INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Szanowni Państwo,
wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uruchomiliśmy systematyczne bezpłatne sesje szkoleń i prezentacji online.
Sesje odbywają się w każdy poniedziałek i piątek o godzinie 10.00 i 13:15.
Szkolenia skupione są wokół zagadnień technicznych dotyczących produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę Siemens.
Zapraszamy do zapoznania się z agendą spotkań.
Aby zapisać się na szkolenie i otrzymać link do połączenia online, konieczna jest rejestracja przez formularz.
Ze względów technicznych możliwość rejestracji na e-szkolenie będzie wyłączana dzień przed terminem.
08 czerwca 2020r. poniedziałek
10:00 – 10:45 Stacje ładowania dla samochodów elektrycznych bazujące na komponentach SIMATIC
Prowadzący: Katarzyna Zbroja
Elektromobilność szybko zyskuje na znaczeniu na rynku, w związku z czym infrastuktura ładowania pojazdów elektrycznych staje się coraz bardziej opłacalną inwestycją. Produkty SIMATIC i pozostałe komponenty firmy Siemens zapewniają zbudowanie własnej stacji ładowania dla samochodów elektrycznych zapewniając skalowalność, otwarte interfejsy, kompaktowość oraz spełniając wszystkie wymagane normy.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Szanowni Państwo,
wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uruchomiliśmy systematyczne bezpłatne sesje szkoleń i prezentacji online.
Sesje odbywają się w każdy poniedziałek i piątek o godzinie 10.00 i 13:15.
Szkolenia skupione są wokół zagadnień technicznych dotyczących produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę Siemens.
Zapraszamy do zapoznania się z agendą spotkań.
Aby zapisać się na szkolenie i otrzymać link do połączenia online, konieczna jest rejestracja przez formularz.
Ze względów technicznych możliwość rejestracji na e-szkolenie będzie wyłączana dzień przed terminem.
08 czerwca 2020r. poniedziałek
113:15 -14:00 Komunikacja OPC UA w steronikach SIMATIC
Prowadzący: Tomasz Wenker
Omówenie komunikacji OPC UA na z poziomu klienta oraz serwera, przegląd licencji oraz oprogramowań z którymi w ten sposób można wymieniać dane
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Zapraszamy na kolejną z cyklu EMT TOUR potężną dawkę wiedzy. Tym razem temat cieszący się niezwykłą popularnością, czyli Szafy sterownicze i aparatura elektryczna w automatyce przemysłowej.
Data: 9 czerwca 2020, godz. 9:00 – 14:15
Rejestracja: https://pl-emt-tour-szafy-sterownicze.konfeo.com/pl/groups
Cena udziału w wydarzeniu to 100 zł brutto. Uczestnicy otrzymają na adres korespondencyjny imienne zaświadczenie o udziale w wydarzeniu, zawierające program merytoryczny.
Cele i zakres:
- Wprowadzenie do aparatury elektrycznej szaf sterowniczych
- Podstawowa diagnostyka i pomiary w układzie sterowania silnikiem asynchronicznym
- Innowacyjne rozwiązania komunikacyjne w szafach sterowniczych na przykładzie Simocode PRO
- Łagodny rozruch silnika w automatyce stycznikowo – przekaźnikowej
- Komponenty i podstawy bezpieczeństwa w szafach sterowniczych
- Optymalizacja efektywności prefabrykacji szaf sterowniczych dzięki COMPLETE line
- Oprogramowanie inżynierskie do projektowania 3D aparatury sterowniczej
Cena obejmuje:
- 7 wyczerpujących merytorycznych prelekcji.
- Poznanie innowacyjnych aparatów szaf sterowniczych
- Możliwość zadawania pytań i indywidualnych rozmów z ekspertami.
- Materiały w formie PDF udostępnione po zakończeniu seminarium.
- Imienne zaświadczenie udziału w warsztacie wysłane na adres korespondencyjny.
- Egzemplarz najnowszego wydania czasopisma „Służby Utrzymania Ruchu” w wersji PDF
- Udział w losowaniu atrakcyjnych nagród:
- Vouchera na bezpłatne szkolenie on-line w EMT-Systems
- Zestawów gadżetów EMT-Systems
EMT TOUR to:
- Cykliczne warsztaty szkoleniowe, poświęcone aktualnym problemom, praktycznym i innowacyjnym rozwiązaniom.
- Wybitni eksperci i prelegenci – wdrożeniowcy, projektanci, automatycy, mechanicy, przedstawiciele producentów.
- Tematyka odpowiadająca potrzebom przemysłu produkcyjnego oraz służbom utrzymania ruchu.
- Zaangażowanie merytoryczne i sprzętowe czołowych producentów.
- Integracja i łączenie środowiska zakładów produkcyjnych, przemysłowych z gronem czołowych dostawców komponentów mechatronicznych.
- Współpraca z czasopismami branżowymi: Służby Utrzymania Ruchu, Utrzymanie Ruchu oraz portalami STALEO oraz Zrobotyzowany.
Pełnowymiarowe szkolenia z zakresu szaf sterowniczych dostępne są na stronie: EMT-Systems
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 32 4111 000 lub mailowo: info@emt-systems.pl, a także na stronie emt-systems.pl.
Zobacz też aktualną listę wszystkich webinarów i wydarzeń on-line organizowanych przez EMT-Systems.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA: Poznaj możliwości, jakie niesie Cyfrowa Transformacja
Dołącz do liderów cyfrowej transformacji i dowiedz się, jak najnowsza technologia może zmienić organizację i pomóc jej uzyskać przewagę konkurencyjną. Tempo technologiczne i coraz to nowsze innowacyjne narzędzia zmuszają do działania. Kto stoi w miejscu, ten systematycznie traci dystans do najlepszych w swojej branży.
W ostatnich tygodniach, wiele firm, z dnia na dzień, stanęło przed zupełnie nowymi dla siebie wyzwaniami i znalazło się w całkowicie nowej rzeczywistości biznesowej. Wirtualne spotkania HPE Technology Roadshow 2020 NOW DIGITAL są doskonałą okazją, by poznać aktualne trendy w IT i znaleźć odpowiedź na kluczowe dziś pytanie: “Jak moja organizacja może działać szybciej, lepiej i skuteczniej nawet w skrajnie niesprzyjających warunkach?”
Eksperci z HPE oraz Partnerzy spotkań na realnych wdrożeniach zaprezentują nowe modele konsumpcji IT, opowiedzą o bezpiecznych danych przetwarzanych poza chmurą i tradycyjnymi centrami danych i doradzą jak budować organizację data driven w oparciu o różne modele przetwarzania.
Wraz z Partnerami wydarzenia – Commvault, Suse, Veeam oraz Gośćmi Specjalnymi z firm CapGemini i Accenture, w czasie czterech sesji zaprezentujemy, jak za pomocą technologii i zewnętrznego wsparcia kompetencyjnego firmy mogą przyspieszyć, by osiągnąć nowe cele biznesowe.
Zapraszamy.
Idealny sposób dostarczania rozwiązań IT: EaaS. E = Everything
9 czerwca 2020 r.
Godzina | Tytuł / Opis sesji | Prowadzący |
---|---|---|
10:00 – 10:05 |
Powitanie i wprowadzenie do konferencji |
|
10:05 – 10:20 |
Modernizacja infrastruktury IT -zakres, podejście i wnioski – projekty HPE i CommvaultWspółczesna infrastruktura IT jest systemem naczyń połączonych, którego sprawność zależy od zastosowanej architektury oraz jakości i wydajności poszczególnych elementów. HPE świadczy kompleksowe usługi doradcze i wdrożeniowe, pozwalające Klientom tworzyć wydajne i efektywne systemy IT. Przybliżymy zakres i wnioski z jednego ze zrealizowanych przez HPE Polska oraz Commvault projektów, który obejmował modernizację warstwy sieciowej, sprzętowej, systemowej i bazodanowej powiązanej z wdrożeniem nowego systemu wykonywania i odtwarzania kopii zapasowych. Prace zrealizowane przez HPE obejmowały projekt, wdrożenie, wsparcie po wdrożeniowe oraz szkolenia dla pracowników Klienta. |
Maciej Malinowski (HPE)+ Commvault |
10:20 – 10:35 |
Dzień z życia działu usług technologicznych HPE PointNextUtrzymanie środowiska w ciężkich czasach – czy klient zostaje sam ze swoją infrastrukturą? Nie – HPE czuwa. Środowiska objęte usługami Data Center Care nie są zarażone koronawirusem ani żadnym innym wirusem, muszą pracować. Zespoły wsparcia DCC pracują w dalszym ciągu. Jak wygląda dzień pracy ASM (Account Support Managera)? Co robią zespoły wsparcia HPE? |
Łukasz Zajdel (HPE) |
10:35 – 10.50 |
Connected Workspace – prostsze i efektywniejsze korzystanie z zasobów ITZdalny dostęp do systemów firmowych? Bezpieczeństwo? Możliwość uruchomienia sesji do firmy z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu? Za szybko starzejące się komputery? Za duża skala? Dług technologiczny? Niekończące się cykle zakupów komputerów, które i tak zaraz są stare? Podobnie, niekończące się cykle aktualizacji systemów operacyjnych? A może by tak ucieczka do przodu i wybór środowiska Connected Workspace? Z zapewnionymi benefitami Chmury? |
Maciej Kafel (CAP Gemini) |
11:05 – 11:20 |
Analityka video na miarę nowej rzeczywistościObecna sytuacja stwarza ogromne potrzeby związane z wczesną identyfikacją zagrożeń. Na szeroką skalę wykorzystuje się do tego systemy analityki video również z wykorzystaniem kamer termowizyjnych. Chcemy opowiedzieć w jaki sposób możemyy wykorzystać potencjał tkwiący w analityce video z wykorzystaniem on prem ekonomii chmury. |
Piotr Zacharek (HPE) |
11:20 – 11:30 |
Podsumowanie konferencji, czyli jak tę całą technologię pozyskać?Technologia, architektura, implementacja i usługi. Czy to wszystko musi dużo kosztować? Czy można przygotować się na dynamiczne zmiany na rynku IT? Czy zarządzanie infrastrukturą lokalną może być tak proste jak w chmurze publicznej? Odpowiedź brzmi TAK! |
Mariusz Grabowski (HPE) |
11:30 – 11:40 |
Nowoczesne podejście do infrastruktury – korzystać czy posiadać? |
Robert Fijołek(HPE) |
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Szkolenie “Jak uniknąć problemów przy wykonywaniu otworów” to pierwsze spotkanie z całego cyklu, który zatytułowaliśmy “Jak uniknąć problemów przy …”. Podczas tego cyklu szkoleń będziemy poruszać i omawiać naczęściej spotykane wyzwania i trudności podczas obróbki skrawaniem, jakie zjawiska kryją się za nimi oraz jak w prosty sposób sobie z nimi porazdzić.
W trakcie szkolenia “Jak uniknąć problemów przy wykonywaniu otworów” nasi eksperci omówią następujace zaagadnienia:
- Jakość otworów oraz najczęściej spotykane błędy
- Klasy tolerancji i pasowania
- Właściwości materiałów
- Strategie doboru odpowiednich narzędzi
- Kosekwencje wynikające z zastosowania wybranego narzędzia
Szkolenie rozpocznię się o godzinie 13.00, zapraszamy do rejestracji: https://www.secotools.com/article/114040
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Przemysł 4.0 zmienia przyszłość produkcji dzięki nowoczesnym technologiom i metodom zarządzania. Czwarta rewolucja przemysłowa otwiera fabrykom szansę na poprawę wydajności i uzyskanie przewag konkurencyjnych. Rodzi także dylematy u kadry kierowniczej fabryk: Jak wprowadzać innowacje? Ile zainwestować? Od czego zacząć cyfrową transformację?
Przemysł 4.0 – Made in Wroclaw to konferencja online otwierająca cykl wydarzeń poświęconych innowacjom w produkcji. Na Przemysł 4.0 spojrzymy z trzech perspektyw praktyków: dużej fabryki, dostawców technologii i organizacji ułatwiającej wejście do przemysłu przyszłości. Prelegenci podzielą się praktycznymi przykładami wdrożeń i wskażą jakich błędów unikać w procesie wprowadzania innowacji.
Konferencja skierowana jest do managerów i specjalistów, którzy poszukują inspiracji do wprowadzania Przemysłu 4.0 w swoich fabrykach. Zaprezentujemy innowacje wdrażane głównie przez firmy z Dolnego Śląska, ale do uczestnictwa zapraszamy ludzi z całej Polski, bo Wrocław jest miastem otwartym – na ludzi i technologie.
Zarejestruj się i poczekaj na kontakt mailowy od organizatorów. Będziemy Cię prosić o potwierdzenie udziału.
Dowiedz się więcej i zarejestruj:
https://www.wroclaw.pl/przemysl40/?utm_source=press&utm_medium=refferal&utm_campaign=przemysl_40
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Szanowni Państwo,
wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uruchomiliśmy systematyczne bezpłatne sesje szkoleń i prezentacji online.
Sesje odbywają się w każdy poniedziałek i piątek o godzinie 10.00 i 13:15.
Szkolenia skupione są wokół zagadnień technicznych dotyczących produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę Siemens.
Zapraszamy do zapoznania się z agendą spotkań.
Aby zapisać się na szkolenie i otrzymać link do połączenia online, konieczna jest rejestracja przez formularz.
Ze względów technicznych możliwość rejestracji na e-szkolenie będzie wyłączana dzień przed terminem.
