Calendar

Cze
8
pon
EMT-Systems: Diagnostyka Siemens SIMATIC S7-1500/1200 w TIA Portal
Cze 8@11:00 – 12:30
EMT-Systems: Diagnostyka Siemens SIMATIC S7-1500/1200 w TIA Portal

INFORMACJA OD ORGANIZATORA:

Webinar Diagnostyka Siemens SIMATIC S7-1500/1200 w TIA Portal

EMT-Systems – największy ośrodek szkoleń technicznych w  Polsce, zaprasza na bezpłatny webinar z zakresu: Diagnostyka Siemens Simatic S7-1500/1200 w TIA Portal.

Data: 8 czerwca 2020, godz. 11:00 – 12:30

Rejestracja: https://tinyurl.com/emt-systems-diagnostykaTIA

 

Plan spotkania:
1. Programowalna diagnostyka PLC w SIMATIC S7-1500/S7-1200
2. Predictive maintenance w oparciu o specjalistyczne funkcje sprzętowe oraz bloki organizacyjne
3. Detekcja odłączenia/podłączenia urządzeń w sieciach PROFINET/PROFIBUS
4. Zabezpieczenie programu przed błędami programisty
5. Narzędzia do pracy z projektem – wykresy, backupy, snapshoty

Zagadnienia:
✅ Implementacja systemu komunikatów tekstowych oparciu o bloki przerwań diagnostycznych
✅ Przegląd narzędzi diagnostycznych środowiska TIA Portal dla sterowników S7-1500/S7-1200
✅ Możliwości sprzętowe modułów S7-1500/S7-1200 pod kątem zdarzeń diagnostycznych
✅ Wykorzystanie zaawansowanych funkcji programowych do archiwizacji alarmów
✅ Wykorzystanie wykresów Traces do automatycznej detekcji sytuacji alarmowych w procesie

Uczestnicy otrzymają imienne zaświadczenia udziału.

Spotkanie poprowadzi mgr inż.  Marcin Podsiadły. Programista systemów sterowania specjalizujący się w programowaniu sterowników PLC w środowisku SIEMENS TIA Portal. Wiedzę i praktyczne umiejętności zdobywał w trakcie tworzenia i uruchamiania nowych instalacji zarówno w kraju, jak i za granicą, gdzie do jego obowiązków należało programowanie sterowników PLC i paneli operatorskich HMI, konfiguracja urządzeń automatyki, praca z sieciami przemysłowymi. Doświadczenie zdobywał także w trakcie pracy w dziale Badań i Rozwoju przy projektowaniu systemów nawigacji dla automatycznych wózków samojezdnych AGV.

Zwycięzca pierwszej edycji Mistrzostw Polski Programistów PLC, organizowanych przez Politechnikę Wrocławską. Z tytułu doświadczenia tworzy dla EMT-Systems nowe dokumentacje szkoleniowe obejmujące zarówno kursy eksperckie, jak i kursy programowania sterowników PLC na poziomach podstawowych i zaawansowanych.


Zobacz aktualną listę wszystkich webinarów i wydarzeń on-line organizowanych przez EMT-Systems.

 

RADAN: RadQuote
Cze 8@14:00 – 15:00
RADAN: RadQuote

INFORMACJA OD ORGANIZATORA:

RADAN RadQuote  -> Webinar

TERMIN: 08.06.2020 / poniedziałek

START: godz. 14:00

W dobie optymalizacji materiałowych i  kosztów pracy, przedsiębiorcy szukają rozwiązań, które pozwalają na szybkie i jasne wycenienie danego zlecenia. RadQuote – automatyzacja procesu kalkulacji – to aplikacja dedykowana przedsiębiorcom zajmującym się obróbką elementów blaszanych.

TEMATYKA:

⭐  Automatyczne pobieranie czasu cięcia i wagi części

⭐  Automatyczne wycenianie gięć

⭐  Automatyczny dobór arkuszy pod kątem nestingu

⭐  Automatyczna kalkulacja materiałowa z uwzględnieniem odpadów z arkuszy

⭐  Automatyczne wycenianie spawania i zgrzewania

⭐  Edytowalne raporty

Rejestracja na wydarzenie odbywa się poprzez formularz w linku.

http://www.radancnc.pl/webinar2020

Cze
9
wt
HPE: Idealny sposób dostarczania rozwiązań IT: EaaS. E = Everything
Cze 9@10:00 – 10:45
HPE: Idealny sposób dostarczania rozwiązań IT: EaaS. E = Everything

INFORMACJA OD ORGANIZATORA: Poznaj możliwości, jakie niesie Cyfrowa Transformacja

Dołącz do liderów cyfrowej transformacji i dowiedz się, jak najnowsza technologia może zmienić organizację i pomóc jej uzyskać przewagę konkurencyjną. Tempo technologiczne i coraz to nowsze innowacyjne narzędzia zmuszają do działania. Kto stoi w miejscu, ten systematycznie traci dystans do najlepszych w swojej branży.

W ostatnich tygodniach, wiele firm, z dnia na dzień, stanęło przed zupełnie nowymi dla siebie wyzwaniami i znalazło się w całkowicie nowej rzeczywistości biznesowej. Wirtualne spotkania HPE Technology Roadshow 2020 NOW DIGITAL są doskonałą okazją, by poznać aktualne trendy w IT i znaleźć odpowiedź na kluczowe dziś pytanie: “Jak moja organizacja może działać szybciej, lepiej i skuteczniej nawet w skrajnie niesprzyjających warunkach?”

Eksperci z HPE oraz Partnerzy spotkań na realnych wdrożeniach zaprezentują nowe modele konsumpcji IT, opowiedzą o bezpiecznych danych przetwarzanych poza chmurą i tradycyjnymi centrami danych i doradzą jak budować organizację data driven w oparciu o różne modele przetwarzania.

Wraz z Partnerami wydarzenia – Commvault, Suse, Veeam oraz Gośćmi Specjalnymi z firm CapGemini i Accenture, w czasie czterech sesji zaprezentujemy, jak za pomocą technologii i zewnętrznego wsparcia kompetencyjnego firmy mogą przyspieszyć, by osiągnąć nowe cele biznesowe.

Zapraszamy.

Idealny sposób dostarczania rozwiązań IT: EaaS. E = Everything

9 czerwca 2020 r.

Cze
10
śr
HARTING: jak ustanowić bezpieczne połączenie czujników z chmurą
Cze 10@10:00 – 11:00
HARTING: jak ustanowić bezpieczne połączenie czujników z chmurą

INFORMACJA OD ORGANIZATORA: Inteligentna Fabryka” ma na celu zwiększenie efektywności i ekonomiczności budowy, eksploatacji i konserwacji zakładów produkcyjnych oraz umożliwienie realizacji zupełnie nowych scenariuszy produkcji. W tym celu istotne są połączone systemy i bezbarierowa transmisja danych z poziomu obiektu do chmury. Wyjaśniamy, jak zbudować tę infrastrukturę i tym samym wprowadzać zmiany przemysłowe w Państwa firmie.

 

ABPLANALP: Prezentacja kompaktowego centrum obróbczego Nakamura-Tome SC-100
Cze 10@12:00 – 13:00
ABPLANALP: Prezentacja kompaktowego centrum obróbczego Nakamura-Tome SC-100

INFORMACJA OD ORGANIZATORA:

Prezentacja kompaktowego centrum obróbczego Nakamura-Tome SC-100. Idea obróbki w jednej operacji. Minimum miejsca, maksimum możliwości.

REJESTRACJA:

https://abplanalp.clickmeeting.com/nakamura-tome-sc-100-kompaktowa-tokarka-wielozadaniowa-?ylid=38fb5fee-9a0a-f250-a11a-02b746060bc3

Cze
15
pon
SIEMENS: Open Controller, CPU 1515SP PC2
Cze 15@10:00 – 10:45
SIEMENS: Open Controller, CPU 1515SP PC2

INFORMACJA OD ORGANIZATORA:

Szanowni Państwo,

wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uruchomiliśmy systematyczne bezpłatne sesje szkoleń i prezentacji online.

Sesje odbywają się w każdy poniedziałek i piątek o godzinie 10.00 i 13:15

Szkolenia skupione są wokół zagadnień technicznych dotyczących produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę Siemens.

Zapraszamy do zapoznania się z agendą spotkań.

Aby zapisać się na szkolenie i otrzymać link do połączenia online, konieczna jest rejestracja przez formularz.  

Ze względów technicznych możliwość rejestracji na e-szkolenie będzie wyłączana dzień przed terminem.

15 czerwca 2020r.          poniedziałek

10:00 – 10:45            Open Controller, CPU 1515SP PC2

Prowadzący: Artur Nowocień

Prezentacja omawiająca funkcjonalność sterownika klasy PAC S7-1500. Przedstawienie parametrów , funkcjonalności i możliwych przykładów aplikacji.Open controller CPU1515SP to sterownik na którym można uruchomić zarówno aplikację PLC jak również wizualizację WinCC Advanced lub tez inny dowolny własny program stworzony w systemie Windows.

Platforma Przemysłu Przyszłości: Możliwości finansowania transformacji cyfrowej
Cze 15@13:00 – 14:00

INFORMACJA OD ORGANIZATORA:

Agenda

13:00 Rozpoczęcie i przywitanie gości
13:00-13:05

Prezentacja misji Platformy Przemysłu Przyszłości

dr Piotr Kryjom

Ekspert Platformy Przemysłu Przyszłości, doktor nauk ekonomicznych, absolwent Instytutu Przedsiębiorstwa Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Europeistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Administracji i Biznesu Uniwersytetu w Tampere w Finlandii. Ekspert z zakresu funduszy Unii Europejskiej i programów wsparcia przedsiębiorczości Ministerstwa Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Mazowieckiej Jednostki Projektów Unijnych, specjalista w zakresie wsparcia przedsiębiorstw, funduszy seed capital, funduszy pożyczkowych i poręczeniowych, prac b+r przedsiębiorstw oraz internacjonalizacji. Swoje zainteresowania naukowe i zawodowe koncentruje na rozwoju klastrów przemysłowych oraz optymalizacji łańcuchów wartości. Zawodowo związany z sektorem publicznym, wieloletni pracownik urzędów centralnych oraz agencji rządowych odpowiadających za wydatkowanie środków UE, w których zajmował się przygotowaniem warunków udzielania wsparcia przedsiębiorcom.

13:05-13:20

Wspieranie transformacji cyfrowej firm ze szczególnym uwzględnieniem nowych rozwiązań dot. robotyzacji

dr Beata Lubos

Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji w Ministerstwie Rozwoju

Ekonomistka, uzyskała stopień doktora nauk ekonomicznych w Szkole Głównej Handlowej w Kolegium Gospodarki Światowej, gdzie prowadziła badania dotyczące polityki innowacyjnej krajów nordyckich. Od 2004 r. związana zawodowo z resortem gospodarki, aktualnie Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji w Ministerstwie Rozwoju. Odpowiedzialna za projektowanie strategii i programów ukierunkowanych na zwiększanie innowacyjności gospodarki, za przygotowywanie założeń aktów prawnych, analiz oraz instrumentów wsparcia realizujących cele polityki innowacyjnej państwa. W zakres jej obowiązków wchodzi również współpraca z UE, OECD i ONZ w dziedzinie innowacyjności oraz utrzymywanie relacji bilateralnych z wybranymi krajami w tej dziedzinie.

13:20-13:30 Dyskusja
13:30-13:45 Odpowiedzi na pytania zgłoszone przez uczestników w zakresie konkursów realizowanych przez PARP
13:45-13.55 Dyskusja
14:00

Warunki uczestnictwa

Webinar jest darmowy.

Obowiązuje limit miejsc, dlatego prosimy o rejestrację na wydarzenie.

Rejestracja odbywa się na zewnętrznej stronie, której administratorem jest Platforma Przemysłu Przyszłości.

SIEMENS: Kompatybilność projektów starszych wersji z nowymi wersjami TIA Portal, wersje hardware’u
Cze 15@13:15 – 14:00
SIEMENS: Kompatybilność projektów starszych wersji z nowymi wersjami TIA Portal, wersje hardware'u

INFORMACJA OD ORGANIZATORA:

Szanowni Państwo,

wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uruchomiliśmy systematyczne bezpłatne sesje szkoleń i prezentacji online.

Sesje odbywają się w każdy poniedziałek i piątek o godzinie 10.00 i 13:15

Szkolenia skupione są wokół zagadnień technicznych dotyczących produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę Siemens.

Zapraszamy do zapoznania się z agendą spotkań.

Aby zapisać się na szkolenie i otrzymać link do połączenia online, konieczna jest rejestracja przez formularz.  

Ze względów technicznych możliwość rejestracji na e-szkolenie będzie wyłączana dzień przed terminem.

13:15 -14:00           Kompatybilność projektów starszych wersji z nowymi wersjami TIA Portal, wersje hardware’u

Prowadzący: Tomasz Wenker

Omówienie możliwości otwierania starszych projektów w nowych wersjach softu, oraz działania na starych sprzętach i firmware’ach.

