INFORMACJA OD ORGANIZATORA: Poznaj możliwości, jakie niesie Cyfrowa Transformacja
Dołącz do liderów cyfrowej transformacji i dowiedz się, jak najnowsza technologia może zmienić organizację i pomóc jej uzyskać przewagę konkurencyjną. Tempo technologiczne i coraz to nowsze innowacyjne narzędzia zmuszają do działania. Kto stoi w miejscu, ten systematycznie traci dystans do najlepszych w swojej branży.
W ostatnich tygodniach, wiele firm, z dnia na dzień, stanęło przed zupełnie nowymi dla siebie wyzwaniami i znalazło się w całkowicie nowej rzeczywistości biznesowej. Wirtualne spotkania HPE Technology Roadshow 2020 NOW DIGITAL są doskonałą okazją, by poznać aktualne trendy w IT i znaleźć odpowiedź na kluczowe dziś pytanie: “Jak moja organizacja może działać szybciej, lepiej i skuteczniej nawet w skrajnie niesprzyjających warunkach?”
Eksperci z HPE oraz Partnerzy spotkań na realnych wdrożeniach zaprezentują nowe modele konsumpcji IT, opowiedzą o bezpiecznych danych przetwarzanych poza chmurą i tradycyjnymi centrami danych i doradzą jak budować organizację data driven w oparciu o różne modele przetwarzania.
Wraz z Partnerami wydarzenia – Commvault, Suse, Veeam oraz Gośćmi Specjalnymi z firm CapGemini i Accenture, w czasie czterech sesji zaprezentujemy, jak za pomocą technologii i zewnętrznego wsparcia kompetencyjnego firmy mogą przyspieszyć, by osiągnąć nowe cele biznesowe.
Zapraszamy.
Idealny sposób dostarczania rozwiązań IT: EaaS. E = Everything
9 czerwca 2020 r.
Godzina | Tytuł / Opis sesji | Prowadzący |
---|---|---|
10:00 – 10:05 |
Powitanie i wprowadzenie do konferencji |
|
10:05 – 10:20 |
Modernizacja infrastruktury IT -zakres, podejście i wnioski – projekty HPE i CommvaultWspółczesna infrastruktura IT jest systemem naczyń połączonych, którego sprawność zależy od zastosowanej architektury oraz jakości i wydajności poszczególnych elementów. HPE świadczy kompleksowe usługi doradcze i wdrożeniowe, pozwalające Klientom tworzyć wydajne i efektywne systemy IT. Przybliżymy zakres i wnioski z jednego ze zrealizowanych przez HPE Polska oraz Commvault projektów, który obejmował modernizację warstwy sieciowej, sprzętowej, systemowej i bazodanowej powiązanej z wdrożeniem nowego systemu wykonywania i odtwarzania kopii zapasowych. Prace zrealizowane przez HPE obejmowały projekt, wdrożenie, wsparcie po wdrożeniowe oraz szkolenia dla pracowników Klienta. |
Maciej Malinowski (HPE)+ Commvault |
10:20 – 10:35 |
Dzień z życia działu usług technologicznych HPE PointNextUtrzymanie środowiska w ciężkich czasach – czy klient zostaje sam ze swoją infrastrukturą? Nie – HPE czuwa. Środowiska objęte usługami Data Center Care nie są zarażone koronawirusem ani żadnym innym wirusem, muszą pracować. Zespoły wsparcia DCC pracują w dalszym ciągu. Jak wygląda dzień pracy ASM (Account Support Managera)? Co robią zespoły wsparcia HPE? |
Łukasz Zajdel (HPE) |
10:35 – 10.50 |
Connected Workspace – prostsze i efektywniejsze korzystanie z zasobów ITZdalny dostęp do systemów firmowych? Bezpieczeństwo? Możliwość uruchomienia sesji do firmy z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu? Za szybko starzejące się komputery? Za duża skala? Dług technologiczny? Niekończące się cykle zakupów komputerów, które i tak zaraz są stare? Podobnie, niekończące się cykle aktualizacji systemów operacyjnych? A może by tak ucieczka do przodu i wybór środowiska Connected Workspace? Z zapewnionymi benefitami Chmury? |
Maciej Kafel (CAP Gemini) |
11:05 – 11:20 |
Analityka video na miarę nowej rzeczywistościObecna sytuacja stwarza ogromne potrzeby związane z wczesną identyfikacją zagrożeń. Na szeroką skalę wykorzystuje się do tego systemy analityki video również z wykorzystaniem kamer termowizyjnych. Chcemy opowiedzieć w jaki sposób możemyy wykorzystać potencjał tkwiący w analityce video z wykorzystaniem on prem ekonomii chmury. |
Piotr Zacharek (HPE) |
11:20 – 11:30 |
Podsumowanie konferencji, czyli jak tę całą technologię pozyskać?Technologia, architektura, implementacja i usługi. Czy to wszystko musi dużo kosztować? Czy można przygotować się na dynamiczne zmiany na rynku IT? Czy zarządzanie infrastrukturą lokalną może być tak proste jak w chmurze publicznej? Odpowiedź brzmi TAK! |
Mariusz Grabowski (HPE) |
11:30 – 11:40 |
Nowoczesne podejście do infrastruktury – korzystać czy posiadać? |
Robert Fijołek(HPE) |
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Szkolenie “Jak uniknąć problemów przy wykonywaniu otworów” to pierwsze spotkanie z całego cyklu, który zatytułowaliśmy “Jak uniknąć problemów przy …”. Podczas tego cyklu szkoleń będziemy poruszać i omawiać naczęściej spotykane wyzwania i trudności podczas obróbki skrawaniem, jakie zjawiska kryją się za nimi oraz jak w prosty sposób sobie z nimi porazdzić.