22 maja 2020r. piątek
10:00 – 10:45 Przemienniki częstotliwości Sinamics G120C parametryzacja i uruchamianie z poziomu TIA
Prowadzący: Dariusz Baraniak
Zaprezentujemy na przykładzie parametryzację i uruchamianie przemiennika Sinamics G120C z poziomu TIA
INFORMACJA OD ORGANIZATORÓW:
e-LOGISTICS LIVE 2020
Przyszłość zaczyna się dziś
e-LOGISTICS LIVE 2020 to konferencja inna niż wszystkie.
Organizowana jest to po, aby zintegrować środowisko związane z logistyką tam,
gdzie jest obecnie największy potencjał rozwoju – w przestrzeni wirtualnej!
To nowoczesna i optymalna przestrzeń wymiany wiedzy, doświadczeń oraz budowania relacji dla przedstawicieli świata biznesu i nauki oraz wszystkich tych, którzy wiążą swoją przyszłość z segmentem e-handlu.
Odbędzie się w innowacyjnej formule LIVE, z wirtualnym studiem na żywo, mistrzem ceremonii, wystawą wirtualną dla sponsorów i wystawców, sesjami Q&A oraz networkingiem w formie round tables oraz after party.
Zapraszamy Państwa do udziału w wyjątkowym wydarzeniu, które przetrze i wykreuje nowe szlaki dla przyszłości branży logistycznej!
e-LOGISTICS LIVE 2020 to miejsce, w którym przyszłość zaczyna się dziś!
Program:
Blok I
Współdzielenie
wspólne PUDO gromadzące wszystkie firmy kurierskie, automaty paczkowe umożliwiające odbiór przesyłek różnych firm, a może jeden samochód rozwożący w centrum miasta paczki, niezależnie od tego, jaka firma obsługiwała ją wcześniej? Czy w tak konkurencyjnym środowisku jest możliwe współdzielenie usług? Czy zyska na tym klient?
Blok II
Transformacja
łańcuch dostaw dla e-commerce to ekosystem wielu połączonych magazynów dystrybucyjnych, centrów zwrotów, hubów kurierskich i salonów sprzedaży będących omnichannelowym miejscem naszych działań konsumenckich. Co zrobić, aby odpowiedzieć na szybko zmieniające się potrzeby rynku i wymagania klientów. Błyskawiczna dostawa, szybki i łatwy zwrot, późny cut-off. Tylko tyle i aż tyle wystarczy, aby klient był zadowolony. Czy na pewno?
Blok III
Innowacja
ten, kto dziś nie inwestuje w innowacje, tak naprawdę się cofa. Automatyzacja, robotyka, ekologia i elastyczność i zwinność nie mogą być w e-commerce jedynie pustymi frazesami. Porozmawiajmy o tym, jakie innowacje są dla Państwa najbardziej wartościowe, a które wydają się tylko chwytliwymi pojęciami z zakresu marketingu i PR.
REJESTRACJA:
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
VISI – wiodące na świecie oprogramowanie CAD/CAM/CAE dostarczające rozwiązania dla przemysłu zajmującego się produkcją form wtryskowych i tłoczników,
Już 1 lipca 2020 r. zaprasza do udziału w konferencji:
ONLINE TECHNOLOGY DAY
VISI 2021.0 wprowadza szereg ulepszeń, które pomogą użytkownikowi podczas procesu projektowania, oszczędzając czas i zapewniając dobrą jakość powierzchni modeli. W trakcie spotkania online, zaprezentowane zostaną nowości wprowadzone w projektowaniu form, przyrządów postępowych oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne, wspomagające projektowanie i produkcję w przemyśle.
Udział w konferencji jest bezpłatny.
ZAREJESTRUJ SIĘ à http://www.visicadcam.pl/aktualnosci/visi-online-technology-day
AGENDA
10:00 – 11:00 – NOWOŚCI VISI 2021.0
· Ulepszona analiza pochyleń
· Własności geometryczne, szybki pomiar kąta, grubości
· Nowe rozwijanie detali w VISI Progress
· Ulepszone wiercenie głębokich otworów
11:00 – 11:15 – PRZERWA
11:15 – 16:00 – KONSULTACJE VISI
· VISI CAD
· VISI CAM
· VISI MOULD
· VISI PROGRESS
Konferencja ONLINE TECHNOLOGY DAY
to doskonała okazja do spotkania dla tych, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi rozwiązanymi i poznać nowe funkcjonalności oprogramowania VISI.
Tematyka przygotowana została tak, by zainteresować pracowników działów projektowych, technologicznych, produkcyjnych, czyli bezpośrednich użytkowników rozwiązań do projektowania jak i managerów odpowiedzialnych za rozwój oraz innowacyjność przedsiębiorstw.