Cze
16
wt
Autodesk: Elastyczna fabryka
Cze 16 całodniowy
Autodesk: Elastyczna fabryka

Produkcja podlega ciągłym zmianom, a ponad 42% firm zgłasza wynikające ze zmian przekroczenia kosztów i nadgodziny. Dowiedz się:

Jak szybko przestawiać produkcję?
Jak ograniczyć koszty operacyjne zarządzania zakładem?
Jak zwiększyć całkowitą wydajność zakładu?
Podejmować decyzje na etapie projektowania i budowy nowego zakładu produkcyjnego i jego rozruchu?
Jak efektywnie zarządzać zakładem jednocześnie zarządzając ryzykiem i zmianą?

Universal Robots: Źródła finansowania
Cze 16@10:00 – 11:00
Universal Robots: Źródła finansowania

Universal Robots zaprasza na cykl webinariów na temat wykorzystania robotów współpracujących. Eksperci firmy omówią zastosowanie cobotów w różnych aplikacjach, porozmawiają o głównych wyzwaniach, przed którymi stoją firmy i operatorzy maszyn oraz urządzeń. Omówione też będą procesy i narzędzia, jakie mogą być obsługiwane za pomocą cobotów, a także rozwiązania, jakie można wykorzystać dla każdego procesu. Na koniec krok po kroku i na żywo przedstawione będzie przygotowane robota do aplikacji.

 Universal Robots wiemy, że zawsze możesz zautomatyzować więcej. Korzyści operacyjne, na które składają się wyższa produktywność, wydajność i jakość, bezpośrednio wpływają na Twój poziom konkurencyjności, osiągane zyski i zdolność rozwoju. Jednak automatyzacja nie zawsze jest prosta – szczególnie w małych i średnich przedsiębiorstwach, w których kwestie finansowe mogą utrudniać lub spowalniać wdrażanie cobotów.

Program UR Financial Services daje producentom szybką i pozbawioną ryzyka opcję przyspieszenia automatyzacji bez znaczącego zwiększania nakładów inwestycyjnych. Nasz program leasingowy umożliwia natychmiastowe czerpanie korzyści z automatyzacji bez obawy o przepływy pieniężne i wahania sezonowe. Ta elastyczność finansowa i operacyjna umożliwia każdej firmie, niezależnie od jej wielkości i budżetu, natychmiastowe wdrożenie naszych robotów.

Oprócz oferty bezpośrednio od nas, zaprezentujemy ciekawe rozwiązania naszych partnerów, którzy dostarczają stanowiska zrobotyzowane, za które rozliczają się w formie opłaty za wykonaną pracę w jednostkach produkcyjnych lub jednostkach czasu.

SPEAKERS

Daniel Niepsuj

Sales Development Manager
dani@universal-robots.com

Daniel pracuje w firmie Universal Robots od stycznia 2019 na stanowisku Sales Development Managera. Jego kariera zawodowa od samego początku była związana z branżą automatyki i robotyki, w której pracował dla producentów i dystrybutora robotów na stanowiskach związanych z marketingiem i sprzedażą. Zdobyte doświadczenie nie tylko w Polsce, ale także na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej pomaga mu efektywnie rozwijać relacje z partnerami biznesowymi, a obecnie skupia się na rozwoju kluczowych klientów firmy. Dla naszych klientów jest przede wszystkim partnerem w rozmowie – ma na koncie setki odwiedzonych zakładów produkcyjnych, w których pracują roboty, dzięki czemu służy radą, bazując na doświadczeniu i ocenie, gdzie dane rozwiązania się sprawdzą, a gdzie nie. Satysfakcję klienta zawsze stawia na pierwszym miejscu.

Artur Strumiński

Sales Manager
artur.struminski@rentcobot.com

Artur Strumiński w Rentcobot.com – MEGIS objął stanowisko Menedżera Sprzedaży. Odpowiada za analizę rynku oraz rozwój firmy poprzez nawiązywanie współpracy z nowymi klientami. Do codziennych obowiązków Artura należy również utrzymywanie prawidłowych relacji z kluczowymi klientami oraz udział w rozpoczętych projektach wdrożeniowych stanowisk zrobotyzowanych. Umiejętności zawodowe, zarówno handlowe jak i związane z automatyzacją procesów zdobyte w latach poprzednich przełożyły się na dynamiczny rozwój RentCobot.

Anna Kuptel

Key Account Manager Construction, Transportation & Industry
anna.kuptel@dllgroup.com

Z branżą finansową związana od 10 lat. W DLL odpowiedzialność za sektor usług finansowych dla dużych przedsiębiorstw i rozwój Programu Finansowania Robotów.