Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w wyjątkowej konferencji, w czasie której przeniesiemy naszych uczestników do wirtualnego świata, postaramy się odwzorować konferencję SCS w „realu” najlepiej jak się da. Co to znaczy? To znaczy, że będziemy mogli jak w poprzednich edycjach uczestniczyć w prelekcjach poszczególnych ścieżek konferencji: SCS PRO, SCS OPEN, SCS VENDORS, Warsztatach czy pospacerować po wirtualnym SCS EXPO, będziemy mogli również spotkać się z innymi uczestnikami (ich awatarami), porozmawiać zarówno w większym gronie jak i indywidualnie spotkać się w specjalnie wyznaczonych strefach networkigowych.
ANALIZA ZNANYCH PRZYPADKÓW NARUSZAJĄCYCH CYBERBEZPIECZEŃSTWO STANOWI JEDNĄ Z NAJLEPSZYCH METOD POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA.
Na zapewnienie organizacji dostatecznego bezpieczeństwa IT składa się realizacja polityki bezpieczeństwa i odpowiednich procedur w razie ataku, posiadanie odpowiedniego zaplecza technicznego oraz co nie mniej ważne działań prewencyjnych, które mogą skutecznie zapobiec lub przygotować firmę na takie zagrożenie. Zarządzać tymi obszarami można skutecznie między innymi poprzez dokładną analizę własnych i cudzych przypadków naruszenia bezpieczeństwa IT.
DO KOGO SKIEROWANY JEST PROGRAM KONFERENCJI „SECURITY CASE STUDY”?
- dyrektorów i menedżerów komórek bezpieczeństwa IT,
- kierowników i specjalistów zajmujących się tematyką bezpieczeństwa teleinformatycznego
- liderów technicznych projektów z tego obszaru,
- pasjonatów i entuzjastów IT
DLACZEGO „SECURITY CASE STUDY”?
Nazwa konferencji nie jest przypadkowa:
- program wydarzenia wypełnią w całości najważniejsze bieżące historie z życia profesjonalistów zajmujących się bezpieczeństwem IT
- proponowana formuła w naturalny sposób wymusza podzielenie się doświadczeniami i rekomendacjami dotyczącymi omawianych zagadnień, cyberzagrożeń i ataków na firmy czy instytucje
- prelegenci podzielą się autentyczną wiedzą, którą nierzadko można zdobyć jedynie w sytuacji zagrożenia, opowiedzą o sytuacjach nie teoretycznych i książkowych a realiach w jakich firmy musiały sprostać zadaniu.
- rozpatrywane przypadki przedstawione będą zarówno od strony rozwiązań o charakterze technicznym jak i organizacyjnym, co jak wiadomo bywa nie mniej ważne.
CZYM JEST KONFERENCJA?
- interesującymi wykładami z zakresu IT Security, Case Studies
- możliwością rozmowy, poznania specjalistów i entuzjastów tematu
- możliwością dołączenia do grona wyjątkowych ludzi
- miejscem na poszerzenie swojej wiedzy i zdobycie doświadczenia
- doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych
- szansą uczestnictwa w wielu atrakcjach przygotowanych przez organizatorów, które rozwijają nabyte umiejętności
- spotkaniem, o którym nie można będzie zapomnieć
Możliwości finansowania transformacji cyfrowej – ulga B+R i IP BOX
Platforma Przemysłu Przyszłości kontynuując cykl webinariów dotyczących różnych form finansowania transformacji cyfrowej przedsiębiorstw zaprasza na webinarium poświęcone uldze podatkowej na badania i rozwój oraz własność intelektualną (IP BOX).
Podczas wydarzenia skoncentrujemy się na zachętach podatkowych w zakresie praktycznego wykorzystania ulgi B+R i IP BOX. Odpowiemy również na pytania zgłoszone przez jego uczestników.
Prelegenci
Plan wydarzenia
Rozpoczęcie i przywitanie gości
Prezentacja misji Platformy Przemysłu Przyszłości
Wspieranie transformacji cyfrowej firm z wykorzystaniem ulgi na B+R
Dyskusja
Wspieranie transformacji cyfrowej firm z wykorzystaniem ulgi na IP BOX
Dyskusja
Zakończenie
Otwarta platforma sterowania: PLCnext Technology
AGENDA
Nowa idea w automatyce: Otwarte platformy sterowania
o Idea powstania nowej koncepcji sterowania
o Różne pomysły na otwarte platformy
o PLCnext Technology – unikalne cechy
o Elementy naszej platformy
Programowanie sterownika PLCnext Technology: programowanie klasyczne
o PLCnext Enginner – darmowy pakiet programistyczny
o Przygotowanie nowego projektu i sterownika do pracy
o Tworzenie „klasycznego” programu sterującego wg. IEC 61131-3
o Prosta i szybka wizualizacja na web-serwerze sterownika
Programowanie Sterownika PLCnext Technology: programowanie next
o Praktyczne wykorzystanie języków wysokiego poziomu w programach sterujących
o Tworzenie programu C++ w Eclipse i uruchomienie go na sterowniku
o Tworzenie bloku funkcyjnego C# w MS Visual Studio i użycie go w programie IEC 61131-3
o Wizualizacja danych procesowych w chmurze Proficloud
o Wykorzystanie aplikacji systemu Linux
PhoenixContact
Phoenix Contact lider w technikach połączeń elektrycznych i automatyce przemysłowej. Nasza praca jest ukierunkowana na tworzenie postępu za pomocą innowacyjnych i inspirujących rozwiązań oraz relacji z klientami jak i partnerami biznesowymi zorientowanymi na wspólne i długotrwałe korzyści.
Już 28 września 20 technologicznych startupów po raz pierwszy zaprezentuje swoje nowatorskie rozwiązania dla Przemysłu 4.0. Pomysły są efektem półrocznego programu wsparcia KPT ScaleUp, największego w Polsce industrialnego akceleratora. To jedno z kilku przedsięwzięć prowadzonych przez Krakowski Park Technologiczny na rzecz Przemysłu 4.0.
Zapewnienie startupom możliwości realnej i bezpośredniej współpracy z partnerami przemysłowymi jest najskuteczniejszym narzędziem na wypracowanie wartościowych produktów, usług czy technologii, które będzie można następnie wdrożyć, wzmacniając tym samym polski Przemysł 4.0. Startupy spotykają się z fachowcami, mają dostęp do nowoczesnej infrastruktury, zapewnia się im możliwość testów w środowisku jak najbardziej zbliżonym do tego rzeczywistego. Dzięki temu można w znaczący sposób udoskonalić własne rozwiązanie i przygotować je do udanej komercjalizacji
– zaznacza Angelika Popławska, koordynatorka programu KPT ScaleUp
Oglądaj: https://www.facebook.com/KPTScaleUp
Start: 28.09. 2020 godz. 100
Problematyka sterowania oświetleniem dla hal przemysłowych w pigułce
Podczas spotkania online opowiemy krótko o tym co należy przewidzieć przy projektowaniu i realizacji systemów sterowania oświetleniem dla szeroko rozumianych hal przemysłowych czyli np. magazynowych, produkcyjnych, logistycznych.
Porozmawiamy także o konsekwencjach złego doboru urządzeń i jak temu zaradzić.
Przedstawimy ideę kompleksowego systemu sterowania oświetleniem z możliwością integracji i zdalnego nadzoru poprzez BMS.
WAGO.PL
WAGO to światowy lider w dziedzinie połączeń sprężynowych. Prekursor i propagator innowacyjnych rozwiązań dla elektrotechniki i automatyki.
Pierwszy Webinar Akademii eviXscan „Automatyczne systemy kontroli jakości 3D” już 30.09.2020 o godz. 10.00!
Podczas spotkania nasz specjalista omówi:
- Technologie skanowania 3D w założeniu przemysłu 4.0
- Systemy dedykowane – w tym personalizowane systemy kontroli jakości
- Systemy zrobotyzowane – skanery na robocie i skanery współpracujące z Cobotami.
Zapraszamy do rejestracji
https://evixscan3d.pl/o-firmie/akademia-evixscan-3d/systemy-kontroli-jakosci/
Zobacz prezentację demonstratora rozwiązań z zakresu przemysłu 4.0!
Prelegenci
Plan wydarzenia
Prezentacja demonstratora rozwiązań z zakresu przemysłu 4.0
REJESTRACJA: https://przemyslprzyszlosci.gov.pl/wydarzenia/pokaz-technologii-przemyslu-4-0/#event-register
Jak zacząć budować Fabrykę Przyszłości – sprawdzone metody i rozwiązania e-F@ctory
- Fabryka przyszłości używa rozwiązań Industry 4.0 – krótki wstęp.
- Jak NIE wdrażać Industry 4.0 – błędy i ślepe uliczki
- Wdrażanie rozwiązań I4.0 z wizją przyszłości: metoda SKML
- Zacznij od redukowania strat – zacznik od rozwiązania eFIC OEE
- Nie pozwalaj na awarie: systemy Condition Monitoring i Predicive Maintanance
W dniach 6-7 października 2020 r. odbędzie się konferencja The Additive Manufacturing Virtual Conference by Stratasys. Do udziału zaproszeni są zarówno użytkownicy drukarek 3D Stratasys, jak i osoby dopiero planujące wdrożyć druk 3D w swojej firmie. W programie przewidziano prezentacje nowych maszyn i materiałów, a także sesje treningowe, podczas których specjaliści Stratasys doradzą, jak w pełni wykorzystać potencjał druku 3D.
Konferencja The Additive Manufacturing Virtual Conference by Stratasys
6 – 7 października 2020 r. w godz. 10 – 16:30
Link do rejestracji: https://bit.ly/Sys-Conf
W programie konferencji przewidziano prezentacje nowych maszyn i materiałów, sesje treningowe, w których eksperci Stratasysa przedstawią triki i porady, a także przykłady wdrożeń i rozmowy z użytkownikami systemów Stratasys.
Pierwszego dnia wydarzenia będzie można posłuchać o tym, jak druk 3D sprawdza się w nowej rzeczywistości pandemii, gdy łańcuchy dostaw zostały nagle przerwane. Kolejnym punktem będzie prezentacja możliwości systemów PolyJet w druku 3D w pełnym kolorze. Na tę część zapraszamy szczególnie projektantów, designerów oraz specjalistów zajmujących się wzornictwem przemysłowym. Następnie dowiemy się, jak wykorzystać potencjał druku 3D w swoim przedsiębiorstwie. Druk 3D przynosi firmom wiele korzyści, ale nie zawsze wykorzystuje się w 100% zalety tej technologii. Podczas tego wystąpienia dowiemy się, jak rozszerzyć zastosowania drukarki 3D w swojej działalności oraz jak znaleźć miejsca, w których druk 3D może przyczynić się do znacznych oszczędności.
Kolejne prezentacje będą poświęcone zagadnieniom wykorzystania technologii druku 3D kolejno w zakładach produkcyjnych, w medycynie oraz w edukacji.
Drugiego dnia konferencji dowiemy się więcej na temat samych urządzeń i materiałów dostępnych w ofercie Stratasys. Na początek zaplanowano prezentacje na żywo drukarek 3D prowadzone przez dystrybutorów tych urządzeń na całym świecie. Następnie odbędą się sesje treningowe, podczas których specjaliści Stratasys zapoznają uczestników z nowymi materiałami w ofercie. Zostaną omówione dobre praktyki drukowania 3D zarówno w technologii FDM, jak i PolyJet oraz zasady postprocessingu. Nie zabraknie również sesji poświęconej oprogramowaniu GrabCAD Print.
Konferencja ma charakter modułowy, co oznacza, że można uczestniczyć w pełnym wydarzeniu lub wybrać tylko interesujące tematy. Po każdej sesji uczestnicy będą mogli zadać pytania prowadzącym.
Wszystkie wystąpienia będą prowadzone w języku angielskim. Pełny program konferencji znajduje się na stronie: https://bit.ly/Sys-Conf
Do udziału w konferencji The Additive Manufacturing Virtual Conference by Stratasys zachęca oficjalny dystrybutor – firma CadXpert.
Część 1: Mariusz Kotz Sales Engineer OEM, :
Zarządzania i komunikacja floty AGV z produkcją i magazynem:
- Polska firma na rynku robotów mobilnych.
- Systemy zarządzające flotą – co tu jest istotne i jak osiągnąć oszczędności logistyczne?
- Rozwiązania Mitsubishi Electric dla połączenia floty z systemami zarządczymi klienta(kolekcjonowanie danych, parametry techniczne, zarządzanie).
Część 2: Jakub Kwiatkowski Solution Development Manager, Mateusz Palmąka Senior Sales Engineer:
Optymalizacja procesów logistycznych w przemyśle oponiarskim:
- Systemy nadrzędne zarządzające procesami intralogistycznymi.
- MELIPC jako narzędzie do kolekcjonowania i zarządzania danymi.
- Możliwości dla oszczędności energetycznych w układnicach magazynowych.
- Rejestracja: https://mitsubishielectric.clickmeeting.com/intralogistyka-w-fabryce4-0-zarzadzanie-i-optymalizacja/register