INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Webinar Diagnostyka Siemens SIMATIC S7-1500/1200 w TIA Portal
EMT-Systems – największy ośrodek szkoleń technicznych w Polsce, zaprasza na bezpłatny webinar z zakresu: Diagnostyka Siemens Simatic S7-1500/1200 w TIA Portal.
Data: 8 czerwca 2020, godz. 11:00 – 12:30
Rejestracja: https://tinyurl.com/emt-systems-diagnostykaTIA
Plan spotkania:
1. Programowalna diagnostyka PLC w SIMATIC S7-1500/S7-1200
2. Predictive maintenance w oparciu o specjalistyczne funkcje sprzętowe oraz bloki organizacyjne
3. Detekcja odłączenia/podłączenia urządzeń w sieciach PROFINET/PROFIBUS
4. Zabezpieczenie programu przed błędami programisty
5. Narzędzia do pracy z projektem – wykresy, backupy, snapshoty
Zagadnienia:
✅ Implementacja systemu komunikatów tekstowych oparciu o bloki przerwań diagnostycznych
✅ Przegląd narzędzi diagnostycznych środowiska TIA Portal dla sterowników S7-1500/S7-1200
✅ Możliwości sprzętowe modułów S7-1500/S7-1200 pod kątem zdarzeń diagnostycznych
✅ Wykorzystanie zaawansowanych funkcji programowych do archiwizacji alarmów
✅ Wykorzystanie wykresów Traces do automatycznej detekcji sytuacji alarmowych w procesie
Uczestnicy otrzymają imienne zaświadczenia udziału.
Spotkanie poprowadzi mgr inż. Marcin Podsiadły. Programista systemów sterowania specjalizujący się w programowaniu sterowników PLC w środowisku SIEMENS TIA Portal. Wiedzę i praktyczne umiejętności zdobywał w trakcie tworzenia i uruchamiania nowych instalacji zarówno w kraju, jak i za granicą, gdzie do jego obowiązków należało programowanie sterowników PLC i paneli operatorskich HMI, konfiguracja urządzeń automatyki, praca z sieciami przemysłowymi. Doświadczenie zdobywał także w trakcie pracy w dziale Badań i Rozwoju przy projektowaniu systemów nawigacji dla automatycznych wózków samojezdnych AGV.
Zwycięzca pierwszej edycji Mistrzostw Polski Programistów PLC, organizowanych przez Politechnikę Wrocławską. Z tytułu doświadczenia tworzy dla EMT-Systems nowe dokumentacje szkoleniowe obejmujące zarówno kursy eksperckie, jak i kursy programowania sterowników PLC na poziomach podstawowych i zaawansowanych.
Zobacz aktualną listę wszystkich webinarów i wydarzeń on-line organizowanych przez EMT-Systems.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
RADAN RadQuote -> Webinar
TERMIN: 08.06.2020 / poniedziałek
START: godz. 14:00
W dobie optymalizacji materiałowych i kosztów pracy, przedsiębiorcy szukają rozwiązań, które pozwalają na szybkie i jasne wycenienie danego zlecenia. RadQuote – automatyzacja procesu kalkulacji – to aplikacja dedykowana przedsiębiorcom zajmującym się obróbką elementów blaszanych.
TEMATYKA:
⭐ Automatyczne pobieranie czasu cięcia i wagi części
⭐ Automatyczne wycenianie gięć
⭐ Automatyczny dobór arkuszy pod kątem nestingu
⭐ Automatyczna kalkulacja materiałowa z uwzględnieniem odpadów z arkuszy
⭐ Automatyczne wycenianie spawania i zgrzewania
⭐ Edytowalne raporty
Rejestracja na wydarzenie odbywa się poprzez formularz w linku.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA: Inteligentna Fabryka” ma na celu zwiększenie efektywności i ekonomiczności budowy, eksploatacji i konserwacji zakładów produkcyjnych oraz umożliwienie realizacji zupełnie nowych scenariuszy produkcji. W tym celu istotne są połączone systemy i bezbarierowa transmisja danych z poziomu obiektu do chmury. Wyjaśniamy, jak zbudować tę infrastrukturę i tym samym wprowadzać zmiany przemysłowe w Państwa firmie.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Szanowni Państwo,
wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uruchomiliśmy systematyczne bezpłatne sesje szkoleń i prezentacji online.
Sesje odbywają się w każdy poniedziałek i piątek o godzinie 10.00 i 13:15.
Szkolenia skupione są wokół zagadnień technicznych dotyczących produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę Siemens.
Zapraszamy do zapoznania się z agendą spotkań.
Aby zapisać się na szkolenie i otrzymać link do połączenia online, konieczna jest rejestracja przez formularz.
Ze względów technicznych możliwość rejestracji na e-szkolenie będzie wyłączana dzień przed terminem.
15 czerwca 2020r. poniedziałek
10:00 – 10:45 Open Controller, CPU 1515SP PC2
Prowadzący: Artur Nowocień
Prezentacja omawiająca funkcjonalność sterownika klasy PAC S7-1500. Przedstawienie parametrów , funkcjonalności i możliwych przykładów aplikacji.Open controller CPU1515SP to sterownik na którym można uruchomić zarówno aplikację PLC jak również wizualizację WinCC Advanced lub tez inny dowolny własny program stworzony w systemie Windows.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Agenda
13:00 | Rozpoczęcie i przywitanie gości |
13:00-13:05 |
Prezentacja misji Platformy Przemysłu Przyszłości dr Piotr Kryjom Ekspert Platformy Przemysłu Przyszłości, doktor nauk ekonomicznych, absolwent Instytutu Przedsiębiorstwa Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Europeistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Administracji i Biznesu Uniwersytetu w Tampere w Finlandii. Ekspert z zakresu funduszy Unii Europejskiej i programów wsparcia przedsiębiorczości Ministerstwa Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Mazowieckiej Jednostki Projektów Unijnych, specjalista w zakresie wsparcia przedsiębiorstw, funduszy seed capital, funduszy pożyczkowych i poręczeniowych, prac b+r przedsiębiorstw oraz internacjonalizacji. Swoje zainteresowania naukowe i zawodowe koncentruje na rozwoju klastrów przemysłowych oraz optymalizacji łańcuchów wartości. Zawodowo związany z sektorem publicznym, wieloletni pracownik urzędów centralnych oraz agencji rządowych odpowiadających za wydatkowanie środków UE, w których zajmował się przygotowaniem warunków udzielania wsparcia przedsiębiorcom. |
13:05-13:20 |
Wspieranie transformacji cyfrowej firm ze szczególnym uwzględnieniem nowych rozwiązań dot. robotyzacji dr Beata Lubos Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji w Ministerstwie Rozwoju Ekonomistka, uzyskała stopień doktora nauk ekonomicznych w Szkole Głównej Handlowej w Kolegium Gospodarki Światowej, gdzie prowadziła badania dotyczące polityki innowacyjnej krajów nordyckich. Od 2004 r. związana zawodowo z resortem gospodarki, aktualnie Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji w Ministerstwie Rozwoju. Odpowiedzialna za projektowanie strategii i programów ukierunkowanych na zwiększanie innowacyjności gospodarki, za przygotowywanie założeń aktów prawnych, analiz oraz instrumentów wsparcia realizujących cele polityki innowacyjnej państwa. W zakres jej obowiązków wchodzi również współpraca z UE, OECD i ONZ w dziedzinie innowacyjności oraz utrzymywanie relacji bilateralnych z wybranymi krajami w tej dziedzinie. |
13:20-13:30 | Dyskusja |
13:30-13:45 | Odpowiedzi na pytania zgłoszone przez uczestników w zakresie konkursów realizowanych przez PARP |
13:45-13.55 | Dyskusja |
14:00 |
Warunki uczestnictwa
Webinar jest darmowy.
Obowiązuje limit miejsc, dlatego prosimy o rejestrację na wydarzenie.
Rejestracja odbywa się na zewnętrznej stronie, której administratorem jest Platforma Przemysłu Przyszłości.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Szanowni Państwo,
wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uruchomiliśmy systematyczne bezpłatne sesje szkoleń i prezentacji online.
Sesje odbywają się w każdy poniedziałek i piątek o godzinie 10.00 i 13:15.
Szkolenia skupione są wokół zagadnień technicznych dotyczących produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę Siemens.
Zapraszamy do zapoznania się z agendą spotkań.
Aby zapisać się na szkolenie i otrzymać link do połączenia online, konieczna jest rejestracja przez formularz.
Ze względów technicznych możliwość rejestracji na e-szkolenie będzie wyłączana dzień przed terminem.
13:15 -14:00 Kompatybilność projektów starszych wersji z nowymi wersjami TIA Portal, wersje hardware’u
Prowadzący: Tomasz Wenker
Omówienie możliwości otwierania starszych projektów w nowych wersjach softu, oraz działania na starych sprzętach i firmware’ach.
Produkcja podlega ciągłym zmianom, a ponad 42% firm zgłasza wynikające ze zmian przekroczenia kosztów i nadgodziny. Dowiedz się:
Jak szybko przestawiać produkcję?
Jak ograniczyć koszty operacyjne zarządzania zakładem?
Jak zwiększyć całkowitą wydajność zakładu?
Podejmować decyzje na etapie projektowania i budowy nowego zakładu produkcyjnego i jego rozruchu?
Jak efektywnie zarządzać zakładem jednocześnie zarządzając ryzykiem i zmianą?
