Pod egidą SECO/WARWICK – lidera obróbki cieplnej i metalurgii próżniowej – odbędzie się pierwsze w branży wirtualne spotkanie międzynarodowych specjalistów, którzy on-line podzielą się swoją wiedzą i swoim doświadczeniem. Ekspercka środa, 9 września, to 3 bloki tematyczne, prelegenci z całego świata, panele dyskusyjne, tysiące uczestników, nauka i biznes w jednej sieci połączeń.
„Obecnie świat mocno przeniósł się do sieci, to tam prowadzimy niemal równoległe życie: prywatne, służbowe i biznesowe. To w sieci pracujemy, spotykamy się, dyskutujemy, oglądamy, eksplorujemy, poznajemy i uczymy się. To, co cenne w tej zmianie, to poczucie niezależności i samodecydowania o czasie, miejscu, rodzaju i sposobie komunikacji i konsumpcji treści. Stąd zrodziła się potrzeba e-SEMINARIUM 4.0. Jednak, co należy mocno podkreślić, to nie jest kolejny webinar, to nie jest promocja produktów, to nie są wirtualne targi. To platforma wymiany wiedzy i doświadczenia, spotkanie praktyków i naukowców, czyli wydarzenie na miarę dzisiejszych czasów”, – mówi Katarzyna Sawka, Globalny Dyrektor Marketingu Grupy SECO/WARWICK. |
e-SEMINARIUM po raz pierwszy
Pandemia spowodowała przeniesienie spotkań biznesowych do sieci, która stała się naturalnym wyborem w organizacji największego na świecie wydarzenia branżowego obróbki cieplnej metali. Tak powstało e-SEMINARIUM 4.0, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, w bezpieczeństwie i komforcie spotkają się tysiące uczestników z całego świata.
W jednym miejscu branża metalurgii próżniowej i obróbki cieplnej podzieli się doświadczeniem i wiedzą, zobaczy, usłyszy, przeczyta, dowie się, podyskutuje o biznesie i wyzwaniach obróbki cieplnej oraz rozwikła branżowe sekrety. Celem tego niecodziennego spotkania jest dzielenie się wiedzą, poszerzanie horyzontów, wymiana doświadczeń, poglądów, kreowanie biznesów i współpracy na tle nowych wyzwań globalnych.
3 bloki tematyczne, czyli różne punkty widzenia
Trzy bloki tematyczne to trzy różne spojrzenia na branżę metalurgii próżniowej i obróbki cieplnej, tj. z punktu widzenia biznesu, jego utrzymania oraz prowadzenia, stąd bloki: „Biznes 4.0”, „Codzienne wyzwania obróbki cieplnej” i „Sekrety obróbki cieplnej”. By śmiało patrzeć w przyszłość, warto ją zobaczyć z różnych perspektyw. Będzie to możliwe dzięki 3 blokom tematycznym odbywającym się w języku angielskim w 3 równoległych pokojach spotkań, prowadzonym i współprowadzonym przez branżowe i naukowe autorytety. Wielkie firmy i nazwiska spotykają się 9 września na platformie e-SEMINARIUM SECO/WARWICK.
Innowacja spotyka wydajność
Innowacja spotyka wydajność – to motto spółki, które znajduje swe odbicie nie tylko w technologiach oferowanych przez SECO/WARWICK, ale i podejściu do wydarzenia: „e-SEMINARIUM to platforma do wymiany wiedzy i doświadczenia dostosowana do możliwości i potrzeb dzisiejszych specjalistów branży obróbki cieplnej i metalurgii. Tworząc pierwsze na świecie tego typu wydarzenie branżowe – nadawane z profesjonalnego studia telewizyjnego – organizatorzy zadbali o bezpieczeństwo uczestników, wysoką jakość przekazu, możliwość interakcji między uczestnikami i prelegentami oraz patronat medialny tytułów międzynarodowych.
Nauka i biznes w sieci
Świat obróbki cieplnej i metalurgii spotyka się teraz w sieci powiązań, zależności i wpływów, na platformie B2B, której gospodarzem jest Grupa SECO/WARWICK. Grupa współpracuje z uniwersytetami technicznymi, politechnikami, ośrodkami naukowymi i instytutami badawczymi na całym świecie, zarówno w Europie Zachodniej, jak i Azji. Aktywnie realizuje programy współpracy z Politechniką Łódzką, Politechniką Poznańską, Institut für Metallformung TU Bergakademie we Freibergu w Niemczech, Central South University w Chinach oraz National Research Saratov State University w Rosji. Nie dziwi więc, że SECO/WARWICK zaprosił do wykładów i paneli dyskusyjnych tuzy z tego uniwersyteckiego świata.
SECO jest ECO
Działalność różnych podmiotów branży obróbki cieplej i metalurgii próżniowej wpływa nie tylko na sferę biznesową, lecz także na różne aspekty życia społecznego i środowiska. Spotkania biznesowe często łączone są z działalnością charytatywną. Nie inaczej jest teraz.
Oglądaj: https://www.facebook.com/events/320134622706677/
„Pandemia pokazała, w jaki wielkiej potrzebie znajduje się nasza planeta, dlatego uznaliśmy, że symboliczny 1 $ od każdego sprzedanego biletu przekazany zostanie na jedną z trzech organizacji społecznych: WWF, PETA lub Greenpeace. Do którego z gigantów społecznych trafią zebrane pieniądze, zdecydują uczestnicy wydarzenia. SECO jest ECO i jego partnerzy także”, – puentuje Katarzyna Sawka. |
Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w wyjątkowej konferencji, w czasie której przeniesiemy naszych uczestników do wirtualnego świata, postaramy się odwzorować konferencję SCS w „realu” najlepiej jak się da. Co to znaczy? To znaczy, że będziemy mogli jak w poprzednich edycjach uczestniczyć w prelekcjach poszczególnych ścieżek konferencji: SCS PRO, SCS OPEN, SCS VENDORS, Warsztatach czy pospacerować po wirtualnym SCS EXPO, będziemy mogli również spotkać się z innymi uczestnikami (ich awatarami), porozmawiać zarówno w większym gronie jak i indywidualnie spotkać się w specjalnie wyznaczonych strefach networkigowych.
ANALIZA ZNANYCH PRZYPADKÓW NARUSZAJĄCYCH CYBERBEZPIECZEŃSTWO STANOWI JEDNĄ Z NAJLEPSZYCH METOD POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA.
Na zapewnienie organizacji dostatecznego bezpieczeństwa IT składa się realizacja polityki bezpieczeństwa i odpowiednich procedur w razie ataku, posiadanie odpowiedniego zaplecza technicznego oraz co nie mniej ważne działań prewencyjnych, które mogą skutecznie zapobiec lub przygotować firmę na takie zagrożenie. Zarządzać tymi obszarami można skutecznie między innymi poprzez dokładną analizę własnych i cudzych przypadków naruszenia bezpieczeństwa IT.
DO KOGO SKIEROWANY JEST PROGRAM KONFERENCJI „SECURITY CASE STUDY”?
- dyrektorów i menedżerów komórek bezpieczeństwa IT,
- kierowników i specjalistów zajmujących się tematyką bezpieczeństwa teleinformatycznego
- liderów technicznych projektów z tego obszaru,
- pasjonatów i entuzjastów IT
DLACZEGO „SECURITY CASE STUDY”?
Nazwa konferencji nie jest przypadkowa:
- program wydarzenia wypełnią w całości najważniejsze bieżące historie z życia profesjonalistów zajmujących się bezpieczeństwem IT
- proponowana formuła w naturalny sposób wymusza podzielenie się doświadczeniami i rekomendacjami dotyczącymi omawianych zagadnień, cyberzagrożeń i ataków na firmy czy instytucje
- prelegenci podzielą się autentyczną wiedzą, którą nierzadko można zdobyć jedynie w sytuacji zagrożenia, opowiedzą o sytuacjach nie teoretycznych i książkowych a realiach w jakich firmy musiały sprostać zadaniu.
- rozpatrywane przypadki przedstawione będą zarówno od strony rozwiązań o charakterze technicznym jak i organizacyjnym, co jak wiadomo bywa nie mniej ważne.
CZYM JEST KONFERENCJA?