· Symulacja Wtrysku Tworzyw, Tworzenie Rozwinięć Elementów Blaszanych
· Projektowanie Form Wtryskowych, Tłoczników, Wykrojników
· Generowanie Ścieżek Frezowania 2,5 – 5 osi oraz Wycinanie Drutowe VISI PEPS
W którymkolwiek z obszarów produkcji wykorzystujesz oprogramowanie VISI, lub zastanawiasz się nad jego wdrożeniem i chcesz poznać jego możliwości –
TO WYDARZENIE JEST DLA CIEBIE!
ZAREJESTRUJ SIĘ: http://otd.visicadcam.pl/
Zapraszamy również na spotkania z regionalnymi inżynierami sprzedaży, gotowymi do przygotowania spersonalizowanej oferty.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
W ciągu 2 dni merytorycznych webinarów poruszone zostaną ABSOLUTNIE najświeższe problemy, które dotknęły całą branża logistyczną w ostatnim czasie:
- Automatyzacja procesów logistycznych w odniesieniu do aktualnych realiów
- Podejmowanie decyzji o nowym obiekcie logistycznym i jego lokalizacji
- Nowa Normalność logistyki – idee i praktyka
- Ecommerce, jako must have nowej rzeczywistości
Wśród naszych trenerów doprawdy wybitne grono praktyków:
- Piotr Susz – praktyk i interim manager
- Łukasz Jatta senior principal / partner Międzynarodowa Grupa Doradczo-Inżynierska Miebach Consulting
- Jacek Jarmuszczak trener biznesu, praktyk
- Marta Cudziło kierownik Centrum Logistyki, project manager Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania
- Piotr Karbowiak senior partner Graphene Partner
- Andrzej Lada-Kubala dyrektor zarządzania łańcuchem dostaw, członek zarządu Meble Wójcik
- Roland Krybus principal i project engineer Międzynarodowa Grupa Doradczo-Inżynierska Miebach Consulting
Poznaj tematy LogDays 2020:
ŚCIEŻKA 1 Automatyzacja procesów logistycznych dziś
- Automatyzacja a dynamika zmian w procesach – jak tworzyć koncepcję i projekt automatyzacji procesów logistycznych, który będzie dostosowany do zadań z przyszłości?
- Na co zwrócić uwagę dobierając rozwiązania techniczne szyte na dziś i jutro Twojej logistyki?
- Misja: Pustynia – projekt zautomatyzowanego Centrum Dystrybucyjnego w Ekonomicznej Strefie im. Króla Abdullaha. O długiej drodze od projektu koncepcyjnego magazynu zlokalizowanego na pustyni, przez planowanie detaliczne, nadzór nad realizacją, aż po odbiór instalacji przy uwzględnieniu specyfiki prowadzenia projektów w Arabii Saudyjskiej.
ŚCIEŻKA 2 Podejmowanie decyzji o nowym obiekcie logistycznym i jego lokalizacji
- Modelowanie sieci dystrybucji – jakie czynniki decydują o wyborze nowej lokalizacji magazynowej? Jak sprawdzić, która z nich będzie optymalna dla logistyki Twojego przedsiębiorstwa? Dowiesz się, jak przejść przez proces decyzyjny krok po kroku.
- Magazynowa przeprowadzka – jak się za nią zabrać, żeby przebiegła sprawnie, bez komplikacji? Co powinno znaleźć się na Twojej checkliście? Jakie zasoby zabezpieczyć (transport, narzędzia, media, wywóz odpadów, sieć LAN, sieć elektryczna etc.)?
ŚCIEŻKA 3 Nowa Normalność logistyki – idee i praktyka
- Zarządzanie ryzykiem w logistyce – jak szybko sprawdzić sieć interesariuszy współpracy i jak wspólnie przygotować plan kontynuacji biznesu? Jakie narzędzia pozwolą na analizę poziomu ryzyka?
- Współdzielone zasoby pracowników w parku logistycznym – nowy pomysł na problem ograniczonych zasobów przeszkolonych pracowników dostępnych na już. Sprawdź zupełnie nową koncepcję!
ŚCIEŻKA 4 Ecommerce, jako must have nowej rzeczywistości
- Obsługa logistyki ecommerce na już – w jaki sposób przygotować zapytanie ofertowe na usługi magazynowe oraz e-fulfilment? Jak w kontrakcie zabezpieczyć problem wyjścia ze współpracy z operatorem?
- Własny e-sklep czy współpraca z marketplace’m – różne modele sprzedaży przez internet. Sprawdź ich wady i zalety od strony szans i zagrożeń dla logistyki.