Universal Robots zaprasza na cykl webinariów na temat wykorzystania robotów współpracujących. Eksperci firmy omówią zastosowanie cobotów w różnych aplikacjach, porozmawiają o głównych wyzwaniach, przed którymi stoją firmy i operatorzy maszyn oraz urządzeń. Omówione też będą procesy i narzędzia, jakie mogą być obsługiwane za pomocą cobotów, a także rozwiązania, jakie można wykorzystać dla każdego procesu. Na koniec krok po kroku i na żywo przedstawione będzie przygotowane robota do aplikacji.
Universal Robots wiemy, że zawsze możesz zautomatyzować więcej. Korzyści operacyjne, na które składają się wyższa produktywność, wydajność i jakość, bezpośrednio wpływają na Twój poziom konkurencyjności, osiągane zyski i zdolność rozwoju. Jednak automatyzacja nie zawsze jest prosta – szczególnie w małych i średnich przedsiębiorstwach, w których kwestie finansowe mogą utrudniać lub spowalniać wdrażanie cobotów.
Program UR Financial Services daje producentom szybką i pozbawioną ryzyka opcję przyspieszenia automatyzacji bez znaczącego zwiększania nakładów inwestycyjnych. Nasz program leasingowy umożliwia natychmiastowe czerpanie korzyści z automatyzacji bez obawy o przepływy pieniężne i wahania sezonowe. Ta elastyczność finansowa i operacyjna umożliwia każdej firmie, niezależnie od jej wielkości i budżetu, natychmiastowe wdrożenie naszych robotów.
Oprócz oferty bezpośrednio od nas, zaprezentujemy ciekawe rozwiązania naszych partnerów, którzy dostarczają stanowiska zrobotyzowane, za które rozliczają się w formie opłaty za wykonaną pracę w jednostkach produkcyjnych lub jednostkach czasu.
SPEAKERS
Daniel Niepsuj
Daniel pracuje w firmie Universal Robots od stycznia 2019 na stanowisku Sales Development Managera. Jego kariera zawodowa od samego początku była związana z branżą automatyki i robotyki, w której pracował dla producentów i dystrybutora robotów na stanowiskach związanych z marketingiem i sprzedażą. Zdobyte doświadczenie nie tylko w Polsce, ale także na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej pomaga mu efektywnie rozwijać relacje z partnerami biznesowymi, a obecnie skupia się na rozwoju kluczowych klientów firmy. Dla naszych klientów jest przede wszystkim partnerem w rozmowie – ma na koncie setki odwiedzonych zakładów produkcyjnych, w których pracują roboty, dzięki czemu służy radą, bazując na doświadczeniu i ocenie, gdzie dane rozwiązania się sprawdzą, a gdzie nie. Satysfakcję klienta zawsze stawia na pierwszym miejscu.
Artur Strumiński
Artur Strumiński w Rentcobot.com – MEGIS objął stanowisko Menedżera Sprzedaży. Odpowiada za analizę rynku oraz rozwój firmy poprzez nawiązywanie współpracy z nowymi klientami. Do codziennych obowiązków Artura należy również utrzymywanie prawidłowych relacji z kluczowymi klientami oraz udział w rozpoczętych projektach wdrożeniowych stanowisk zrobotyzowanych. Umiejętności zawodowe, zarówno handlowe jak i związane z automatyzacją procesów zdobyte w latach poprzednich przełożyły się na dynamiczny rozwój RentCobot.
Anna Kuptel
Z branżą finansową związana od 10 lat. W DLL odpowiedzialność za sektor usług finansowych dla dużych przedsiębiorstw i rozwój Programu Finansowania Robotów.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA: Inżynierowie Europa Systems dzielą się wiedzą, doświadczeniem i pasją techniczną, aby budować wspólny sukces pod znakiem #WeAreEngineers
#WeAreEngineers – inżynierowie Europa Systems zapraszają na cykl webinarów zakończonych certyfikatem. Dowiesz się z nich, jak automatyzować procesy magazynowe i końcówki linii produkcyjnych tzw. end-of-line production.
Jeśli chcesz, aby Twoja firma weszła na wyższy poziom rozwoju, zaangażuj swój kapitał ludzki do stworzenia wartości dodanej z twojego kapitału technologicznego. Największą barierą w rozwoju automatyzacji w Polsce są niewystarczające kompetencje pracowników. Webinary kierowane są do inżynierów i osób technicznych poszukujących nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby zwiększyć wydajność procesów magazynowych.
Warehouse Automation. Automatyzacja ostatniej mili w Centrum Dystrybucyjnym lub magazynie
- Podzielimy się specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem z realizacji projektów dla branży retail.
- Porównamy koncepcje różnych projektów.
Jeśli jesteś aktywny w branży i odpowiadasz za ruchy towarów, planowanie logistyczne, logistykę magazynową, to nie powinno Cię zabraknąć na tym spotkaniu!