- interesującymi wykładami z zakresu IT Security, Case Studies
- możliwością rozmowy, poznania specjalistów i entuzjastów tematu
- możliwością dołączenia do grona wyjątkowych ludzi
- miejscem na poszerzenie swojej wiedzy i zdobycie doświadczenia
- doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych
- szansą uczestnictwa w wielu atrakcjach przygotowanych przez organizatorów, które rozwijają nabyte umiejętności
- spotkaniem, o którym nie można będzie zapomnieć
Już 28 września 20 technologicznych startupów po raz pierwszy zaprezentuje swoje nowatorskie rozwiązania dla Przemysłu 4.0. Pomysły są efektem półrocznego programu wsparcia KPT ScaleUp, największego w Polsce industrialnego akceleratora. To jedno z kilku przedsięwzięć prowadzonych przez Krakowski Park Technologiczny na rzecz Przemysłu 4.0.
Zapewnienie startupom możliwości realnej i bezpośredniej współpracy z partnerami przemysłowymi jest najskuteczniejszym narzędziem na wypracowanie wartościowych produktów, usług czy technologii, które będzie można następnie wdrożyć, wzmacniając tym samym polski Przemysł 4.0. Startupy spotykają się z fachowcami, mają dostęp do nowoczesnej infrastruktury, zapewnia się im możliwość testów w środowisku jak najbardziej zbliżonym do tego rzeczywistego. Dzięki temu można w znaczący sposób udoskonalić własne rozwiązanie i przygotować je do udanej komercjalizacji
– zaznacza Angelika Popławska, koordynatorka programu KPT ScaleUp
Oglądaj: https://www.facebook.com/KPTScaleUp
Start: 28.09. 2020 godz. 100
Zobacz prezentację demonstratora rozwiązań z zakresu przemysłu 4.0!
Prelegenci
Plan wydarzenia
Prezentacja demonstratora rozwiązań z zakresu przemysłu 4.0
REJESTRACJA: https://przemyslprzyszlosci.gov.pl/wydarzenia/pokaz-technologii-przemyslu-4-0/#event-register
Festiwal Cyfryzacji to inicjatywa edukacyjno – technologiczna w Polsce, którą organizuje Fundacja Digital Poland wraz z partnerami. Ideą wydarzenia jest przybliżenie społeczeństwu wiedzy na temat nowych technologii i cyfryzacji.
Przez 10 dni w Polsce odbędzie się wiele pokazów i wydarzeń poświęconych cyfrowej rewolucji. Uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się m.in. jak wykorzystywać cyfrowe możliwości w życiu codziennym, jak i zawodowym. Organizatorzy podzieli cały festiwal na 10 tematycznych dni.
Cztery główne inicjatywy Festiwalu
- Wydarzenia – Festiwal Cyfryzacji to kilkadziesiąt spotkań z technologiami oraz liderami cyfrowych zmian. To wiele wydarzeń edukacyjnych i rozrywkowych, ale także merytoryczna debata z ekspertami oraz decydentami.
- Noc Innowacji – Noc Innowacji to okazja dla wszystkich, którzy z bliska chcą zobaczyć naowoczesne technologie oraz odwiedzić miejsca, w których królują wyjątkowe rozwiązania. Tej nocy można zanurzyć się w wirtualnej rzeczywistości, zaprzyjaźnić z robotami. 10 października swoje drzwi (także wirtualne), otworzą centra badawczo–rozwojowe, firmy, instytucje i uczelnie.
- Cyfrowe Zniżki – Zakupy online i płatności bezgotówkowe oferują wiele korzyści, a w czasach epidemii stały się najbezpieczniejszą formą płatności. Przez dziesięć dni każdy może skorzystać z przygotowanych promocji i rabatów.
- Cyfrowy Bohater – Festiwal Cyfryzacji to również okazja do pomagania. Dzięki akcji charytatywnej organizowanej przez Fundację Digital Poland każdy może pomóc sfinansować zakup nowoczesnego sprzętu i profesjonalnych szkoleń z cyfrowych kompetencji dla najbardziej potrzebujących osób. Technologie ułatwiają im powrót na rynek pracy i funkcjonowanie w codziennym świecie.
