INFORMACJA OD ORGANIZATORA: User Day to przede wszystkim konferencja. Jak co roku do współpracy zaprosiliśmy znakomitych ekspertów z zakresu maszyn, oprogramowania oraz szkoleń.
Chcemy, aby czas spędzony z nami online był dla Państwa wartościowy, dlatego mamy do Państwa ogromną prośbę. Przygotowaliśmy ankietę z propozycją tematów prezentacji. Bardzo prosimy o wzięcie w niej udziału – to według otrzymanych sugestii ułożymy ostateczny program spotkania!
INFORMACJA OD ORGANIZATORA: Poznaj możliwości, jakie niesie Cyfrowa Transformacja
Dołącz do liderów cyfrowej transformacji i dowiedz się, jak najnowsza technologia może zmienić organizację i pomóc jej uzyskać przewagę konkurencyjną. Tempo technologiczne i coraz to nowsze innowacyjne narzędzia zmuszają do działania. Kto stoi w miejscu, ten systematycznie traci dystans do najlepszych w swojej branży.
W ostatnich tygodniach, wiele firm, z dnia na dzień, stanęło przed zupełnie nowymi dla siebie wyzwaniami i znalazło się w całkowicie nowej rzeczywistości biznesowej. Wirtualne spotkania HPE Technology Roadshow 2020 NOW DIGITAL są doskonałą okazją, by poznać aktualne trendy w IT i znaleźć odpowiedź na kluczowe dziś pytanie: “Jak moja organizacja może działać szybciej, lepiej i skuteczniej nawet w skrajnie niesprzyjających warunkach?”
Eksperci z HPE oraz Partnerzy spotkań na realnych wdrożeniach zaprezentują nowe modele konsumpcji IT, opowiedzą o bezpiecznych danych przetwarzanych poza chmurą i tradycyjnymi centrami danych i doradzą jak budować organizację data driven w oparciu o różne modele przetwarzania.
Wraz z Partnerami wydarzenia – Commvault, Suse, Veeam oraz Gośćmi Specjalnymi z firm CapGemini i Accenture, w czasie czterech sesji zaprezentujemy, jak za pomocą technologii i zewnętrznego wsparcia kompetencyjnego firmy mogą przyspieszyć, by osiągnąć nowe cele biznesowe.
Zapraszamy.
Idealny sposób dostarczania rozwiązań IT: EaaS. E = Everything
9 czerwca 2020 r.
Godzina | Tytuł / Opis sesji | Prowadzący |
---|---|---|
10:00 – 10:05 |
Powitanie i wprowadzenie do konferencji |
|
10:05 – 10:20 |
Modernizacja infrastruktury IT -zakres, podejście i wnioski – projekty HPE i CommvaultWspółczesna infrastruktura IT jest systemem naczyń połączonych, którego sprawność zależy od zastosowanej architektury oraz jakości i wydajności poszczególnych elementów. HPE świadczy kompleksowe usługi doradcze i wdrożeniowe, pozwalające Klientom tworzyć wydajne i efektywne systemy IT. Przybliżymy zakres i wnioski z jednego ze zrealizowanych przez HPE Polska oraz Commvault projektów, który obejmował modernizację warstwy sieciowej, sprzętowej, systemowej i bazodanowej powiązanej z wdrożeniem nowego systemu wykonywania i odtwarzania kopii zapasowych. Prace zrealizowane przez HPE obejmowały projekt, wdrożenie, wsparcie po wdrożeniowe oraz szkolenia dla pracowników Klienta. |
Maciej Malinowski (HPE)+ Commvault |
10:20 – 10:35 |
Dzień z życia działu usług technologicznych HPE PointNextUtrzymanie środowiska w ciężkich czasach – czy klient zostaje sam ze swoją infrastrukturą? Nie – HPE czuwa. Środowiska objęte usługami Data Center Care nie są zarażone koronawirusem ani żadnym innym wirusem, muszą pracować. Zespoły wsparcia DCC pracują w dalszym ciągu. Jak wygląda dzień pracy ASM (Account Support Managera)? Co robią zespoły wsparcia HPE? |
Łukasz Zajdel (HPE) |
10:35 – 10.50 |
Connected Workspace – prostsze i efektywniejsze korzystanie z zasobów ITZdalny dostęp do systemów firmowych? Bezpieczeństwo? Możliwość uruchomienia sesji do firmy z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu? Za szybko starzejące się komputery? Za duża skala? Dług technologiczny? Niekończące się cykle zakupów komputerów, które i tak zaraz są stare? Podobnie, niekończące się cykle aktualizacji systemów operacyjnych? A może by tak ucieczka do przodu i wybór środowiska Connected Workspace? Z zapewnionymi benefitami Chmury? |
Maciej Kafel (CAP Gemini) |
11:05 – 11:20 |
Analityka video na miarę nowej rzeczywistościObecna sytuacja stwarza ogromne potrzeby związane z wczesną identyfikacją zagrożeń. Na szeroką skalę wykorzystuje się do tego systemy analityki video również z wykorzystaniem kamer termowizyjnych. Chcemy opowiedzieć w jaki sposób możemyy wykorzystać potencjał tkwiący w analityce video z wykorzystaniem on prem ekonomii chmury. |
Piotr Zacharek (HPE) |
11:20 – 11:30 |
Podsumowanie konferencji, czyli jak tę całą technologię pozyskać?Technologia, architektura, implementacja i usługi. Czy to wszystko musi dużo kosztować? Czy można przygotować się na dynamiczne zmiany na rynku IT? Czy zarządzanie infrastrukturą lokalną może być tak proste jak w chmurze publicznej? Odpowiedź brzmi TAK! |
Mariusz Grabowski (HPE) |
11:30 – 11:40 |
Nowoczesne podejście do infrastruktury – korzystać czy posiadać? |
Robert Fijołek(HPE) |
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
Przemysł 4.0 zmienia przyszłość produkcji dzięki nowoczesnym technologiom i metodom zarządzania. Czwarta rewolucja przemysłowa otwiera fabrykom szansę na poprawę wydajności i uzyskanie przewag konkurencyjnych. Rodzi także dylematy u kadry kierowniczej fabryk: Jak wprowadzać innowacje? Ile zainwestować? Od czego zacząć cyfrową transformację?
Przemysł 4.0 – Made in Wroclaw to konferencja online otwierająca cykl wydarzeń poświęconych innowacjom w produkcji. Na Przemysł 4.0 spojrzymy z trzech perspektyw praktyków: dużej fabryki, dostawców technologii i organizacji ułatwiającej wejście do przemysłu przyszłości. Prelegenci podzielą się praktycznymi przykładami wdrożeń i wskażą jakich błędów unikać w procesie wprowadzania innowacji.
Konferencja skierowana jest do managerów i specjalistów, którzy poszukują inspiracji do wprowadzania Przemysłu 4.0 w swoich fabrykach. Zaprezentujemy innowacje wdrażane głównie przez firmy z Dolnego Śląska, ale do uczestnictwa zapraszamy ludzi z całej Polski, bo Wrocław jest miastem otwartym – na ludzi i technologie.
Zarejestruj się i poczekaj na kontakt mailowy od organizatorów. Będziemy Cię prosić o potwierdzenie udziału.
Dowiedz się więcej i zarejestruj:
https://www.wroclaw.pl/przemysl40/?utm_source=press&utm_medium=refferal&utm_campaign=przemysl_40
INFORMACJA OD ORGANIZATORÓW:
e-LOGISTICS LIVE 2020
Przyszłość zaczyna się dziś
e-LOGISTICS LIVE 2020 to konferencja inna niż wszystkie.
Organizowana jest to po, aby zintegrować środowisko związane z logistyką tam,
gdzie jest obecnie największy potencjał rozwoju – w przestrzeni wirtualnej!
To nowoczesna i optymalna przestrzeń wymiany wiedzy, doświadczeń oraz budowania relacji dla przedstawicieli świata biznesu i nauki oraz wszystkich tych, którzy wiążą swoją przyszłość z segmentem e-handlu.
Odbędzie się w innowacyjnej formule LIVE, z wirtualnym studiem na żywo, mistrzem ceremonii, wystawą wirtualną dla sponsorów i wystawców, sesjami Q&A oraz networkingiem w formie round tables oraz after party.
Zapraszamy Państwa do udziału w wyjątkowym wydarzeniu, które przetrze i wykreuje nowe szlaki dla przyszłości branży logistycznej!
e-LOGISTICS LIVE 2020 to miejsce, w którym przyszłość zaczyna się dziś!
Program:
Blok I
Współdzielenie
wspólne PUDO gromadzące wszystkie firmy kurierskie, automaty paczkowe umożliwiające odbiór przesyłek różnych firm, a może jeden samochód rozwożący w centrum miasta paczki, niezależnie od tego, jaka firma obsługiwała ją wcześniej? Czy w tak konkurencyjnym środowisku jest możliwe współdzielenie usług? Czy zyska na tym klient?
Blok II
Transformacja
łańcuch dostaw dla e-commerce to ekosystem wielu połączonych magazynów dystrybucyjnych, centrów zwrotów, hubów kurierskich i salonów sprzedaży będących omnichannelowym miejscem naszych działań konsumenckich. Co zrobić, aby odpowiedzieć na szybko zmieniające się potrzeby rynku i wymagania klientów. Błyskawiczna dostawa, szybki i łatwy zwrot, późny cut-off. Tylko tyle i aż tyle wystarczy, aby klient był zadowolony. Czy na pewno?
Blok III
Innowacja
ten, kto dziś nie inwestuje w innowacje, tak naprawdę się cofa. Automatyzacja, robotyka, ekologia i elastyczność i zwinność nie mogą być w e-commerce jedynie pustymi frazesami. Porozmawiajmy o tym, jakie innowacje są dla Państwa najbardziej wartościowe, a które wydają się tylko chwytliwymi pojęciami z zakresu marketingu i PR.
REJESTRACJA:
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
VISI – wiodące na świecie oprogramowanie CAD/CAM/CAE dostarczające rozwiązania dla przemysłu zajmującego się produkcją form wtryskowych i tłoczników,
Już 1 lipca 2020 r. zaprasza do udziału w konferencji:
ONLINE TECHNOLOGY DAY
VISI 2021.0 wprowadza szereg ulepszeń, które pomogą użytkownikowi podczas procesu projektowania, oszczędzając czas i zapewniając dobrą jakość powierzchni modeli. W trakcie spotkania online, zaprezentowane zostaną nowości wprowadzone w projektowaniu form, przyrządów postępowych oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne, wspomagające projektowanie i produkcję w przemyśle.
Udział w konferencji jest bezpłatny.
ZAREJESTRUJ SIĘ à http://www.visicadcam.pl/aktualnosci/visi-online-technology-day
AGENDA
10:00 – 11:00 – NOWOŚCI VISI 2021.0
· Ulepszona analiza pochyleń
· Własności geometryczne, szybki pomiar kąta, grubości
· Nowe rozwijanie detali w VISI Progress
· Ulepszone wiercenie głębokich otworów
11:00 – 11:15 – PRZERWA
11:15 – 16:00 – KONSULTACJE VISI
· VISI CAD
· VISI CAM
· VISI MOULD
· VISI PROGRESS
Konferencja ONLINE TECHNOLOGY DAY
to doskonała okazja do spotkania dla tych, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi rozwiązanymi i poznać nowe funkcjonalności oprogramowania VISI.
Tematyka przygotowana została tak, by zainteresować pracowników działów projektowych, technologicznych, produkcyjnych, czyli bezpośrednich użytkowników rozwiązań do projektowania jak i managerów odpowiedzialnych za rozwój oraz innowacyjność przedsiębiorstw.
· Symulacja Wtrysku Tworzyw, Tworzenie Rozwinięć Elementów Blaszanych
· Projektowanie Form Wtryskowych, Tłoczników, Wykrojników
· Generowanie Ścieżek Frezowania 2,5 – 5 osi oraz Wycinanie Drutowe VISI PEPS
W którymkolwiek z obszarów produkcji wykorzystujesz oprogramowanie VISI, lub zastanawiasz się nad jego wdrożeniem i chcesz poznać jego możliwości –
TO WYDARZENIE JEST DLA CIEBIE!
ZAREJESTRUJ SIĘ: http://otd.visicadcam.pl/
Zapraszamy również na spotkania z regionalnymi inżynierami sprzedaży, gotowymi do przygotowania spersonalizowanej oferty.
INFORMACJA OD ORGANIZATORA:
W ciągu 2 dni merytorycznych webinarów poruszone zostaną ABSOLUTNIE najświeższe problemy, które dotknęły całą branża logistyczną w ostatnim czasie:
- Automatyzacja procesów logistycznych w odniesieniu do aktualnych realiów
- Podejmowanie decyzji o nowym obiekcie logistycznym i jego lokalizacji
- Nowa Normalność logistyki – idee i praktyka
- Ecommerce, jako must have nowej rzeczywistości
Wśród naszych trenerów doprawdy wybitne grono praktyków:
- Piotr Susz – praktyk i interim manager
- Łukasz Jatta senior principal / partner Międzynarodowa Grupa Doradczo-Inżynierska Miebach Consulting
- Jacek Jarmuszczak trener biznesu, praktyk
- Marta Cudziło kierownik Centrum Logistyki, project manager Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania
- Piotr Karbowiak senior partner Graphene Partner
- Andrzej Lada-Kubala dyrektor zarządzania łańcuchem dostaw, członek zarządu Meble Wójcik
- Roland Krybus principal i project engineer Międzynarodowa Grupa Doradczo-Inżynierska Miebach Consulting
Poznaj tematy LogDays 2020:
ŚCIEŻKA 1 Automatyzacja procesów logistycznych dziś
- Automatyzacja a dynamika zmian w procesach – jak tworzyć koncepcję i projekt automatyzacji procesów logistycznych, który będzie dostosowany do zadań z przyszłości?
- Na co zwrócić uwagę dobierając rozwiązania techniczne szyte na dziś i jutro Twojej logistyki?
- Misja: Pustynia – projekt zautomatyzowanego Centrum Dystrybucyjnego w Ekonomicznej Strefie im. Króla Abdullaha. O długiej drodze od projektu koncepcyjnego magazynu zlokalizowanego na pustyni, przez planowanie detaliczne, nadzór nad realizacją, aż po odbiór instalacji przy uwzględnieniu specyfiki prowadzenia projektów w Arabii Saudyjskiej.
ŚCIEŻKA 2 Podejmowanie decyzji o nowym obiekcie logistycznym i jego lokalizacji
- Modelowanie sieci dystrybucji – jakie czynniki decydują o wyborze nowej lokalizacji magazynowej? Jak sprawdzić, która z nich będzie optymalna dla logistyki Twojego przedsiębiorstwa? Dowiesz się, jak przejść przez proces decyzyjny krok po kroku.
- Magazynowa przeprowadzka – jak się za nią zabrać, żeby przebiegła sprawnie, bez komplikacji? Co powinno znaleźć się na Twojej checkliście? Jakie zasoby zabezpieczyć (transport, narzędzia, media, wywóz odpadów, sieć LAN, sieć elektryczna etc.)?
ŚCIEŻKA 3 Nowa Normalność logistyki – idee i praktyka
- Zarządzanie ryzykiem w logistyce – jak szybko sprawdzić sieć interesariuszy współpracy i jak wspólnie przygotować plan kontynuacji biznesu? Jakie narzędzia pozwolą na analizę poziomu ryzyka?
- Współdzielone zasoby pracowników w parku logistycznym – nowy pomysł na problem ograniczonych zasobów przeszkolonych pracowników dostępnych na już. Sprawdź zupełnie nową koncepcję!
ŚCIEŻKA 4 Ecommerce, jako must have nowej rzeczywistości
- Obsługa logistyki ecommerce na już – w jaki sposób przygotować zapytanie ofertowe na usługi magazynowe oraz e-fulfilment? Jak w kontrakcie zabezpieczyć problem wyjścia ze współpracy z operatorem?
- Własny e-sklep czy współpraca z marketplace’m – różne modele sprzedaży przez internet. Sprawdź ich wady i zalety od strony szans i zagrożeń dla logistyki.
Polska Izba Konstrukcji Stalowych zaprasza na VI Konferencję Techniczną pt. „Optymalizacja Konstrukcji Stalowych”, która w tym roku odbędzie się 26 sierpnia w nowej, internetowej formule.
Tematyka VI Konferencji Technicznej, kierowanej przede wszystkim do kadry technicznej przedsiębiorstw branży budownictwa stalowego, będzie związana z optymalizacją konstrukcji stalowych na etapach projektowania i wykonawstwa.
Do udziału w Konferencji zaproszeni są przedstawiciele firm projektowych, ale również produkcyjnych i montażowych, a także studenci i czynni zawodowo inżynierowie budownictwa.
Pod egidą SECO/WARWICK – lidera obróbki cieplnej i metalurgii próżniowej – odbędzie się pierwsze w branży wirtualne spotkanie międzynarodowych specjalistów, którzy on-line podzielą się swoją wiedzą i swoim doświadczeniem. Ekspercka środa, 9 września, to 3 bloki tematyczne, prelegenci z całego świata, panele dyskusyjne, tysiące uczestników, nauka i biznes w jednej sieci połączeń.
„Obecnie świat mocno przeniósł się do sieci, to tam prowadzimy niemal równoległe życie: prywatne, służbowe i biznesowe. To w sieci pracujemy, spotykamy się, dyskutujemy, oglądamy, eksplorujemy, poznajemy i uczymy się. To, co cenne w tej zmianie, to poczucie niezależności i samodecydowania o czasie, miejscu, rodzaju i sposobie komunikacji i konsumpcji treści. Stąd zrodziła się potrzeba e-SEMINARIUM 4.0. Jednak, co należy mocno podkreślić, to nie jest kolejny webinar, to nie jest promocja produktów, to nie są wirtualne targi. To platforma wymiany wiedzy i doświadczenia, spotkanie praktyków i naukowców, czyli wydarzenie na miarę dzisiejszych czasów”, – mówi Katarzyna Sawka, Globalny Dyrektor Marketingu Grupy SECO/WARWICK. |
e-SEMINARIUM po raz pierwszy
Pandemia spowodowała przeniesienie spotkań biznesowych do sieci, która stała się naturalnym wyborem w organizacji największego na świecie wydarzenia branżowego obróbki cieplnej metali. Tak powstało e-SEMINARIUM 4.0, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, w bezpieczeństwie i komforcie spotkają się tysiące uczestników z całego świata.
W jednym miejscu branża metalurgii próżniowej i obróbki cieplnej podzieli się doświadczeniem i wiedzą, zobaczy, usłyszy, przeczyta, dowie się, podyskutuje o biznesie i wyzwaniach obróbki cieplnej oraz rozwikła branżowe sekrety. Celem tego niecodziennego spotkania jest dzielenie się wiedzą, poszerzanie horyzontów, wymiana doświadczeń, poglądów, kreowanie biznesów i współpracy na tle nowych wyzwań globalnych.
3 bloki tematyczne, czyli różne punkty widzenia
Trzy bloki tematyczne to trzy różne spojrzenia na branżę metalurgii próżniowej i obróbki cieplnej, tj. z punktu widzenia biznesu, jego utrzymania oraz prowadzenia, stąd bloki: „Biznes 4.0”, „Codzienne wyzwania obróbki cieplnej” i „Sekrety obróbki cieplnej”. By śmiało patrzeć w przyszłość, warto ją zobaczyć z różnych perspektyw. Będzie to możliwe dzięki 3 blokom tematycznym odbywającym się w języku angielskim w 3 równoległych pokojach spotkań, prowadzonym i współprowadzonym przez branżowe i naukowe autorytety. Wielkie firmy i nazwiska spotykają się 9 września na platformie e-SEMINARIUM SECO/WARWICK.
Innowacja spotyka wydajność
Innowacja spotyka wydajność – to motto spółki, które znajduje swe odbicie nie tylko w technologiach oferowanych przez SECO/WARWICK, ale i podejściu do wydarzenia: „e-SEMINARIUM to platforma do wymiany wiedzy i doświadczenia dostosowana do możliwości i potrzeb dzisiejszych specjalistów branży obróbki cieplnej i metalurgii. Tworząc pierwsze na świecie tego typu wydarzenie branżowe – nadawane z profesjonalnego studia telewizyjnego – organizatorzy zadbali o bezpieczeństwo uczestników, wysoką jakość przekazu, możliwość interakcji między uczestnikami i prelegentami oraz patronat medialny tytułów międzynarodowych.
Nauka i biznes w sieci
Świat obróbki cieplnej i metalurgii spotyka się teraz w sieci powiązań, zależności i wpływów, na platformie B2B, której gospodarzem jest Grupa SECO/WARWICK. Grupa współpracuje z uniwersytetami technicznymi, politechnikami, ośrodkami naukowymi i instytutami badawczymi na całym świecie, zarówno w Europie Zachodniej, jak i Azji. Aktywnie realizuje programy współpracy z Politechniką Łódzką, Politechniką Poznańską, Institut für Metallformung TU Bergakademie we Freibergu w Niemczech, Central South University w Chinach oraz National Research Saratov State University w Rosji. Nie dziwi więc, że SECO/WARWICK zaprosił do wykładów i paneli dyskusyjnych tuzy z tego uniwersyteckiego świata.
SECO jest ECO
Działalność różnych podmiotów branży obróbki cieplej i metalurgii próżniowej wpływa nie tylko na sferę biznesową, lecz także na różne aspekty życia społecznego i środowiska. Spotkania biznesowe często łączone są z działalnością charytatywną. Nie inaczej jest teraz.
Oglądaj: https://www.facebook.com/events/320134622706677/
„Pandemia pokazała, w jaki wielkiej potrzebie znajduje się nasza planeta, dlatego uznaliśmy, że symboliczny 1 $ od każdego sprzedanego biletu przekazany zostanie na jedną z trzech organizacji społecznych: WWF, PETA lub Greenpeace. Do którego z gigantów społecznych trafią zebrane pieniądze, zdecydują uczestnicy wydarzenia. SECO jest ECO i jego partnerzy także”, – puentuje Katarzyna Sawka. |
Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w wyjątkowej konferencji, w czasie której przeniesiemy naszych uczestników do wirtualnego świata, postaramy się odwzorować konferencję SCS w „realu” najlepiej jak się da. Co to znaczy? To znaczy, że będziemy mogli jak w poprzednich edycjach uczestniczyć w prelekcjach poszczególnych ścieżek konferencji: SCS PRO, SCS OPEN, SCS VENDORS, Warsztatach czy pospacerować po wirtualnym SCS EXPO, będziemy mogli również spotkać się z innymi uczestnikami (ich awatarami), porozmawiać zarówno w większym gronie jak i indywidualnie spotkać się w specjalnie wyznaczonych strefach networkigowych.
ANALIZA ZNANYCH PRZYPADKÓW NARUSZAJĄCYCH CYBERBEZPIECZEŃSTWO STANOWI JEDNĄ Z NAJLEPSZYCH METOD POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA.
Na zapewnienie organizacji dostatecznego bezpieczeństwa IT składa się realizacja polityki bezpieczeństwa i odpowiednich procedur w razie ataku, posiadanie odpowiedniego zaplecza technicznego oraz co nie mniej ważne działań prewencyjnych, które mogą skutecznie zapobiec lub przygotować firmę na takie zagrożenie. Zarządzać tymi obszarami można skutecznie między innymi poprzez dokładną analizę własnych i cudzych przypadków naruszenia bezpieczeństwa IT.
DO KOGO SKIEROWANY JEST PROGRAM KONFERENCJI „SECURITY CASE STUDY”?
- dyrektorów i menedżerów komórek bezpieczeństwa IT,
- kierowników i specjalistów zajmujących się tematyką bezpieczeństwa teleinformatycznego
- liderów technicznych projektów z tego obszaru,
- pasjonatów i entuzjastów IT
DLACZEGO „SECURITY CASE STUDY”?
Nazwa konferencji nie jest przypadkowa:
- program wydarzenia wypełnią w całości najważniejsze bieżące historie z życia profesjonalistów zajmujących się bezpieczeństwem IT
- proponowana formuła w naturalny sposób wymusza podzielenie się doświadczeniami i rekomendacjami dotyczącymi omawianych zagadnień, cyberzagrożeń i ataków na firmy czy instytucje
- prelegenci podzielą się autentyczną wiedzą, którą nierzadko można zdobyć jedynie w sytuacji zagrożenia, opowiedzą o sytuacjach nie teoretycznych i książkowych a realiach w jakich firmy musiały sprostać zadaniu.
- rozpatrywane przypadki przedstawione będą zarówno od strony rozwiązań o charakterze technicznym jak i organizacyjnym, co jak wiadomo bywa nie mniej ważne.
CZYM JEST KONFERENCJA?
- interesującymi wykładami z zakresu IT Security, Case Studies
- możliwością rozmowy, poznania specjalistów i entuzjastów tematu
- możliwością dołączenia do grona wyjątkowych ludzi
- miejscem na poszerzenie swojej wiedzy i zdobycie doświadczenia
- doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych
- szansą uczestnictwa w wielu atrakcjach przygotowanych przez organizatorów, które rozwijają nabyte umiejętności
- spotkaniem, o którym nie można będzie zapomnieć
Festiwal Cyfryzacji to inicjatywa edukacyjno – technologiczna w Polsce, którą organizuje Fundacja Digital Poland wraz z partnerami. Ideą wydarzenia jest przybliżenie społeczeństwu wiedzy na temat nowych technologii i cyfryzacji.
Przez 10 dni w Polsce odbędzie się wiele pokazów i wydarzeń poświęconych cyfrowej rewolucji. Uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się m.in. jak wykorzystywać cyfrowe możliwości w życiu codziennym, jak i zawodowym. Organizatorzy podzieli cały festiwal na 10 tematycznych dni.
Cztery główne inicjatywy Festiwalu
- Wydarzenia – Festiwal Cyfryzacji to kilkadziesiąt spotkań z technologiami oraz liderami cyfrowych zmian. To wiele wydarzeń edukacyjnych i rozrywkowych, ale także merytoryczna debata z ekspertami oraz decydentami.
- Noc Innowacji – Noc Innowacji to okazja dla wszystkich, którzy z bliska chcą zobaczyć naowoczesne technologie oraz odwiedzić miejsca, w których królują wyjątkowe rozwiązania. Tej nocy można zanurzyć się w wirtualnej rzeczywistości, zaprzyjaźnić z robotami. 10 października swoje drzwi (także wirtualne), otworzą centra badawczo–rozwojowe, firmy, instytucje i uczelnie.
- Cyfrowe Zniżki – Zakupy online i płatności bezgotówkowe oferują wiele korzyści, a w czasach epidemii stały się najbezpieczniejszą formą płatności. Przez dziesięć dni każdy może skorzystać z przygotowanych promocji i rabatów.
- Cyfrowy Bohater – Festiwal Cyfryzacji to również okazja do pomagania. Dzięki akcji charytatywnej organizowanej przez Fundację Digital Poland każdy może pomóc sfinansować zakup nowoczesnego sprzętu i profesjonalnych szkoleń z cyfrowych kompetencji dla najbardziej potrzebujących osób. Technologie ułatwiają im powrót na rynek pracy i funkcjonowanie w codziennym świecie.
ZOBACZ:
https://festiwalcyfryzacji.pl/