INFORMACJA OD ORGANIZATORA: Już 26 maja rozpocznie się seria wirtualnych spotkań dla branży przemysłowej „Innowacje 4.0. Zamień wyzwania na innowacyjność”, która potrwa do 29 maja włącznie. W trakcie czterech dni prelekcji online, uczestnicy poznają pomysły na rozwinięcie innowacyjności w firmach oraz na wdrożenie zaawansowanych rozwiązań technologicznych, wspomagających projektowanie i produkcję w przemyśle. Udział w konferencji jest bezpłatny.
Agenda i rejestracja: www.autodesk.pl/DMonlineEvent.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA: Eksperci z uznanych na rynku firm, z wieloletnim doświadczeniem w logistyce podzielą się z Wami swoimi przemyśleniami. Podczas Konferencji wspólnie z gronem naszych Prelegentów omówimy tematy wg programu:
Logistyka po ataku koronawirusa
27 maja 2020 roku, środa
10:00-10:10 Otwarcie Konferencji
Tomasz Branecki – Prezes Zarzadu | JARTOM Real Estate – Organizator Konferencji
10:10-10:40 Panel dyskusyjny: Stan logistyki po ataku koronawirusa.
Omówienie podstawowych cech sytuacji bieżącej – zakłócenie globalnych sieci dostaw, panika, brak komponentów do produkcji.
Omówienie rynku deweloperskiego oraz obiektów magazynowych.
Stan gospodarki oczami przedsiębiorców.
Ocena tarczy antykryzysowej przez branżę logistyczną.
10:40-11:10 Panel dyskusyjny: Sposoby, chwyty pomysły – jak sobie radzą inni.
Kto i jak sobie poradził w sytuacji kryzysowej.
Nowe rozwiązania, usługi, produkty dla logistyki i nie tylko.
Jak pandemia wpłynęła na moją firmę? – oczami przedstawicieli różnych przedsiębiorstw.
Jak zarabiać w okresie kryzysu – kto straci, a kto zyska na pandemii?
11:10-11:40 Panel dyskusyjny: Przyszłość logistyki po ataku COVID-19.
Prognozy globalne.
Prognozy dla Polski.
Prognozy dla poszczególnych segmentów logistyki.
11:40-12:00 Panel dyskusyjny: Integracja pracodawców/właścicieli oraz użytkowników hal magazynowych dla rozwoju magazynowania i logistyki.
Optymalizacja kosztów działalności w formach zorganizowanych.
Podstawowe cele do realizacji na lata 2020 -2021 dla środowiska magazynowania i logistyki z tym związanej.
Zielony ład – czy tak będzie wyglądał świat po koronawirusie.
Dołącz i poznaj wspaniałych ludzi, którzy tworzą rzeczy wielkie!
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Webinarium 2 czerwca
Kapituła Taiwan Excellence zorganizuje konferencję prasową on-line i zaprezentuje wirtualny pawilon, by przybliżyć zaawansowane rozwiązania w zakresie inteligentnych maszyn z Tajwanu
2 czerwca w godzinach 9:30 – 11:30 w ramach Taiwan Excellence – międzynarodowej kampanii i odznaczenia promującego produkty najwyższej jakości z Tajwanu, odbędzie się konferencja prasowa online „Taiwan Excellence Smart Machinery”. Kapituła Taiwan Excellence zaprosiła ośmiu kluczowych tajwańskich dostawców inteligentnych maszyn by zaprezentowali swoje najbardziej zaawansowane rozwiązania w zakresie inteligentnej produkcji. Ma to pokazać producentom z całego świata możliwości transformacji i automatyzacji produkcji.
Ponadto, podczas konferencji swój debiut będzie miał zupełnie nowy format promocji produktów „Taiwan Excellence Smart Machinery Virtual Pavilion”, czyli wirtualny pawilon inteligentnych maszyn, w którym zaprezentowane zostanie 60 wyjątkowych produktów od 50 laureatów nagrody Taiwan Excellence z branży inteligentnych maszyn. Wirtualny pawilon umożliwi kupującym zapoznanie się z najlepszymi produktami z zakresu inteligentnych maszyn w dowolnym miejscu i czasie.
Sztandarowe produkty ośmiu firm, które wezmą udział w konferencji to:
- Reduktor roboczy Datorker firmy HIWIN, który jest szeroko stosowany w robotach, automatyce, wyposażeniu półprzewodnikowym i obrabiarkach.
