INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Szanowni Państwo,
wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uruchomiliśmy systematyczne bezpłatne sesje szkoleń i prezentacji online.
Sesje odbywają się w każdy poniedziałek i piątek o godzinie 10.00 i 13:15.
Szkolenia skupione są wokół zagadnień technicznych dotyczących produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę Siemens.
Zapraszamy do zapoznania się z agendą spotkań.
Aby zapisać się na szkolenie i otrzymać link do połączenia online, konieczna jest rejestracja przez formularz.
Ze względów technicznych możliwość rejestracji na e-szkolenie będzie wyłączana dzień przed terminem.
15 czerwca 2020r. poniedziałek
10:00 – 10:45 Open Controller, CPU 1515SP PC2
Prowadzący: Artur Nowocień
Prezentacja omawiająca funkcjonalność sterownika klasy PAC S7-1500. Przedstawienie parametrów , funkcjonalności i możliwych przykładów aplikacji.Open controller CPU1515SP to sterownik na którym można uruchomić zarówno aplikację PLC jak również wizualizację WinCC Advanced lub tez inny dowolny własny program stworzony w systemie Windows.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Agenda
13:00 | Rozpoczęcie i przywitanie gości |
13:00-13:05 |
Prezentacja misji Platformy Przemysłu Przyszłości dr Piotr Kryjom Ekspert Platformy Przemysłu Przyszłości, doktor nauk ekonomicznych, absolwent Instytutu Przedsiębiorstwa Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Europeistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Administracji i Biznesu Uniwersytetu w Tampere w Finlandii. Ekspert z zakresu funduszy Unii Europejskiej i programów wsparcia przedsiębiorczości Ministerstwa Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Mazowieckiej Jednostki Projektów Unijnych, specjalista w zakresie wsparcia przedsiębiorstw, funduszy seed capital, funduszy pożyczkowych i poręczeniowych, prac b+r przedsiębiorstw oraz internacjonalizacji. Swoje zainteresowania naukowe i zawodowe koncentruje na rozwoju klastrów przemysłowych oraz optymalizacji łańcuchów wartości. Zawodowo związany z sektorem publicznym, wieloletni pracownik urzędów centralnych oraz agencji rządowych odpowiadających za wydatkowanie środków UE, w których zajmował się przygotowaniem warunków udzielania wsparcia przedsiębiorcom. |
13:05-13:20 |
Wspieranie transformacji cyfrowej firm ze szczególnym uwzględnieniem nowych rozwiązań dot. robotyzacji dr Beata Lubos Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji w Ministerstwie Rozwoju Ekonomistka, uzyskała stopień doktora nauk ekonomicznych w Szkole Głównej Handlowej w Kolegium Gospodarki Światowej, gdzie prowadziła badania dotyczące polityki innowacyjnej krajów nordyckich. Od 2004 r. związana zawodowo z resortem gospodarki, aktualnie Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji w Ministerstwie Rozwoju. Odpowiedzialna za projektowanie strategii i programów ukierunkowanych na zwiększanie innowacyjności gospodarki, za przygotowywanie założeń aktów prawnych, analiz oraz instrumentów wsparcia realizujących cele polityki innowacyjnej państwa. W zakres jej obowiązków wchodzi również współpraca z UE, OECD i ONZ w dziedzinie innowacyjności oraz utrzymywanie relacji bilateralnych z wybranymi krajami w tej dziedzinie. |
13:20-13:30 | Dyskusja |
13:30-13:45 | Odpowiedzi na pytania zgłoszone przez uczestników w zakresie konkursów realizowanych przez PARP |
13:45-13.55 | Dyskusja |
14:00 |
Warunki uczestnictwa
Webinar jest darmowy.
Obowiązuje limit miejsc, dlatego prosimy o rejestrację na wydarzenie.
Rejestracja odbywa się na zewnętrznej stronie, której administratorem jest Platforma Przemysłu Przyszłości.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Szanowni Państwo,
wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uruchomiliśmy systematyczne bezpłatne sesje szkoleń i prezentacji online.
Sesje odbywają się w każdy poniedziałek i piątek o godzinie 10.00 i 13:15.
Szkolenia skupione są wokół zagadnień technicznych dotyczących produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę Siemens.
Zapraszamy do zapoznania się z agendą spotkań.
Aby zapisać się na szkolenie i otrzymać link do połączenia online, konieczna jest rejestracja przez formularz.
Ze względów technicznych możliwość rejestracji na e-szkolenie będzie wyłączana dzień przed terminem.
13:15 -14:00 Kompatybilność projektów starszych wersji z nowymi wersjami TIA Portal, wersje hardware’u
Prowadzący: Tomasz Wenker
Omówienie możliwości otwierania starszych projektów w nowych wersjach softu, oraz działania na starych sprzętach i firmware’ach.
Produkcja podlega ciągłym zmianom, a ponad 42% firm zgłasza wynikające ze zmian przekroczenia kosztów i nadgodziny. Dowiedz się:
Jak szybko przestawiać produkcję?
Jak ograniczyć koszty operacyjne zarządzania zakładem?
Jak zwiększyć całkowitą wydajność zakładu?
Podejmować decyzje na etapie projektowania i budowy nowego zakładu produkcyjnego i jego rozruchu?
Jak efektywnie zarządzać zakładem jednocześnie zarządzając ryzykiem i zmianą?
Universal Robots zaprasza na cykl webinariów na temat wykorzystania robotów współpracujących. Eksperci firmy omówią zastosowanie cobotów w różnych aplikacjach, porozmawiają o głównych wyzwaniach, przed którymi stoją firmy i operatorzy maszyn oraz urządzeń. Omówione też będą procesy i narzędzia, jakie mogą być obsługiwane za pomocą cobotów, a także rozwiązania, jakie można wykorzystać dla każdego procesu. Na koniec krok po kroku i na żywo przedstawione będzie przygotowane robota do aplikacji.
Universal Robots wiemy, że zawsze możesz zautomatyzować więcej. Korzyści operacyjne, na które składają się wyższa produktywność, wydajność i jakość, bezpośrednio wpływają na Twój poziom konkurencyjności, osiągane zyski i zdolność rozwoju. Jednak automatyzacja nie zawsze jest prosta – szczególnie w małych i średnich przedsiębiorstwach, w których kwestie finansowe mogą utrudniać lub spowalniać wdrażanie cobotów.
Program UR Financial Services daje producentom szybką i pozbawioną ryzyka opcję przyspieszenia automatyzacji bez znaczącego zwiększania nakładów inwestycyjnych. Nasz program leasingowy umożliwia natychmiastowe czerpanie korzyści z automatyzacji bez obawy o przepływy pieniężne i wahania sezonowe. Ta elastyczność finansowa i operacyjna umożliwia każdej firmie, niezależnie od jej wielkości i budżetu, natychmiastowe wdrożenie naszych robotów.
Oprócz oferty bezpośrednio od nas, zaprezentujemy ciekawe rozwiązania naszych partnerów, którzy dostarczają stanowiska zrobotyzowane, za które rozliczają się w formie opłaty za wykonaną pracę w jednostkach produkcyjnych lub jednostkach czasu.
SPEAKERS
Daniel Niepsuj
Daniel pracuje w firmie Universal Robots od stycznia 2019 na stanowisku Sales Development Managera. Jego kariera zawodowa od samego początku była związana z branżą automatyki i robotyki, w której pracował dla producentów i dystrybutora robotów na stanowiskach związanych z marketingiem i sprzedażą. Zdobyte doświadczenie nie tylko w Polsce, ale także na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej pomaga mu efektywnie rozwijać relacje z partnerami biznesowymi, a obecnie skupia się na rozwoju kluczowych klientów firmy. Dla naszych klientów jest przede wszystkim partnerem w rozmowie – ma na koncie setki odwiedzonych zakładów produkcyjnych, w których pracują roboty, dzięki czemu służy radą, bazując na doświadczeniu i ocenie, gdzie dane rozwiązania się sprawdzą, a gdzie nie. Satysfakcję klienta zawsze stawia na pierwszym miejscu.
Artur Strumiński
Artur Strumiński w Rentcobot.com – MEGIS objął stanowisko Menedżera Sprzedaży. Odpowiada za analizę rynku oraz rozwój firmy poprzez nawiązywanie współpracy z nowymi klientami. Do codziennych obowiązków Artura należy również utrzymywanie prawidłowych relacji z kluczowymi klientami oraz udział w rozpoczętych projektach wdrożeniowych stanowisk zrobotyzowanych. Umiejętności zawodowe, zarówno handlowe jak i związane z automatyzacją procesów zdobyte w latach poprzednich przełożyły się na dynamiczny rozwój RentCobot.
Anna Kuptel
Z branżą finansową związana od 10 lat. W DLL odpowiedzialność za sektor usług finansowych dla dużych przedsiębiorstw i rozwój Programu Finansowania Robotów.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA: Inżynierowie Europa Systems dzielą się wiedzą, doświadczeniem i pasją techniczną, aby budować wspólny sukces pod znakiem #WeAreEngineers
#WeAreEngineers – inżynierowie Europa Systems zapraszają na cykl webinarów zakończonych certyfikatem. Dowiesz się z nich, jak automatyzować procesy magazynowe i końcówki linii produkcyjnych tzw. end-of-line production.
Jeśli chcesz, aby Twoja firma weszła na wyższy poziom rozwoju, zaangażuj swój kapitał ludzki do stworzenia wartości dodanej z twojego kapitału technologicznego. Największą barierą w rozwoju automatyzacji w Polsce są niewystarczające kompetencje pracowników. Webinary kierowane są do inżynierów i osób technicznych poszukujących nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby zwiększyć wydajność procesów magazynowych.
Warehouse Automation. Automatyzacja ostatniej mili w Centrum Dystrybucyjnym lub magazynie
- Podzielimy się specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem z realizacji projektów dla branży retail.
- Porównamy koncepcje różnych projektów.
Jeśli jesteś aktywny w branży i odpowiadasz za ruchy towarów, planowanie logistyczne, logistykę magazynową, to nie powinno Cię zabraknąć na tym spotkaniu!
INFORMACJE OD ORGANIZATORA:
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Ministerstwo Rozwoju uruchamiają cykl bezpłatnych wideokonferencji, które mają pomóc przedsiębiorcom w walce z negatywnymi gospodarczymi skutkami wywołanymi przez pandemię koronawirusa. Tematyka webinarów będzie poświęcona wybranym narzędziom z rządowej tarczy antykryzysowej i finansowej.
Partnerami cyklu jest dziesięć instytucji, odpowiedzialnych za wybrane obszary tarczy. W ich gronie znajduje się Ministerstwo Finansów, Krajowa Administracja Skarbowa, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Agencja Rozwoju Przemysłu, Polski Fundusz Rozwoju, Urząd Zamówień Publicznych, Bank Gospodarstwa Krajowego, Zakład Ubezpieczeń Społecznych oraz Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Eksperci z zakresu m.in. prawa pracy, finansów, ekonomii i zamówień publicznych będą rozmawiali o przygotowanych przez rząd rozwiązaniach osłonowych dla przedsiębiorców poszczególnych branż i podmiotów, które wprowadziła tarcza, a także o instrumentach, które mają być impulsem dla rozwoju gospodarki osłabionej pandemią.
Organizator
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Funkcje technologiczne i zaawansowane programowanie SIMATIC S7-1500/1200 w TIA Portal
EMT-Systems – największy ośrodek szkoleń technicznych w Polsce, zaprasza na bezpłatny webinar z zakresu: Funkcje technologiczne i zaawansowanie programowanie Siemens SIMATIC S7-1500/1200 w TIA Portal.
Data: 17 czerwca 2020, godz. 11:00 – 12:30
Rejestracja: https://tinyurl.com/emt-systems-zaawansTIA
Podczas webinaru:
✅ Poznasz obiekty technologiczne w TIA Portal dla S7-1500/S7-1200
✅ Nauczysz się wykorzystania cyfrowego bliźniaka w zakresie prac projektowych na etapie offline’u
✅ Dowiesz się, jak zarządzać niestandardowymi typami danych – praca z szablonami
✅ Poznasz uniwersalne funkcje programowe do obsługi osi
Zagadnienia:
– Cyfrowy bliźniak – zastosowania i możliwości pod kątem uruchomienia funkcji technologicznych w TIA Portal
– Speed axis – konfiguracja i uruchomienie osi w trybie prędkościowym z wykorzystaniem cyfrowego bliźniaka
– PID_Compact – konfiguracja i uruchomienie regulatora PID na przykładzie procesu chłodzenia lub ogrzewania z wykorzystaniem cyfrowego bliźniaka
– Tworzenie uniwersalnych bloków funkcyjnych do obsługi osi
– Szablony danych – uniwersalne i skalujące się bloki programowe
Uczestnicy otrzymają imienne zaświadczenia udziału.
Spotkanie poprowadzi mgr inż. Marcin Podsiadły. Programista systemów sterowania specjalizujący się w programowaniu sterowników PLC w środowisku SIEMENS TIA Portal. Wiedzę i praktyczne umiejętności zdobywał w trakcie tworzenia i uruchamiania nowych instalacji zarówno w kraju, jak i za granicą, gdzie do jego obowiązków należało programowanie sterowników PLC i paneli operatorskich HMI, konfiguracja urządzeń automatyki, praca z sieciami przemysłowymi. Doświadczenie zdobywał także w trakcie pracy w dziale Badań i Rozwoju przy projektowaniu systemów nawigacji dla automatycznych wózków samojezdnych AGV.
Zwycięzca pierwszej edycji Mistrzostw Polski Programistów PLC, organizowanych przez Politechnikę Wrocławską. Z tytułu doświadczenia tworzy dla EMT-Systems nowe dokumentacje szkoleniowe obejmujące zarówno kursy eksperckie, jak i kursy programowania sterowników PLC na poziomach podstawowych i zaawansowanych.
Zobacz aktualną listę wszystkich webinarów i wydarzeń on-line organizowanych przez EMT-Systems.
INFORMACJA OD ORGANIZATORÓW:
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Ministerstwo Rozwoju uruchamiają cykl bezpłatnych wideokonferencji, które mają pomóc przedsiębiorcom w walce z negatywnymi gospodarczymi skutkami wywołanymi przez pandemię koronawirusa. Tematyka webinarów będzie poświęcona wybranym narzędziom z rządowej tarczy antykryzysowej i finansowej.
artnerami cyklu jest dziesięć instytucji, odpowiedzialnych za wybrane obszary tarczy. W ich gronie znajduje się Ministerstwo Finansów, Krajowa Administracja Skarbowa, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Agencja Rozwoju Przemysłu, Polski Fundusz Rozwoju, Urząd Zamówień Publicznych, Bank Gospodarstwa Krajowego, Zakład Ubezpieczeń Społecznych oraz Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Eksperci z zakresu m.in. prawa pracy, finansów, ekonomii i zamówień publicznych będą rozmawiali o przygotowanych przez rząd rozwiązaniach osłonowych dla przedsiębiorców poszczególnych branż i podmiotów, które wprowadziła tarcza, a także o instrumentach, które mają być impulsem dla rozwoju gospodarki osłabionej pandemią.
Warunki uczestnictwa
Organizator
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Universal Robots zaprasza na cykl webinariów na temat wykorzystania robotów współpracujących. Eksperci firmy omówią zastosowanie cobotów w różnych aplikacjach, porozmawiają o głównych wyzwaniach, przed którymi stoją firmy i operatorzy maszyn oraz urządzeń. Omówione też będą procesy i narzędzia, jakie mogą być obsługiwane za pomocą cobotów, a także rozwiązania, jakie można wykorzystać dla każdego procesu. Na koniec krok po kroku i na żywo przedstawione będzie przygotowane robota do aplikacji.
Universal Robots wiemy, że zawsze możesz zautomatyzować więcej. Korzyści operacyjne, na które składają się wyższa produktywność, wydajność i jakość, bezpośrednio wpływają na Twój poziom konkurencyjności, osiągane zyski i zdolność rozwoju. Jednak automatyzacja nie zawsze jest prosta – szczególnie w małych i średnich przedsiębiorstwach, w których kwestie finansowe mogą utrudniać lub spowalniać wdrażanie cobotów.
W Universal Robots rozumiemy wyzwania, przed którymi stoi Twoja firma – nieustanna konkurencja, niedobór siły roboczej, wysokie oczekiwania klientów, niepewność ekonomiczna i wiele innych. Wiemy także, że opóźnienia produkcji lub przestoje z powodu konserwacji lub naprawy cobota nie są do zaakceptowania.
Każda część wyposażenia fabryki w pewnym momencie wymaga serwisowania, debugowania lub naprawy. Biorąc pod uwagę niezbędną rolę cobotów UR w Twojej linii produkcyjnej, umożliwiamy Ci bycie o krok do przodu i pozostanie w grze.
UR Service360 oferuje nowe sposoby proaktywnego monitorowania, optymalizacji i ochrony wydajności cobota dzięki ulepszonemu wsparciu i konserwacji zapobiegawczej. Oferta kompleksowego wsparcia chroni linie produkcyjne, maksymalizuje czas pracy, zmniejsza ryzyko i zapewnia, że jesteś przygotowany na nieoczekiwane.
SPEAKERS
Krzysztof Hajzyk
Krzysztof Hajzyk ma 15 lat doświadczenia w sprzedaży komponentów automatyki przemysłowej. Jako Channel Development Manager w Universal Robots odpowiada przede wszystkim za rozwijanie sieci dystrybutorów oraz integratorów systemów na terenie Polski. Krzysztof ukończył studia na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Elektroniki w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prywatnie interesuje się pszczelarstwem, rowerami, nowymi technologiami i elektroniką.