ZOBACZ:
https://festiwalcyfryzacji.pl/
W dniach 6-7 października 2020 r. odbędzie się konferencja The Additive Manufacturing Virtual Conference by Stratasys. Do udziału zaproszeni są zarówno użytkownicy drukarek 3D Stratasys, jak i osoby dopiero planujące wdrożyć druk 3D w swojej firmie. W programie przewidziano prezentacje nowych maszyn i materiałów, a także sesje treningowe, podczas których specjaliści Stratasys doradzą, jak w pełni wykorzystać potencjał druku 3D.
Konferencja The Additive Manufacturing Virtual Conference by Stratasys
6 – 7 października 2020 r. w godz. 10 – 16:30
Link do rejestracji: https://bit.ly/Sys-Conf
W programie konferencji przewidziano prezentacje nowych maszyn i materiałów, sesje treningowe, w których eksperci Stratasysa przedstawią triki i porady, a także przykłady wdrożeń i rozmowy z użytkownikami systemów Stratasys.
Pierwszego dnia wydarzenia będzie można posłuchać o tym, jak druk 3D sprawdza się w nowej rzeczywistości pandemii, gdy łańcuchy dostaw zostały nagle przerwane. Kolejnym punktem będzie prezentacja możliwości systemów PolyJet w druku 3D w pełnym kolorze. Na tę część zapraszamy szczególnie projektantów, designerów oraz specjalistów zajmujących się wzornictwem przemysłowym. Następnie dowiemy się, jak wykorzystać potencjał druku 3D w swoim przedsiębiorstwie. Druk 3D przynosi firmom wiele korzyści, ale nie zawsze wykorzystuje się w 100% zalety tej technologii. Podczas tego wystąpienia dowiemy się, jak rozszerzyć zastosowania drukarki 3D w swojej działalności oraz jak znaleźć miejsca, w których druk 3D może przyczynić się do znacznych oszczędności.
Kolejne prezentacje będą poświęcone zagadnieniom wykorzystania technologii druku 3D kolejno w zakładach produkcyjnych, w medycynie oraz w edukacji.
Drugiego dnia konferencji dowiemy się więcej na temat samych urządzeń i materiałów dostępnych w ofercie Stratasys. Na początek zaplanowano prezentacje na żywo drukarek 3D prowadzone przez dystrybutorów tych urządzeń na całym świecie. Następnie odbędą się sesje treningowe, podczas których specjaliści Stratasys zapoznają uczestników z nowymi materiałami w ofercie. Zostaną omówione dobre praktyki drukowania 3D zarówno w technologii FDM, jak i PolyJet oraz zasady postprocessingu. Nie zabraknie również sesji poświęconej oprogramowaniu GrabCAD Print.
Konferencja ma charakter modułowy, co oznacza, że można uczestniczyć w pełnym wydarzeniu lub wybrać tylko interesujące tematy. Po każdej sesji uczestnicy będą mogli zadać pytania prowadzącym.
Wszystkie wystąpienia będą prowadzone w języku angielskim. Pełny program konferencji znajduje się na stronie: https://bit.ly/Sys-Conf
Do udziału w konferencji The Additive Manufacturing Virtual Conference by Stratasys zachęca oficjalny dystrybutor – firma CadXpert.
W imieniu IDC Polska oraz Mercedes Benz Manfacturing zapraszamy na cyfrową konferencję IDC Manufacturing Forum, podczas której uczestnicy porozmawiają m.in. o:
- pozyskiwaniu, przetwarzaniu i analizowaniu danych z procesów produkcyjnych (IIoT, Edge/Cloud, Digital Twin, AI/ML, wizualizacja i symulacja operacji),
- niezawodności produkcji (bezpieczeństwo IT/OT, Predictive Maintenance, Condition Monitoring),
- inteligentnym łańcuchu dostaw (Supply Chain Control Tower),
- automatyzacji produkcji i logistyki (robotyka a coboty, AGV, RTL),
- nowych modelach biznesowych i ekosystemach, klientocentryźmie.
Część spotkania będzie realizowana w fabryce Mercedesa w Jaworze – będzie mu również towarzyszyło wirtualne otwarcie nowych linii produkcyjnych.
Wśród prelegentów wystąpią m.in. Marek Niziołek – Digital Transformation Director, CIO Śnieżka S.A., Anthony Crawford – Dyrektor Operacyjny Zakładów Produkcyjnych 3M w Polsce, dr Andreas Schenkel – prezes zarządu Mercedes-Benz Manufacturing Poland i wielu innych.
REJESTRACJA: https://www.idc.com/cee/events/67829-idc-manufacturing-forum
VI Kongres Klastrów Polskich „Klastry narzędziem polityki rozwoju regionów i wsparciem realizacji programu Next Generation EU” poświęcony będzie roli klastrów we wspieraniu europejskiej, krajowej i regionalnej polityki rozwoju gospodarczego oraz możliwościom wsparcia konkurencyjności firm.
Komisja Europejska podjęła decyzję o przeznaczeniu 750 mld euro na pomoc przy odbudowie gospodarek krajów Unii Europejskiej po pandemii COVID-19. Program Next Generation EU zakłada zwiększenie znaczenia klastrów w polityce rozwoju UE w latach 2021-2027.
Dwudniowe wydarzenie zostało podzielone na sesje plenarne oraz panelowe, podczas których będą poruszane następujące tematy:
- Klastry jako skuteczne narzędzie samorządów w rozwoju regionów.
- Klastry jako skuteczne narzędzie samorządów w rozwoju regionów.
- Współpraca międzynarodowa klastrów, jako pomost dla firm krajowych, w tym małych i średnich przedsiębiorstw, do budowania międzynarodowych powiązań.
- Digitalizacja gospodarki.
- Możliwość uzyskania wsparcia działalności badawczej i rozwojowej w programach europejskich.
- Ekosystem „zielonej” gospodarki.
- Finansowe narzędzia wsparcia klastrów i przedsiębiorstw w obliczu obecnej i nowej perspektywy finansowej UE na lata 2021 – 2027.
Udział w wydarzeniu wezmą m.in.:
- Krzysztof Krystowski – prezes Związku Klastrów Polskich, wiceprezes European Clusters Alliance;
- Olgierd Geblewicz – marszałek województwa zachodniopomorskiego;
- Andrzej Soldaty – prezes Platformy Przemysłu Przyszłości;
- Przedstawiciele Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Silesia Automotive & Advanced Manufacturing Cluster oraz wielu innych.
- WIĘCEJ: https://6kongres.klastrypolskie.pl/#agenda
Pandemia zmienia sposoby prowadzenia biznesu i wpływa na rozwój cyfryzacji. Zapraszamy na debatę online, podczas której prelegenci omówią zagadnienia związane z:
- rzeczywistą stawką cyfryzacji polskich przedsiębiorstw, samorządów i administracji,
- koniecznością ucyfrowienia wszystkich podmiotów działających w sieci, a nie tylko pojedynczych firm czy urzędów,
- obecną transformacją technologiczno-cyfrową małych i średnich przedsiębiorstw z Pomorza.
Debata towarzyszy publikacji thinkletteru regionalnego „Idee dla Pomorza – Stawka i oblicza cyfryzacji” – Platforma Przemysłu Przyszłości jest partnerem wydania.
Wydarzenie będzie transmitowane na oficjalnym kanale YouTube Kongresu Obywatelskiego: https://www.youtube.com/channel/UCn3cn6PS0o-1U6tm7Sq6PgA
Sprawdzona konwencja Kongresu Modern Warehouse powraca! W tym roku ponownie dwa dni z case studies w podziale tematycznym na:
- DC DAY – co nowego w centrach dystrybucyjnych?
- MP DAY – sprawdzone rozwiązania z magazynów przyprodukcyjnych!
Tegoroczny Kongres Modern Warehouse to sześć paneli tematycznych, w ramach których na praktycznych przykładach pomożemy Wam odpowiedzieć na pytania:
Aktywnie włącz się do rozmowy podczas MODEROWANYCH DYSKUSJI o:
- sprawnej obsłudze logistyki ecomm – jakie są oczekiwania, a jakie realne możliwości?
- zielonych projektach magazynowych – jakie są koszty, a jakie zyski?
Modern Warehouse 2020 – spotykamy się online!
REJESTRACJA: https://modern-warehouse.pl/