- Nowe inteligentne pięcioosiowe centrum obróbkowe od firmy FEELER
- AccuPick 3D firmy SOLOMON to zaawansowana technologia wizyjna 3D, umożliwiająca robotom wykonywanie złożonych zadań typu „podnieś – połóż
- 5-osiowe centrum obróbkowe MANFORD VU-620
- Prasa z serii GTX firmy CHIN FONG
- Szlifierka GRINTIMATE CTS-100
- Opracowane przez TONGTAI „SP-5000P” poziome pięcioosiowe centrum obróbkowe
- Kontroler Hartrol Premium firmy HARTFORD
Rejestracja: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSddx6dleS0YcKRuObaIiaf9VadnoZ-ZNOe9QdFRaZbw3sP7ug/viewform
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Spotkaj się z praktykami i ekspertami i porozmawiaj o kluczowych zagadnieniach Przemysłu 4.0.
W czasie spotkania uczestnicy mogą korzystać z blisko 20 slotów, które trwają po 30 minut. W tym czasie mogą umawiać się na spotkania z ekspertami oraz praktykami m.in. z firm: ASTOR (automatyzacja produkcji, robotyzacja), T-mobile (łączność w sieci 5G, campus network), Instytut Kościuszki (cyberbezpieczeństwo) czy BIM Klaster (modelowanie informacji o budynku).
Industry 4.0 Meeting Point to wydarzenie towarzyszące Impact re:action.
Więcej informacji na stronie: https://www.meetingpoint.hub4industry.pl/
INFORMACJA OD ORGANIZATORA: User Day to przede wszystkim konferencja. Jak co roku do współpracy zaprosiliśmy znakomitych ekspertów z zakresu maszyn, oprogramowania oraz szkoleń.
Chcemy, aby czas spędzony z nami online był dla Państwa wartościowy, dlatego mamy do Państwa ogromną prośbę. Przygotowaliśmy ankietę z propozycją tematów prezentacji. Bardzo prosimy o wzięcie w niej udziału – to według otrzymanych sugestii ułożymy ostateczny program spotkania!
INFORMACJA OD ORGANIZATORA: Poznaj możliwości, jakie niesie Cyfrowa Transformacja
Dołącz do liderów cyfrowej transformacji i dowiedz się, jak najnowsza technologia może zmienić organizację i pomóc jej uzyskać przewagę konkurencyjną. Tempo technologiczne i coraz to nowsze innowacyjne narzędzia zmuszają do działania. Kto stoi w miejscu, ten systematycznie traci dystans do najlepszych w swojej branży.
W ostatnich tygodniach, wiele firm, z dnia na dzień, stanęło przed zupełnie nowymi dla siebie wyzwaniami i znalazło się w całkowicie nowej rzeczywistości biznesowej. Wirtualne spotkania HPE Technology Roadshow 2020 NOW DIGITAL są doskonałą okazją, by poznać aktualne trendy w IT i znaleźć odpowiedź na kluczowe dziś pytanie: “Jak moja organizacja może działać szybciej, lepiej i skuteczniej nawet w skrajnie niesprzyjających warunkach?”
Eksperci z HPE oraz Partnerzy spotkań na realnych wdrożeniach zaprezentują nowe modele konsumpcji IT, opowiedzą o bezpiecznych danych przetwarzanych poza chmurą i tradycyjnymi centrami danych i doradzą jak budować organizację data driven w oparciu o różne modele przetwarzania.
Wraz z Partnerami wydarzenia – Commvault, Suse, Veeam oraz Gośćmi Specjalnymi z firm CapGemini i Accenture, w czasie czterech sesji zaprezentujemy, jak za pomocą technologii i zewnętrznego wsparcia kompetencyjnego firmy mogą przyspieszyć, by osiągnąć nowe cele biznesowe.
Zapraszamy.
Idealny sposób dostarczania rozwiązań IT: EaaS. E = Everything
9 czerwca 2020 r.
Godzina | Tytuł / Opis sesji | Prowadzący |
---|---|---|
10:00 – 10:05 |
Powitanie i wprowadzenie do konferencji |
|
10:05 – 10:20 |
Modernizacja infrastruktury IT -zakres, podejście i wnioski – projekty HPE i CommvaultWspółczesna infrastruktura IT jest systemem naczyń połączonych, którego sprawność zależy od zastosowanej architektury oraz jakości i wydajności poszczególnych elementów. HPE świadczy kompleksowe usługi doradcze i wdrożeniowe, pozwalające Klientom tworzyć wydajne i efektywne systemy IT. Przybliżymy zakres i wnioski z jednego ze zrealizowanych przez HPE Polska oraz Commvault projektów, który obejmował modernizację warstwy sieciowej, sprzętowej, systemowej i bazodanowej powiązanej z wdrożeniem nowego systemu wykonywania i odtwarzania kopii zapasowych. Prace zrealizowane przez HPE obejmowały projekt, wdrożenie, wsparcie po wdrożeniowe oraz szkolenia dla pracowników Klienta. |
Maciej Malinowski (HPE)+ Commvault |
10:20 – 10:35 |
Dzień z życia działu usług technologicznych HPE PointNextUtrzymanie środowiska w ciężkich czasach – czy klient zostaje sam ze swoją infrastrukturą? Nie – HPE czuwa. Środowiska objęte usługami Data Center Care nie są zarażone koronawirusem ani żadnym innym wirusem, muszą pracować. Zespoły wsparcia DCC pracują w dalszym ciągu. Jak wygląda dzień pracy ASM (Account Support Managera)? Co robią zespoły wsparcia HPE? |
Łukasz Zajdel (HPE) |
10:35 – 10.50 |
Connected Workspace – prostsze i efektywniejsze korzystanie z zasobów ITZdalny dostęp do systemów firmowych? Bezpieczeństwo? Możliwość uruchomienia sesji do firmy z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu? Za szybko starzejące się komputery? Za duża skala? Dług technologiczny? Niekończące się cykle zakupów komputerów, które i tak zaraz są stare? Podobnie, niekończące się cykle aktualizacji systemów operacyjnych? A może by tak ucieczka do przodu i wybór środowiska Connected Workspace? Z zapewnionymi benefitami Chmury? |
Maciej Kafel (CAP Gemini) |
11:05 – 11:20 |
Analityka video na miarę nowej rzeczywistościObecna sytuacja stwarza ogromne potrzeby związane z wczesną identyfikacją zagrożeń. Na szeroką skalę wykorzystuje się do tego systemy analityki video również z wykorzystaniem kamer termowizyjnych. Chcemy opowiedzieć w jaki sposób możemyy wykorzystać potencjał tkwiący w analityce video z wykorzystaniem on prem ekonomii chmury. |
Piotr Zacharek (HPE) |
11:20 – 11:30 |
Podsumowanie konferencji, czyli jak tę całą technologię pozyskać?Technologia, architektura, implementacja i usługi. Czy to wszystko musi dużo kosztować? Czy można przygotować się na dynamiczne zmiany na rynku IT? Czy zarządzanie infrastrukturą lokalną może być tak proste jak w chmurze publicznej? Odpowiedź brzmi TAK! |
Mariusz Grabowski (HPE) |
11:30 – 11:40 |
Nowoczesne podejście do infrastruktury – korzystać czy posiadać? |
Robert Fijołek(HPE) |
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Przemysł 4.0 zmienia przyszłość produkcji dzięki nowoczesnym technologiom i metodom zarządzania. Czwarta rewolucja przemysłowa otwiera fabrykom szansę na poprawę wydajności i uzyskanie przewag konkurencyjnych. Rodzi także dylematy u kadry kierowniczej fabryk: Jak wprowadzać innowacje? Ile zainwestować? Od czego zacząć cyfrową transformację?
Przemysł 4.0 – Made in Wroclaw to konferencja online otwierająca cykl wydarzeń poświęconych innowacjom w produkcji. Na Przemysł 4.0 spojrzymy z trzech perspektyw praktyków: dużej fabryki, dostawców technologii i organizacji ułatwiającej wejście do przemysłu przyszłości. Prelegenci podzielą się praktycznymi przykładami wdrożeń i wskażą jakich błędów unikać w procesie wprowadzania innowacji.
Konferencja skierowana jest do managerów i specjalistów, którzy poszukują inspiracji do wprowadzania Przemysłu 4.0 w swoich fabrykach. Zaprezentujemy innowacje wdrażane głównie przez firmy z Dolnego Śląska, ale do uczestnictwa zapraszamy ludzi z całej Polski, bo Wrocław jest miastem otwartym – na ludzi i technologie.
Zarejestruj się i poczekaj na kontakt mailowy od organizatorów. Będziemy Cię prosić o potwierdzenie udziału.
Dowiedz się więcej i zarejestruj:
https://www.wroclaw.pl/przemysl40/?utm_source=press&utm_medium=refferal&utm_campaign=przemysl_40
INFORMACJA OD ORGANIZATORÓW:
e-LOGISTICS LIVE 2020
Przyszłość zaczyna się dziś
e-LOGISTICS LIVE 2020 to konferencja inna niż wszystkie.
Organizowana jest to po, aby zintegrować środowisko związane z logistyką tam,
gdzie jest obecnie największy potencjał rozwoju – w przestrzeni wirtualnej!
To nowoczesna i optymalna przestrzeń wymiany wiedzy, doświadczeń oraz budowania relacji dla przedstawicieli świata biznesu i nauki oraz wszystkich tych, którzy wiążą swoją przyszłość z segmentem e-handlu.
Odbędzie się w innowacyjnej formule LIVE, z wirtualnym studiem na żywo, mistrzem ceremonii, wystawą wirtualną dla sponsorów i wystawców, sesjami Q&A oraz networkingiem w formie round tables oraz after party.
Zapraszamy Państwa do udziału w wyjątkowym wydarzeniu, które przetrze i wykreuje nowe szlaki dla przyszłości branży logistycznej!
e-LOGISTICS LIVE 2020 to miejsce, w którym przyszłość zaczyna się dziś!
Program:
Blok I
Współdzielenie
wspólne PUDO gromadzące wszystkie firmy kurierskie, automaty paczkowe umożliwiające odbiór przesyłek różnych firm, a może jeden samochód rozwożący w centrum miasta paczki, niezależnie od tego, jaka firma obsługiwała ją wcześniej? Czy w tak konkurencyjnym środowisku jest możliwe współdzielenie usług? Czy zyska na tym klient?
Blok II
Transformacja
łańcuch dostaw dla e-commerce to ekosystem wielu połączonych magazynów dystrybucyjnych, centrów zwrotów, hubów kurierskich i salonów sprzedaży będących omnichannelowym miejscem naszych działań konsumenckich. Co zrobić, aby odpowiedzieć na szybko zmieniające się potrzeby rynku i wymagania klientów. Błyskawiczna dostawa, szybki i łatwy zwrot, późny cut-off. Tylko tyle i aż tyle wystarczy, aby klient był zadowolony. Czy na pewno?
Blok III
Innowacja
ten, kto dziś nie inwestuje w innowacje, tak naprawdę się cofa. Automatyzacja, robotyka, ekologia i elastyczność i zwinność nie mogą być w e-commerce jedynie pustymi frazesami. Porozmawiajmy o tym, jakie innowacje są dla Państwa najbardziej wartościowe, a które wydają się tylko chwytliwymi pojęciami z zakresu marketingu i PR.
REJESTRACJA:
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
VISI – wiodące na świecie oprogramowanie CAD/CAM/CAE dostarczające rozwiązania dla przemysłu zajmującego się produkcją form wtryskowych i tłoczników,
Już 1 lipca 2020 r. zaprasza do udziału w konferencji:
ONLINE TECHNOLOGY DAY
VISI 2021.0 wprowadza szereg ulepszeń, które pomogą użytkownikowi podczas procesu projektowania, oszczędzając czas i zapewniając dobrą jakość powierzchni modeli. W trakcie spotkania online, zaprezentowane zostaną nowości wprowadzone w projektowaniu form, przyrządów postępowych oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne, wspomagające projektowanie i produkcję w przemyśle.
Udział w konferencji jest bezpłatny.
ZAREJESTRUJ SIĘ à http://www.visicadcam.pl/aktualnosci/visi-online-technology-day
AGENDA
10:00 – 11:00 – NOWOŚCI VISI 2021.0
· Ulepszona analiza pochyleń
· Własności geometryczne, szybki pomiar kąta, grubości
· Nowe rozwijanie detali w VISI Progress
· Ulepszone wiercenie głębokich otworów
11:00 – 11:15 – PRZERWA
11:15 – 16:00 – KONSULTACJE VISI
· VISI CAD
· VISI CAM
· VISI MOULD
· VISI PROGRESS
Konferencja ONLINE TECHNOLOGY DAY
to doskonała okazja do spotkania dla tych, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi rozwiązanymi i poznać nowe funkcjonalności oprogramowania VISI.
Tematyka przygotowana została tak, by zainteresować pracowników działów projektowych, technologicznych, produkcyjnych, czyli bezpośrednich użytkowników rozwiązań do projektowania jak i managerów odpowiedzialnych za rozwój oraz innowacyjność przedsiębiorstw.
· Symulacja Wtrysku Tworzyw, Tworzenie Rozwinięć Elementów Blaszanych
· Projektowanie Form Wtryskowych, Tłoczników, Wykrojników
· Generowanie Ścieżek Frezowania 2,5 – 5 osi oraz Wycinanie Drutowe VISI PEPS
W którymkolwiek z obszarów produkcji wykorzystujesz oprogramowanie VISI, lub zastanawiasz się nad jego wdrożeniem i chcesz poznać jego możliwości –
TO WYDARZENIE JEST DLA CIEBIE!
ZAREJESTRUJ SIĘ: http://otd.visicadcam.pl/
Zapraszamy również na spotkania z regionalnymi inżynierami sprzedaży, gotowymi do przygotowania spersonalizowanej oferty.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
W ciągu 2 dni merytorycznych webinarów poruszone zostaną ABSOLUTNIE najświeższe problemy, które dotknęły całą branża logistyczną w ostatnim czasie:
- Automatyzacja procesów logistycznych w odniesieniu do aktualnych realiów
- Podejmowanie decyzji o nowym obiekcie logistycznym i jego lokalizacji
- Nowa Normalność logistyki – idee i praktyka
- Ecommerce, jako must have nowej rzeczywistości
Wśród naszych trenerów doprawdy wybitne grono praktyków:
- Piotr Susz – praktyk i interim manager
- Łukasz Jatta senior principal / partner Międzynarodowa Grupa Doradczo-Inżynierska Miebach Consulting
- Jacek Jarmuszczak trener biznesu, praktyk
- Marta Cudziło kierownik Centrum Logistyki, project manager Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania
- Piotr Karbowiak senior partner Graphene Partner
- Andrzej Lada-Kubala dyrektor zarządzania łańcuchem dostaw, członek zarządu Meble Wójcik
- Roland Krybus principal i project engineer Międzynarodowa Grupa Doradczo-Inżynierska Miebach Consulting
Poznaj tematy LogDays 2020:
ŚCIEŻKA 1 Automatyzacja procesów logistycznych dziś
- Automatyzacja a dynamika zmian w procesach – jak tworzyć koncepcję i projekt automatyzacji procesów logistycznych, który będzie dostosowany do zadań z przyszłości?
- Na co zwrócić uwagę dobierając rozwiązania techniczne szyte na dziś i jutro Twojej logistyki?
- Misja: Pustynia – projekt zautomatyzowanego Centrum Dystrybucyjnego w Ekonomicznej Strefie im. Króla Abdullaha. O długiej drodze od projektu koncepcyjnego magazynu zlokalizowanego na pustyni, przez planowanie detaliczne, nadzór nad realizacją, aż po odbiór instalacji przy uwzględnieniu specyfiki prowadzenia projektów w Arabii Saudyjskiej.
ŚCIEŻKA 2 Podejmowanie decyzji o nowym obiekcie logistycznym i jego lokalizacji
- Modelowanie sieci dystrybucji – jakie czynniki decydują o wyborze nowej lokalizacji magazynowej? Jak sprawdzić, która z nich będzie optymalna dla logistyki Twojego przedsiębiorstwa? Dowiesz się, jak przejść przez proces decyzyjny krok po kroku.
- Magazynowa przeprowadzka – jak się za nią zabrać, żeby przebiegła sprawnie, bez komplikacji? Co powinno znaleźć się na Twojej checkliście? Jakie zasoby zabezpieczyć (transport, narzędzia, media, wywóz odpadów, sieć LAN, sieć elektryczna etc.)?
ŚCIEŻKA 3 Nowa Normalność logistyki – idee i praktyka
- Zarządzanie ryzykiem w logistyce – jak szybko sprawdzić sieć interesariuszy współpracy i jak wspólnie przygotować plan kontynuacji biznesu? Jakie narzędzia pozwolą na analizę poziomu ryzyka?
- Współdzielone zasoby pracowników w parku logistycznym – nowy pomysł na problem ograniczonych zasobów przeszkolonych pracowników dostępnych na już. Sprawdź zupełnie nową koncepcję!
ŚCIEŻKA 4 Ecommerce, jako must have nowej rzeczywistości
- Obsługa logistyki ecommerce na już – w jaki sposób przygotować zapytanie ofertowe na usługi magazynowe oraz e-fulfilment? Jak w kontrakcie zabezpieczyć problem wyjścia ze współpracy z operatorem?
- Własny e-sklep czy współpraca z marketplace’m – różne modele sprzedaży przez internet. Sprawdź ich wady i zalety od strony szans i zagrożeń dla logistyki.