W trakcie szkolenia “Jak uniknąć problemów przy wykonywaniu otworów” nasi eksperci omówią następujace zaagadnienia:
- Jakość otworów oraz najczęściej spotykane błędy
- Klasy tolerancji i pasowania
- Właściwości materiałów
- Strategie doboru odpowiednich narzędzi
- Kosekwencje wynikające z zastosowania wybranego narzędzia
Szkolenie rozpocznię się o godzinie 13.00, zapraszamy do rejestracji: https://www.secotools.com/article/114040
INFORMACJA OD ORGANIZATORA: Inteligentna Fabryka” ma na celu zwiększenie efektywności i ekonomiczności budowy, eksploatacji i konserwacji zakładów produkcyjnych oraz umożliwienie realizacji zupełnie nowych scenariuszy produkcji. W tym celu istotne są połączone systemy i bezbarierowa transmisja danych z poziomu obiektu do chmury. Wyjaśniamy, jak zbudować tę infrastrukturę i tym samym wprowadzać zmiany przemysłowe w Państwa firmie.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Szanowni Państwo,
wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uruchomiliśmy systematyczne bezpłatne sesje szkoleń i prezentacji online.
Sesje odbywają się w każdy poniedziałek i piątek o godzinie 10.00 i 13:15.
Szkolenia skupione są wokół zagadnień technicznych dotyczących produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę Siemens.
Zapraszamy do zapoznania się z agendą spotkań.
Aby zapisać się na szkolenie i otrzymać link do połączenia online, konieczna jest rejestracja przez formularz.
Ze względów technicznych możliwość rejestracji na e-szkolenie będzie wyłączana dzień przed terminem.
15 czerwca 2020r. poniedziałek
10:00 – 10:45 Open Controller, CPU 1515SP PC2
Prowadzący: Artur Nowocień
Prezentacja omawiająca funkcjonalność sterownika klasy PAC S7-1500. Przedstawienie parametrów , funkcjonalności i możliwych przykładów aplikacji.Open controller CPU1515SP to sterownik na którym można uruchomić zarówno aplikację PLC jak również wizualizację WinCC Advanced lub tez inny dowolny własny program stworzony w systemie Windows.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Agenda
13:00 | Rozpoczęcie i przywitanie gości |
13:00-13:05 |
Prezentacja misji Platformy Przemysłu Przyszłości dr Piotr Kryjom Ekspert Platformy Przemysłu Przyszłości, doktor nauk ekonomicznych, absolwent Instytutu Przedsiębiorstwa Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Europeistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Administracji i Biznesu Uniwersytetu w Tampere w Finlandii. Ekspert z zakresu funduszy Unii Europejskiej i programów wsparcia przedsiębiorczości Ministerstwa Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Mazowieckiej Jednostki Projektów Unijnych, specjalista w zakresie wsparcia przedsiębiorstw, funduszy seed capital, funduszy pożyczkowych i poręczeniowych, prac b+r przedsiębiorstw oraz internacjonalizacji. Swoje zainteresowania naukowe i zawodowe koncentruje na rozwoju klastrów przemysłowych oraz optymalizacji łańcuchów wartości. Zawodowo związany z sektorem publicznym, wieloletni pracownik urzędów centralnych oraz agencji rządowych odpowiadających za wydatkowanie środków UE, w których zajmował się przygotowaniem warunków udzielania wsparcia przedsiębiorcom. |
13:05-13:20 |
Wspieranie transformacji cyfrowej firm ze szczególnym uwzględnieniem nowych rozwiązań dot. robotyzacji dr Beata Lubos Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji w Ministerstwie Rozwoju Ekonomistka, uzyskała stopień doktora nauk ekonomicznych w Szkole Głównej Handlowej w Kolegium Gospodarki Światowej, gdzie prowadziła badania dotyczące polityki innowacyjnej krajów nordyckich. Od 2004 r. związana zawodowo z resortem gospodarki, aktualnie Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji w Ministerstwie Rozwoju. Odpowiedzialna za projektowanie strategii i programów ukierunkowanych na zwiększanie innowacyjności gospodarki, za przygotowywanie założeń aktów prawnych, analiz oraz instrumentów wsparcia realizujących cele polityki innowacyjnej państwa. W zakres jej obowiązków wchodzi również współpraca z UE, OECD i ONZ w dziedzinie innowacyjności oraz utrzymywanie relacji bilateralnych z wybranymi krajami w tej dziedzinie. |
13:20-13:30 | Dyskusja |
13:30-13:45 | Odpowiedzi na pytania zgłoszone przez uczestników w zakresie konkursów realizowanych przez PARP |
13:45-13.55 | Dyskusja |
14:00 |
Warunki uczestnictwa
Webinar jest darmowy.
Obowiązuje limit miejsc, dlatego prosimy o rejestrację na wydarzenie.
Rejestracja odbywa się na zewnętrznej stronie, której administratorem jest Platforma Przemysłu Przyszłości.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Szanowni Państwo,
wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uruchomiliśmy systematyczne bezpłatne sesje szkoleń i prezentacji online.
Sesje odbywają się w każdy poniedziałek i piątek o godzinie 10.00 i 13:15.
Szkolenia skupione są wokół zagadnień technicznych dotyczących produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę Siemens.
Zapraszamy do zapoznania się z agendą spotkań.
Aby zapisać się na szkolenie i otrzymać link do połączenia online, konieczna jest rejestracja przez formularz.
Ze względów technicznych możliwość rejestracji na e-szkolenie będzie wyłączana dzień przed terminem.
13:15 -14:00 Kompatybilność projektów starszych wersji z nowymi wersjami TIA Portal, wersje hardware’u
Prowadzący: Tomasz Wenker
Omówienie możliwości otwierania starszych projektów w nowych wersjach softu, oraz działania na starych sprzętach i firmware’ach.
Universal Robots zaprasza na cykl webinariów na temat wykorzystania robotów współpracujących. Eksperci firmy omówią zastosowanie cobotów w różnych aplikacjach, porozmawiają o głównych wyzwaniach, przed którymi stoją firmy i operatorzy maszyn oraz urządzeń. Omówione też będą procesy i narzędzia, jakie mogą być obsługiwane za pomocą cobotów, a także rozwiązania, jakie można wykorzystać dla każdego procesu. Na koniec krok po kroku i na żywo przedstawione będzie przygotowane robota do aplikacji.
Universal Robots wiemy, że zawsze możesz zautomatyzować więcej. Korzyści operacyjne, na które składają się wyższa produktywność, wydajność i jakość, bezpośrednio wpływają na Twój poziom konkurencyjności, osiągane zyski i zdolność rozwoju. Jednak automatyzacja nie zawsze jest prosta – szczególnie w małych i średnich przedsiębiorstwach, w których kwestie finansowe mogą utrudniać lub spowalniać wdrażanie cobotów.
Program UR Financial Services daje producentom szybką i pozbawioną ryzyka opcję przyspieszenia automatyzacji bez znaczącego zwiększania nakładów inwestycyjnych. Nasz program leasingowy umożliwia natychmiastowe czerpanie korzyści z automatyzacji bez obawy o przepływy pieniężne i wahania sezonowe. Ta elastyczność finansowa i operacyjna umożliwia każdej firmie, niezależnie od jej wielkości i budżetu, natychmiastowe wdrożenie naszych robotów.
Oprócz oferty bezpośrednio od nas, zaprezentujemy ciekawe rozwiązania naszych partnerów, którzy dostarczają stanowiska zrobotyzowane, za które rozliczają się w formie opłaty za wykonaną pracę w jednostkach produkcyjnych lub jednostkach czasu.
SPEAKERS
Daniel Niepsuj
Daniel pracuje w firmie Universal Robots od stycznia 2019 na stanowisku Sales Development Managera. Jego kariera zawodowa od samego początku była związana z branżą automatyki i robotyki, w której pracował dla producentów i dystrybutora robotów na stanowiskach związanych z marketingiem i sprzedażą. Zdobyte doświadczenie nie tylko w Polsce, ale także na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej pomaga mu efektywnie rozwijać relacje z partnerami biznesowymi, a obecnie skupia się na rozwoju kluczowych klientów firmy. Dla naszych klientów jest przede wszystkim partnerem w rozmowie – ma na koncie setki odwiedzonych zakładów produkcyjnych, w których pracują roboty, dzięki czemu służy radą, bazując na doświadczeniu i ocenie, gdzie dane rozwiązania się sprawdzą, a gdzie nie. Satysfakcję klienta zawsze stawia na pierwszym miejscu.
Artur Strumiński
Artur Strumiński w Rentcobot.com – MEGIS objął stanowisko Menedżera Sprzedaży. Odpowiada za analizę rynku oraz rozwój firmy poprzez nawiązywanie współpracy z nowymi klientami. Do codziennych obowiązków Artura należy również utrzymywanie prawidłowych relacji z kluczowymi klientami oraz udział w rozpoczętych projektach wdrożeniowych stanowisk zrobotyzowanych. Umiejętności zawodowe, zarówno handlowe jak i związane z automatyzacją procesów zdobyte w latach poprzednich przełożyły się na dynamiczny rozwój RentCobot.
Anna Kuptel
Z branżą finansową związana od 10 lat. W DLL odpowiedzialność za sektor usług finansowych dla dużych przedsiębiorstw i rozwój Programu Finansowania Robotów.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA: Inżynierowie Europa Systems dzielą się wiedzą, doświadczeniem i pasją techniczną, aby budować wspólny sukces pod znakiem #WeAreEngineers
#WeAreEngineers – inżynierowie Europa Systems zapraszają na cykl webinarów zakończonych certyfikatem. Dowiesz się z nich, jak automatyzować procesy magazynowe i końcówki linii produkcyjnych tzw. end-of-line production.
Jeśli chcesz, aby Twoja firma weszła na wyższy poziom rozwoju, zaangażuj swój kapitał ludzki do stworzenia wartości dodanej z twojego kapitału technologicznego. Największą barierą w rozwoju automatyzacji w Polsce są niewystarczające kompetencje pracowników. Webinary kierowane są do inżynierów i osób technicznych poszukujących nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby zwiększyć wydajność procesów magazynowych.
Warehouse Automation. Automatyzacja ostatniej mili w Centrum Dystrybucyjnym lub magazynie
- Podzielimy się specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem z realizacji projektów dla branży retail.
- Porównamy koncepcje różnych projektów.
Jeśli jesteś aktywny w branży i odpowiadasz za ruchy towarów, planowanie logistyczne, logistykę magazynową, to nie powinno Cię zabraknąć na tym spotkaniu!
INFORMACJE OD ORGANIZATORA:
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Ministerstwo Rozwoju uruchamiają cykl bezpłatnych wideokonferencji, które mają pomóc przedsiębiorcom w walce z negatywnymi gospodarczymi skutkami wywołanymi przez pandemię koronawirusa. Tematyka webinarów będzie poświęcona wybranym narzędziom z rządowej tarczy antykryzysowej i finansowej.
Partnerami cyklu jest dziesięć instytucji, odpowiedzialnych za wybrane obszary tarczy. W ich gronie znajduje się Ministerstwo Finansów, Krajowa Administracja Skarbowa, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Agencja Rozwoju Przemysłu, Polski Fundusz Rozwoju, Urząd Zamówień Publicznych, Bank Gospodarstwa Krajowego, Zakład Ubezpieczeń Społecznych oraz Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Eksperci z zakresu m.in. prawa pracy, finansów, ekonomii i zamówień publicznych będą rozmawiali o przygotowanych przez rząd rozwiązaniach osłonowych dla przedsiębiorców poszczególnych branż i podmiotów, które wprowadziła tarcza, a także o instrumentach, które mają być impulsem dla rozwoju gospodarki osłabionej pandemią.
Organizator
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości