Calendar

Cze
9
wt
HPE: Idealny sposób dostarczania rozwiązań IT: EaaS. E = Everything
Cze 9@10:00 – 10:45
HPE: Idealny sposób dostarczania rozwiązań IT: EaaS. E = Everything

INFORMACJA OD ORGANIZATORA: Poznaj możliwości, jakie niesie Cyfrowa Transformacja

Dołącz do liderów cyfrowej transformacji i dowiedz się, jak najnowsza technologia może zmienić organizację i pomóc jej uzyskać przewagę konkurencyjną. Tempo technologiczne i coraz to nowsze innowacyjne narzędzia zmuszają do działania. Kto stoi w miejscu, ten systematycznie traci dystans do najlepszych w swojej branży.

W ostatnich tygodniach, wiele firm, z dnia na dzień, stanęło przed zupełnie nowymi dla siebie wyzwaniami i znalazło się w całkowicie nowej rzeczywistości biznesowej. Wirtualne spotkania HPE Technology Roadshow 2020 NOW DIGITAL są doskonałą okazją, by poznać aktualne trendy w IT i znaleźć odpowiedź na kluczowe dziś pytanie: “Jak moja organizacja może działać szybciej, lepiej i skuteczniej nawet w skrajnie niesprzyjających warunkach?”

Eksperci z HPE oraz Partnerzy spotkań na realnych wdrożeniach zaprezentują nowe modele konsumpcji IT, opowiedzą o bezpiecznych danych przetwarzanych poza chmurą i tradycyjnymi centrami danych i doradzą jak budować organizację data driven w oparciu o różne modele przetwarzania.

Wraz z Partnerami wydarzenia – Commvault, Suse, Veeam oraz Gośćmi Specjalnymi z firm CapGemini i Accenture, w czasie czterech sesji zaprezentujemy, jak za pomocą technologii i zewnętrznego wsparcia kompetencyjnego firmy mogą przyspieszyć, by osiągnąć nowe cele biznesowe.

Zapraszamy.

Idealny sposób dostarczania rozwiązań IT: EaaS. E = Everything

9 czerwca 2020 r.

SECO TOOLS: Jak uniknąć problemów przy wykonywaniu otworów
Cze 9@13:00 – 14:00
SECO TOOLS: Jak uniknąć problemów przy wykonywaniu otworów

INFORMACJA OD ORGANIZATORA:

Szkolenie “Jak uniknąć problemów przy wykonywaniu otworów” to pierwsze spotkanie z całego cyklu, który zatytułowaliśmy “Jak uniknąć problemów przy …”. Podczas tego cyklu szkoleń będziemy poruszać i omawiać naczęściej spotykane wyzwania i trudności podczas obróbki skrawaniem, jakie zjawiska kryją się za nimi oraz jak w prosty sposób sobie z nimi porazdzić.

W trakcie szkolenia “Jak uniknąć problemów przy wykonywaniu otworów” nasi eksperci omówią następujace zaagadnienia:

  • Jakość otworów oraz najczęściej spotykane błędy
  • Klasy tolerancji i pasowania
  • Właściwości materiałów
  • Strategie doboru odpowiednich narzędzi
  • Kosekwencje wynikające z zastosowania wybranego narzędzia

Szkolenie rozpocznię się o godzinie 13.00, zapraszamy do rejestracji: https://www.secotools.com/article/114040

Cze
10
śr
HARTING: jak ustanowić bezpieczne połączenie czujników z chmurą
Cze 10@10:00 – 11:00
HARTING: jak ustanowić bezpieczne połączenie czujników z chmurą

INFORMACJA OD ORGANIZATORA: Inteligentna Fabryka” ma na celu zwiększenie efektywności i ekonomiczności budowy, eksploatacji i konserwacji zakładów produkcyjnych oraz umożliwienie realizacji zupełnie nowych scenariuszy produkcji. W tym celu istotne są połączone systemy i bezbarierowa transmisja danych z poziomu obiektu do chmury. Wyjaśniamy, jak zbudować tę infrastrukturę i tym samym wprowadzać zmiany przemysłowe w Państwa firmie.

 

ABPLANALP: Prezentacja kompaktowego centrum obróbczego Nakamura-Tome SC-100
Cze 10@12:00 – 13:00
ABPLANALP: Prezentacja kompaktowego centrum obróbczego Nakamura-Tome SC-100

INFORMACJA OD ORGANIZATORA:

Prezentacja kompaktowego centrum obróbczego Nakamura-Tome SC-100. Idea obróbki w jednej operacji. Minimum miejsca, maksimum możliwości.

REJESTRACJA:

https://abplanalp.clickmeeting.com/nakamura-tome-sc-100-kompaktowa-tokarka-wielozadaniowa-?ylid=38fb5fee-9a0a-f250-a11a-02b746060bc3

Cze
15
pon
SIEMENS: Open Controller, CPU 1515SP PC2
Cze 15@10:00 – 10:45
SIEMENS: Open Controller, CPU 1515SP PC2

INFORMACJA OD ORGANIZATORA:

Szanowni Państwo,

wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uruchomiliśmy systematyczne bezpłatne sesje szkoleń i prezentacji online.

Sesje odbywają się w każdy poniedziałek i piątek o godzinie 10.00 i 13:15

Szkolenia skupione są wokół zagadnień technicznych dotyczących produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę Siemens.

Zapraszamy do zapoznania się z agendą spotkań.

Aby zapisać się na szkolenie i otrzymać link do połączenia online, konieczna jest rejestracja przez formularz.  

Ze względów technicznych możliwość rejestracji na e-szkolenie będzie wyłączana dzień przed terminem.

15 czerwca 2020r.          poniedziałek

10:00 – 10:45            Open Controller, CPU 1515SP PC2

Prowadzący: Artur Nowocień

Prezentacja omawiająca funkcjonalność sterownika klasy PAC S7-1500. Przedstawienie parametrów , funkcjonalności i możliwych przykładów aplikacji.Open controller CPU1515SP to sterownik na którym można uruchomić zarówno aplikację PLC jak również wizualizację WinCC Advanced lub tez inny dowolny własny program stworzony w systemie Windows.

Platforma Przemysłu Przyszłości: Możliwości finansowania transformacji cyfrowej
Cze 15@13:00 – 14:00

INFORMACJA OD ORGANIZATORA:

Agenda

13:00 Rozpoczęcie i przywitanie gości
13:00-13:05

Prezentacja misji Platformy Przemysłu Przyszłości

dr Piotr Kryjom

Ekspert Platformy Przemysłu Przyszłości, doktor nauk ekonomicznych, absolwent Instytutu Przedsiębiorstwa Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Europeistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Administracji i Biznesu Uniwersytetu w Tampere w Finlandii. Ekspert z zakresu funduszy Unii Europejskiej i programów wsparcia przedsiębiorczości Ministerstwa Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Mazowieckiej Jednostki Projektów Unijnych, specjalista w zakresie wsparcia przedsiębiorstw, funduszy seed capital, funduszy pożyczkowych i poręczeniowych, prac b+r przedsiębiorstw oraz internacjonalizacji. Swoje zainteresowania naukowe i zawodowe koncentruje na rozwoju klastrów przemysłowych oraz optymalizacji łańcuchów wartości. Zawodowo związany z sektorem publicznym, wieloletni pracownik urzędów centralnych oraz agencji rządowych odpowiadających za wydatkowanie środków UE, w których zajmował się przygotowaniem warunków udzielania wsparcia przedsiębiorcom.

13:05-13:20

Wspieranie transformacji cyfrowej firm ze szczególnym uwzględnieniem nowych rozwiązań dot. robotyzacji

dr Beata Lubos

Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji w Ministerstwie Rozwoju

Ekonomistka, uzyskała stopień doktora nauk ekonomicznych w Szkole Głównej Handlowej w Kolegium Gospodarki Światowej, gdzie prowadziła badania dotyczące polityki innowacyjnej krajów nordyckich. Od 2004 r. związana zawodowo z resortem gospodarki, aktualnie Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji w Ministerstwie Rozwoju. Odpowiedzialna za projektowanie strategii i programów ukierunkowanych na zwiększanie innowacyjności gospodarki, za przygotowywanie założeń aktów prawnych, analiz oraz instrumentów wsparcia realizujących cele polityki innowacyjnej państwa. W zakres jej obowiązków wchodzi również współpraca z UE, OECD i ONZ w dziedzinie innowacyjności oraz utrzymywanie relacji bilateralnych z wybranymi krajami w tej dziedzinie.

13:20-13:30 Dyskusja
13:30-13:45 Odpowiedzi na pytania zgłoszone przez uczestników w zakresie konkursów realizowanych przez PARP
13:45-13.55 Dyskusja
14:00

Warunki uczestnictwa

Webinar jest darmowy.

Obowiązuje limit miejsc, dlatego prosimy o rejestrację na wydarzenie.

Rejestracja odbywa się na zewnętrznej stronie, której administratorem jest Platforma Przemysłu Przyszłości.

SIEMENS: Kompatybilność projektów starszych wersji z nowymi wersjami TIA Portal, wersje hardware’u
Cze 15@13:15 – 14:00
SIEMENS: Kompatybilność projektów starszych wersji z nowymi wersjami TIA Portal, wersje hardware'u

INFORMACJA OD ORGANIZATORA:

Szanowni Państwo,

wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uruchomiliśmy systematyczne bezpłatne sesje szkoleń i prezentacji online.

Sesje odbywają się w każdy poniedziałek i piątek o godzinie 10.00 i 13:15

Szkolenia skupione są wokół zagadnień technicznych dotyczących produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę Siemens.

Zapraszamy do zapoznania się z agendą spotkań.

Aby zapisać się na szkolenie i otrzymać link do połączenia online, konieczna jest rejestracja przez formularz.  

Ze względów technicznych możliwość rejestracji na e-szkolenie będzie wyłączana dzień przed terminem.

13:15 -14:00           Kompatybilność projektów starszych wersji z nowymi wersjami TIA Portal, wersje hardware’u

Prowadzący: Tomasz Wenker

Omówienie możliwości otwierania starszych projektów w nowych wersjach softu, oraz działania na starych sprzętach i firmware’ach.

Cze
16
wt
Universal Robots: Źródła finansowania
Cze 16@10:00 – 11:00
Universal Robots: Źródła finansowania

Universal Robots zaprasza na cykl webinariów na temat wykorzystania robotów współpracujących. Eksperci firmy omówią zastosowanie cobotów w różnych aplikacjach, porozmawiają o głównych wyzwaniach, przed którymi stoją firmy i operatorzy maszyn oraz urządzeń. Omówione też będą procesy i narzędzia, jakie mogą być obsługiwane za pomocą cobotów, a także rozwiązania, jakie można wykorzystać dla każdego procesu. Na koniec krok po kroku i na żywo przedstawione będzie przygotowane robota do aplikacji.

 Universal Robots wiemy, że zawsze możesz zautomatyzować więcej. Korzyści operacyjne, na które składają się wyższa produktywność, wydajność i jakość, bezpośrednio wpływają na Twój poziom konkurencyjności, osiągane zyski i zdolność rozwoju. Jednak automatyzacja nie zawsze jest prosta – szczególnie w małych i średnich przedsiębiorstwach, w których kwestie finansowe mogą utrudniać lub spowalniać wdrażanie cobotów.

Program UR Financial Services daje producentom szybką i pozbawioną ryzyka opcję przyspieszenia automatyzacji bez znaczącego zwiększania nakładów inwestycyjnych. Nasz program leasingowy umożliwia natychmiastowe czerpanie korzyści z automatyzacji bez obawy o przepływy pieniężne i wahania sezonowe. Ta elastyczność finansowa i operacyjna umożliwia każdej firmie, niezależnie od jej wielkości i budżetu, natychmiastowe wdrożenie naszych robotów.

Oprócz oferty bezpośrednio od nas, zaprezentujemy ciekawe rozwiązania naszych partnerów, którzy dostarczają stanowiska zrobotyzowane, za które rozliczają się w formie opłaty za wykonaną pracę w jednostkach produkcyjnych lub jednostkach czasu.

SPEAKERS

Daniel Niepsuj

Sales Development Manager
dani@universal-robots.com

Daniel pracuje w firmie Universal Robots od stycznia 2019 na stanowisku Sales Development Managera. Jego kariera zawodowa od samego początku była związana z branżą automatyki i robotyki, w której pracował dla producentów i dystrybutora robotów na stanowiskach związanych z marketingiem i sprzedażą. Zdobyte doświadczenie nie tylko w Polsce, ale także na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej pomaga mu efektywnie rozwijać relacje z partnerami biznesowymi, a obecnie skupia się na rozwoju kluczowych klientów firmy. Dla naszych klientów jest przede wszystkim partnerem w rozmowie – ma na koncie setki odwiedzonych zakładów produkcyjnych, w których pracują roboty, dzięki czemu służy radą, bazując na doświadczeniu i ocenie, gdzie dane rozwiązania się sprawdzą, a gdzie nie. Satysfakcję klienta zawsze stawia na pierwszym miejscu.

Artur Strumiński

Sales Manager
artur.struminski@rentcobot.com

Artur Strumiński w Rentcobot.com – MEGIS objął stanowisko Menedżera Sprzedaży. Odpowiada za analizę rynku oraz rozwój firmy poprzez nawiązywanie współpracy z nowymi klientami. Do codziennych obowiązków Artura należy również utrzymywanie prawidłowych relacji z kluczowymi klientami oraz udział w rozpoczętych projektach wdrożeniowych stanowisk zrobotyzowanych. Umiejętności zawodowe, zarówno handlowe jak i związane z automatyzacją procesów zdobyte w latach poprzednich przełożyły się na dynamiczny rozwój RentCobot.

Anna Kuptel

Key Account Manager Construction, Transportation & Industry
anna.kuptel@dllgroup.com

Z branżą finansową związana od 10 lat. W DLL odpowiedzialność za sektor usług finansowych dla dużych przedsiębiorstw i rozwój Programu Finansowania Robotów.

Europa Systems: Warehouse Automation. Automatyzacja ostatniej mili w Centrum Dystrybucyjnym lub magazynie
Cze 16@11:00 – 12:00
Europa Systems: Warehouse Automation. Automatyzacja ostatniej mili w Centrum Dystrybucyjnym lub magazynie

INFORMACJA OD ORGANIZATORA: Inżynierowie Europa Systems dzielą się wiedzą, doświadczeniem i pasją techniczną, aby budować wspólny sukces pod znakiem #WeAreEngineers
#WeAreEngineers – inżynierowie Europa Systems zapraszają na cykl webinarów zakończonych certyfikatem. Dowiesz się z nich, jak automatyzować procesy magazynowe i końcówki linii produkcyjnych tzw. end-of-line production.
Jeśli chcesz, aby Twoja firma weszła na wyższy poziom rozwoju, zaangażuj swój kapitał ludzki do stworzenia wartości dodanej z twojego kapitału technologicznego. Największą barierą w rozwoju automatyzacji w Polsce są niewystarczające kompetencje pracowników. Webinary kierowane są do inżynierów i osób technicznych poszukujących nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby zwiększyć wydajność procesów magazynowych.

Warehouse Automation. Automatyzacja ostatniej mili w Centrum Dystrybucyjnym lub magazynie

CZEGO DOWIESZ SIĘ Z WEBINARU?
  • Podzielimy się specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem z realizacji projektów dla branży retail.
  • Porównamy koncepcje różnych projektów.

Jeśli jesteś aktywny w branży i odpowiadasz za ruchy towarów, planowanie logistyczne, logistykę magazynową, to nie powinno Cię zabraknąć na tym spotkaniu!

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości: Zrównoważone finansowanie – dlaczego i w jaki sposób dotyczy to mojej firmy?
Cze 16@13:00 – 15:00
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości: Zrównoważone finansowanie – dlaczego i w jaki sposób dotyczy to mojej firmy?

INFORMACJE OD ORGANIZATORA:

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Ministerstwo Rozwoju uruchamiają cykl bezpłatnych wideokonferencji, które mają pomóc przedsiębiorcom w walce z negatywnymi gospodarczymi skutkami wywołanymi przez pandemię koronawirusa. Tematyka webinarów będzie poświęcona wybranym narzędziom z rządowej tarczy antykryzysowej i finansowej.

Partnerami cyklu jest dziesięć instytucji, odpowiedzialnych za wybrane obszary tarczy. W ich gronie znajduje się Ministerstwo Finansów, Krajowa Administracja Skarbowa, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Agencja Rozwoju Przemysłu, Polski Fundusz Rozwoju, Urząd Zamówień Publicznych, Bank Gospodarstwa Krajowego, Zakład Ubezpieczeń Społecznych oraz Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.

 

Eksperci z zakresu m.in. prawa pracy, finansów, ekonomii i zamówień publicznych będą rozmawiali o przygotowanych przez rząd rozwiązaniach osłonowych dla przedsiębiorców poszczególnych branż i podmiotów, które wprowadziła tarcza, a także o instrumentach, które mają być impulsem dla rozwoju gospodarki osłabionej pandemią.

 

 

Organizator

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości