Calendar

Lip
30
czw
Forum: LOG DAYS
Lip 30 – Lip 31 całodniowy
Forum:  LOG DAYS

INFORMACJA OD ORGANIZATORA:

W ciągu 2 dni merytorycznych webinarów poruszone zostaną ABSOLUTNIE najświeższe problemy, które dotknęły całą branża logistyczną w ostatnim czasie:

 

  • Automatyzacja procesów logistycznych w odniesieniu do aktualnych realiów
  • Podejmowanie decyzji o nowym obiekcie logistycznym i jego lokalizacji
  • Nowa Normalność logistyki – idee i praktyka
  • Ecommerce, jako must have nowej rzeczywistości

 

Wśród naszych trenerów doprawdy wybitne grono praktyków:

 

  • Piotr Susz – praktyk i interim manager

 

  • Łukasz Jatta senior principal / partner Międzynarodowa Grupa Doradczo-Inżynierska Miebach Consulting

 

  • Jacek Jarmuszczak trener biznesu, praktyk

 

  • Marta Cudziło kierownik Centrum Logistyki, project manager Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania

 

  • Piotr Karbowiak senior partner Graphene Partner

 

  • Andrzej Lada-Kubala dyrektor zarządzania łańcuchem dostaw, członek zarządu Meble Wójcik

 

  • Roland Krybus principal i project engineer Międzynarodowa Grupa Doradczo-Inżynierska Miebach Consulting

 

 

Poznaj tematy LogDays 2020:

 

ŚCIEŻKA 1 Automatyzacja procesów logistycznych dziś

 

  • Automatyzacja a dynamika zmian w procesach – jak tworzyć koncepcję i projekt automatyzacji procesów logistycznych, który będzie dostosowany do zadań z przyszłości?
  • Na co zwrócić uwagę dobierając rozwiązania techniczne szyte na dziś i jutro Twojej logistyki?
  • Misja: Pustynia – projekt zautomatyzowanego Centrum Dystrybucyjnego w Ekonomicznej Strefie im. Króla Abdullaha. O długiej drodze od projektu koncepcyjnego magazynu zlokalizowanego na pustyni, przez planowanie detaliczne, nadzór nad realizacją, aż po odbiór instalacji przy uwzględnieniu specyfiki prowadzenia projektów w Arabii Saudyjskiej.

 

ŚCIEŻKA 2 Podejmowanie decyzji o nowym obiekcie logistycznym i jego lokalizacji

 

  • Modelowanie sieci dystrybucji – jakie czynniki decydują o wyborze nowej lokalizacji magazynowej? Jak sprawdzić, która z nich będzie optymalna dla logistyki Twojego przedsiębiorstwa? Dowiesz się, jak przejść przez proces decyzyjny krok po kroku.
  • Magazynowa przeprowadzka – jak się za nią zabrać, żeby przebiegła sprawnie, bez komplikacji? Co powinno znaleźć się na Twojej checkliście? Jakie zasoby zabezpieczyć (transport, narzędzia, media, wywóz odpadów, sieć LAN, sieć elektryczna etc.)?

 

ŚCIEŻKA 3 Nowa Normalność logistyki – idee i praktyka

 

  • Zarządzanie ryzykiem w logistyce – jak szybko sprawdzić sieć interesariuszy współpracy i jak wspólnie przygotować plan kontynuacji biznesu? Jakie narzędzia pozwolą na analizę poziomu ryzyka?
  • Współdzielone zasoby pracowników w parku logistycznym – nowy pomysł na problem ograniczonych zasobów przeszkolonych pracowników dostępnych na już. Sprawdź zupełnie nową koncepcję!

 

ŚCIEŻKA 4 Ecommerce, jako must have nowej rzeczywistości

 

  • Obsługa logistyki ecommerce na już – w jaki sposób przygotować zapytanie ofertowe na usługi magazynowe oraz e-fulfilment? Jak w kontrakcie zabezpieczyć problem wyjścia ze współpracy z operatorem?
  • Własny e-sklep czy współpraca z marketplace’m – różne modele sprzedaży przez internet. Sprawdź ich wady i zalety od strony szans i zagrożeń dla logistyki.

 

 

Sie
26
śr
PIKS: Optymalizacja Konstrukcji Stalowych
Sie 26@09:00 – 13:30
PIKS: Optymalizacja Konstrukcji Stalowych

Polska Izba Konstrukcji Stalowych zaprasza na VI Konferencję Techniczną pt. „Optymalizacja Konstrukcji Stalowych”, która w tym roku odbędzie się 26 sierpnia w nowej, internetowej formule.

Tematyka VI Konferencji Technicznej, kierowanej przede wszystkim do kadry technicznej przedsiębiorstw branży budownictwa stalowego, będzie związana z optymalizacją konstrukcji stalowych na etapach projektowania i wykonawstwa.

Do udziału w Konferencji zaproszeni są przedstawiciele firm projektowych, ale również produkcyjnych i montażowych, a także studenci i czynni zawodowo inżynierowie budownictwa.

Wrz
9
śr
SECO/WARWICK: Świat obróbki cieplnej i metalurgii spotyka się w sieci
Wrz 9 całodniowy
SECO/WARWICK: Świat obróbki cieplnej i metalurgii spotyka się w sieci

Pod egidą SECO/WARWICK – lidera obróbki cieplnej i metalurgii próżniowej – odbędzie się pierwsze w branży wirtualne spotkanie międzynarodowych specjalistów, którzy on-line podzielą się swoją wiedzą i swoim doświadczeniem. Ekspercka środa, 9 września, to 3 bloki tematyczne, prelegenci z całego świata, panele dyskusyjne, tysiące uczestników, nauka i biznes w jednej sieci połączeń.

„Obecnie świat mocno przeniósł się do sieci, to tam prowadzimy niemal równoległe życie: prywatne, służbowe i biznesowe. To w sieci pracujemy, spotykamy się, dyskutujemy, oglądamy, eksplorujemy, poznajemy i uczymy się. To, co cenne w tej zmianie, to poczucie niezależności i samodecydowania o czasie, miejscu, rodzaju i sposobie komunikacji i konsumpcji treści. Stąd zrodziła się potrzeba e-SEMINARIUM 4.0. Jednak, co należy mocno podkreślić, to nie jest kolejny webinar, to nie jest promocja produktów, to nie są wirtualne targi. To platforma wymiany wiedzy i doświadczenia, spotkanie praktyków i naukowców, czyli wydarzenie na miarę dzisiejszych czasów”, – mówi Katarzyna Sawka, Globalny Dyrektor Marketingu Grupy SECO/WARWICK.


e-SEMINARIUM po raz pierwszy

Pandemia spowodowała przeniesienie spotkań biznesowych do sieci, która stała się naturalnym wyborem w organizacji największego na świecie wydarzenia branżowego obróbki cieplnej metali. Tak powstało e-SEMINARIUM 4.0, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, w bezpieczeństwie i komforcie spotkają się tysiące uczestników z całego świata.

W jednym miejscu branża metalurgii próżniowej i obróbki cieplnej podzieli się doświadczeniem i wiedzą, zobaczy, usłyszy, przeczyta, dowie się, podyskutuje o biznesie i wyzwaniach obróbki cieplnej oraz rozwikła branżowe sekrety. Celem tego niecodziennego spotkania jest dzielenie się wiedzą, poszerzanie horyzontów, wymiana doświadczeń, poglądów, kreowanie biznesów i współpracy na tle nowych wyzwań globalnych.

3 bloki tematyczne, czyli różne punkty widzenia

Trzy bloki tematyczne to trzy różne spojrzenia na branżę metalurgii próżniowej i obróbki cieplnej, tj. z punktu widzenia biznesu, jego utrzymania oraz prowadzenia, stąd bloki: „Biznes 4.0”, „Codzienne wyzwania obróbki cieplnej” i „Sekrety obróbki cieplnej”. By śmiało patrzeć w przyszłość, warto ją zobaczyć z różnych perspektyw. Będzie to możliwe dzięki 3 blokom tematycznym odbywającym się w języku angielskim w 3 równoległych pokojach spotkań, prowadzonym i współprowadzonym przez branżowe i naukowe autorytety. Wielkie firmy i nazwiska spotykają się 9 września na platformie e-SEMINARIUM SECO/WARWICK.

Innowacja spotyka wydajność

Innowacja spotyka wydajność – to motto spółki, które znajduje swe odbicie nie tylko w technologiach oferowanych przez SECO/WARWICK, ale i podejściu do wydarzenia: „e-SEMINARIUM to platforma do wymiany wiedzy i doświadczenia dostosowana do możliwości i potrzeb dzisiejszych specjalistów branży obróbki cieplnej i metalurgii. Tworząc pierwsze na świecie tego typu wydarzenie branżowe – nadawane z profesjonalnego studia telewizyjnego – organizatorzy zadbali o bezpieczeństwo uczestników, wysoką jakość przekazu, możliwość interakcji między uczestnikami i prelegentami oraz patronat medialny tytułów międzynarodowych.

Nauka i biznes w sieci

Świat obróbki cieplnej i metalurgii spotyka się teraz w sieci powiązań, zależności i wpływów, na platformie B2B, której gospodarzem jest Grupa SECO/WARWICK. Grupa współpracuje z uniwersytetami technicznymi, politechnikami, ośrodkami naukowymi i instytutami badawczymi na całym świecie, zarówno w Europie Zachodniej, jak i Azji. Aktywnie realizuje programy współpracy z Politechniką Łódzką, Politechniką Poznańską, Institut für Metallformung TU Bergakademie we Freibergu w Niemczech, Central South University w Chinach oraz National Research Saratov State University w Rosji. Nie dziwi więc, że SECO/WARWICK zaprosił do wykładów i paneli dyskusyjnych tuzy z tego uniwersyteckiego świata.

SECO jest ECO

Działalność różnych podmiotów branży obróbki cieplej i metalurgii próżniowej wpływa nie tylko na sferę biznesową, lecz także na różne aspekty życia społecznego i środowiska. Spotkania biznesowe często łączone są z działalnością charytatywną. Nie inaczej jest teraz.

Oglądaj: https://www.facebook.com/events/320134622706677/

„Pandemia pokazała, w jaki wielkiej potrzebie znajduje się nasza planeta, dlatego uznaliśmy, że symboliczny 1 $ od każdego sprzedanego biletu przekazany zostanie na jedną z trzech organizacji społecznych: WWF, PETA lub Greenpeace. Do którego z gigantów społecznych trafią zebrane pieniądze, zdecydują uczestnicy wydarzenia. SECO jest ECO i jego partnerzy także”, – puentuje Katarzyna Sawka.

Wrz
10
czw
Fundacja Bezpieczna Cyberprzestrzeń: Security Case Study 2020
Wrz 10 – Wrz 11 całodniowy
Fundacja Bezpieczna Cyberprzestrzeń: Security Case Study 2020

Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w wyjątkowej konferencji, w czasie której przeniesiemy naszych uczestników do wirtualnego świata, postaramy się odwzorować konferencję SCS w „realu” najlepiej jak się da. Co to znaczy? To znaczy, że będziemy mogli jak w poprzednich edycjach uczestniczyć w prelekcjach poszczególnych ścieżek konferencji: SCS PRO, SCS OPEN, SCS VENDORS, Warsztatach czy pospacerować po wirtualnym SCS EXPO, będziemy mogli również spotkać się z innymi uczestnikami (ich awatarami), porozmawiać zarówno w większym gronie jak i indywidualnie spotkać się w specjalnie wyznaczonych strefach networkigowych.

ANALIZA ZNANYCH PRZYPADKÓW NARUSZAJĄCYCH CYBERBEZPIECZEŃSTWO STANOWI JEDNĄ Z NAJLEPSZYCH METOD POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA.

 

Na zapewnienie organizacji dostatecznego bezpieczeństwa IT składa się realizacja polityki bezpieczeństwa i odpowiednich procedur w razie ataku, posiadanie odpowiedniego zaplecza technicznego oraz co nie mniej ważne działań prewencyjnych, które mogą skutecznie zapobiec lub przygotować firmę na takie zagrożenie. Zarządzać tymi obszarami można skutecznie między innymi poprzez dokładną analizę własnych i cudzych przypadków naruszenia bezpieczeństwa IT.

DO KOGO SKIEROWANY JEST PROGRAM KONFERENCJI „SECURITY CASE STUDY”?

  • dyrektorów i menedżerów komórek bezpieczeństwa IT,
  • kierowników i specjalistów zajmujących się tematyką bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • liderów technicznych projektów z tego obszaru,
  • pasjonatów i entuzjastów IT

DLACZEGO „SECURITY CASE STUDY”?

Nazwa konferencji nie jest przypadkowa:

  • program wydarzenia wypełnią w całości najważniejsze bieżące historie z życia profesjonalistów zajmujących się bezpieczeństwem IT
  • proponowana formuła w naturalny sposób wymusza podzielenie się doświadczeniami i rekomendacjami dotyczącymi omawianych zagadnień, cyberzagrożeń i ataków na firmy czy instytucje
  • prelegenci podzielą się autentyczną wiedzą, którą nierzadko można zdobyć jedynie w sytuacji zagrożenia, opowiedzą o sytuacjach nie teoretycznych i książkowych a realiach w jakich firmy musiały sprostać zadaniu.
  • rozpatrywane przypadki przedstawione będą zarówno od strony rozwiązań o charakterze technicznym jak i organizacyjnym, co jak wiadomo bywa nie mniej ważne.

CZYM JEST KONFERENCJA?

  • interesującymi wykładami z zakresu IT Security, Case Studies
  • możliwością rozmowy, poznania specjalistów i entuzjastów tematu
  • możliwością dołączenia do grona wyjątkowych ludzi
  • miejscem na poszerzenie swojej wiedzy i zdobycie doświadczenia
  • doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych
  • szansą uczestnictwa w wielu atrakcjach przygotowanych przez organizatorów, które rozwijają nabyte umiejętności
  • spotkaniem, o którym nie można będzie zapomnieć

>>ZOBACZ PROGRAM!

>>ZAREJESTRUJ SIĘ!

Wrz
28
pon
KPT: Demo Day KPT ScaleUp
Wrz 28 całodniowy
KPT: Demo Day KPT ScaleUp

Już 28 września 20 technologicznych startupów po raz pierwszy zaprezentuje swoje nowatorskie rozwiązania dla Przemysłu 4.0. Pomysły są efektem półrocznego programu wsparcia KPT ScaleUp, największego w Polsce industrialnego akceleratora. To jedno z kilku przedsięwzięć prowadzonych przez Krakowski Park Technologiczny na rzecz Przemysłu 4.0.

Zasiadając w poniedziałek przed ekranem komputera czy smartfona, będzie można przekonać się, jak można unowocześnić tak kluczowe obszary jak produkcja, logistyka, BHP, magazynowanie, procesy biznesowe czy relacje z klientami. To właśnie nad tymi kwestiami przez ostatnie sześć miesięcy dwadzieścia startupów z całej Polski współpracowało z takimi przemysłowymi gigantami jak Grupa TAURON, Grupa Azoty, Lafarge Holcim Polska czy ASTOR. Spotkanie obu światów – młodych spółek stawiających pierwsze biznesowe kroki oraz dużych firm o ugruntowanej pozycji – było możliwe dzięki akceleratorowi KPT ScaleUp, prowadzonemu przez Krakowski Park Technologiczny.

Zapewnienie startupom możliwości realnej i bezpośredniej współpracy z partnerami przemysłowymi jest najskuteczniejszym narzędziem na wypracowanie wartościowych produktów, usług czy technologii, które będzie można następnie wdrożyć, wzmacniając tym samym polski Przemysł 4.0. Startupy spotykają się z fachowcami, mają dostęp do nowoczesnej infrastruktury, zapewnia się im możliwość testów w środowisku jak najbardziej zbliżonym do tego rzeczywistego. Dzięki temu można w znaczący sposób udoskonalić własne rozwiązanie i przygotować je do udanej komercjalizacji

– zaznacza Angelika Popławska, koordynatorka programu KPT ScaleUp

Kluczowa dla powodzenia akceleracji jest też jakość współpracy. Startupy uczestniczące w programie wsparcia KPT ScaleUp mogły korzystać z zaangażowania tak znanych marek jak Grupa TAURON, Grupa Azoty, Lafarge Holcim Polska, ASTOR, Warbud, JMP Flowers czy Werner Kenkel. To właśnie przedstawiciele tych firm angażowali się w rozwój pomysłów swoich mniej doświadczonych kolegów, pomagając im ulepszyć ich autorskie rozwiązania. Swoje pomysły zaprezentują: 2040.ai, Addepto, Advanced Protection Systems, Dicella, Assess24.io, AnyShape.io, EPIC VR, Infracht, LabControl, MC2 Energy, Nanobots, nsFlow, NNT, Packaging Solutions, QX Control, RFC, Roboticon, SGPR.tech, oraz SEEDiA.
Ale akceleracja KPT ScaleUp to coś więcej niż taka forma współpracy. Dwadzieścia akcelerowanych startupów przez sześć miesięcy korzystało z pakietu warsztatów (marketingowych, finansowych i organizacyjnych), mentoringu z uznanymi osobistościami świata biznesu czy mediów, a także z bezzwrotnej dotacji sięgającej nawet 200 000 złotych. Dzięki temu młode spółki kończą półroczną akcelerację z pozytywnym bagażem doświadczeń, pozwalających na wzmocnienie przewagi konkurencyjne i umocnienie swojej rynkowej pozycji.
O skuteczności wsparcia KPT ScaleUp będzie się można przekonać osobiście, oglądając w poniedziałek 28 września Demo Day KPT ScaleUp. Wystąpienia 20 startupów będą pokazywane na fan page’u KPT ScaleUP. W trakcie Demo Day będzie też można porozmawiać z zespołem akceleratora.
Akcelerator KPT ScaleUP jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
KPT ScaleUp jest jednym z kilku przedsięwzięć prowadzonych przez Krakowski Park Technologiczny na rzecz Przemysłu 4.0. Warto także zwrócić uwagę na Digital Innovation Hub „Hub4Industry” (kompleksowy punkt wsparcia dla firm przemysłowych, które chcą wprowadzić do swoich fabryk rozwiązania Przemysłu 4.0) czy projekt BOWI (program wsparcia innowacji dla małych i średnich firm).
Źródło: Krakowski Park Technologiczny

Oglądaj: https://www.facebook.com/KPTScaleUp

Start: 28.09. 2020  godz. 100

Wrz
30
śr
Platforma Przemysłu Przyszłości: Pokaz technologii przemysłu 4.0
Wrz 30@12:00 – 13:00
Platforma Przemysłu Przyszłości: Pokaz technologii przemysłu 4.0

Zobacz prezentację demonstratora rozwiązań z zakresu przemysłu 4.0!

Prelegenci

Plan wydarzenia

Prezentacja demonstratora rozwiązań z zakresu przemysłu 4.0

12:00 – 13:00

REJESTRACJA: https://przemyslprzyszlosci.gov.pl/wydarzenia/pokaz-technologii-przemyslu-4-0/#event-register

 

 

 

Paź
1
czw
Fundacja Digital Poland: Festiwal Cyfryzacji
Paź 1 – Paź 11 całodniowy
Fundacja Digital Poland: Festiwal Cyfryzacji

Festiwal Cyfryzacji to inicjatywa edukacyjno – technologiczna w Polsce, którą organizuje Fundacja Digital Poland wraz z partnerami. Ideą wydarzenia jest przybliżenie społeczeństwu wiedzy na temat nowych technologii i cyfryzacji.

Przez 10 dni w Polsce odbędzie się wiele pokazów i wydarzeń poświęconych cyfrowej rewolucji. Uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się m.in. jak wykorzystywać cyfrowe możliwości w życiu codziennym, jak i zawodowym. Organizatorzy podzieli cały festiwal na 10 tematycznych dni.

Cztery główne inicjatywy Festiwalu

  • Wydarzenia – Festiwal Cyfryzacji to kilkadziesiąt spotkań z technologiami oraz liderami cyfrowych zmian. To wiele wydarzeń edukacyjnych i rozrywkowych, ale także merytoryczna debata z ekspertami oraz decydentami.
  • Noc Innowacji – Noc Innowacji to okazja dla wszystkich, którzy z bliska chcą zobaczyć naowoczesne technologie oraz odwiedzić miejsca, w których królują wyjątkowe rozwiązania. Tej nocy można zanurzyć się w wirtualnej rzeczywistości, zaprzyjaźnić z robotami. 10 października swoje drzwi (także wirtualne), otworzą centra badawczo–rozwojowe, firmy, instytucje i uczelnie.
  • Cyfrowe Zniżki – Zakupy online i płatności bezgotówkowe oferują wiele korzyści, a w czasach epidemii stały się najbezpieczniejszą formą płatności. Przez dziesięć dni każdy może skorzystać z przygotowanych promocji i rabatów.
  • Cyfrowy Bohater – Festiwal Cyfryzacji to również okazja do pomagania. Dzięki akcji charytatywnej organizowanej przez Fundację Digital Poland każdy może pomóc sfinansować zakup nowoczesnego sprzętu i profesjonalnych szkoleń z cyfrowych kompetencji dla najbardziej potrzebujących osób. Technologie ułatwiają im powrót na rynek pracy i funkcjonowanie w codziennym świecie.

ZOBACZ:

https://festiwalcyfryzacji.pl/

 

Paź
6
wt
Cadxpert: The Additive Manufacturing Virtual Conference by Stratasys
Paź 6 – Paź 7 całodniowy
Cadxpert: The Additive Manufacturing Virtual Conference by Stratasys

W dniach 6-7 października 2020 r. odbędzie się konferencja The Additive Manufacturing Virtual Conference by Stratasys. Do udziału zaproszeni są zarówno użytkownicy drukarek 3D Stratasys, jak i osoby dopiero planujące wdrożyć druk 3D w swojej firmie. W programie przewidziano prezentacje nowych maszyn i materiałów, a także sesje treningowe, podczas których specjaliści Stratasys doradzą, jak w pełni wykorzystać potencjał druku 3D.

Konferencja The Additive Manufacturing Virtual Conference by Stratasys

6 – 7 października 2020 r. w godz. 10 – 16:30

Link do rejestracji: https://bit.ly/Sys-Conf

W programie konferencji przewidziano prezentacje nowych maszyn i materiałów, sesje treningowe, w których eksperci Stratasysa przedstawią triki i porady, a także przykłady wdrożeń i rozmowy z użytkownikami systemów Stratasys.

Pierwszego dnia wydarzenia będzie można posłuchać o tym, jak druk 3D sprawdza się w nowej rzeczywistości pandemii, gdy łańcuchy dostaw zostały nagle przerwane. Kolejnym punktem będzie prezentacja możliwości systemów PolyJet w druku 3D w pełnym kolorze. Na tę część zapraszamy szczególnie projektantów, designerów oraz specjalistów zajmujących się wzornictwem przemysłowym. Następnie dowiemy się, jak wykorzystać potencjał druku 3D w swoim przedsiębiorstwie. Druk 3D przynosi firmom wiele korzyści, ale nie zawsze wykorzystuje się w 100% zalety tej technologii. Podczas tego wystąpienia dowiemy się, jak rozszerzyć zastosowania drukarki 3D w swojej działalności oraz jak znaleźć miejsca, w których druk 3D może przyczynić się do znacznych oszczędności.

Kolejne prezentacje będą poświęcone zagadnieniom wykorzystania technologii druku 3D kolejno w zakładach produkcyjnych, w medycynie oraz w edukacji.

Drugiego dnia konferencji dowiemy się więcej na temat samych urządzeń i materiałów dostępnych w ofercie Stratasys. Na początek zaplanowano prezentacje na żywo drukarek 3D prowadzone przez dystrybutorów tych urządzeń na całym świecie. Następnie odbędą się sesje treningowe, podczas których specjaliści Stratasys zapoznają uczestników z nowymi materiałami w ofercie. Zostaną omówione dobre praktyki drukowania 3D zarówno w technologii FDM, jak i PolyJet oraz zasady postprocessingu. Nie zabraknie również sesji poświęconej oprogramowaniu GrabCAD Print.

Konferencja ma charakter modułowy, co oznacza, że można uczestniczyć w pełnym wydarzeniu lub wybrać tylko interesujące tematy. Po każdej sesji uczestnicy będą mogli zadać pytania prowadzącym.

Wszystkie wystąpienia będą prowadzone w języku angielskim. Pełny program konferencji znajduje się na stronie: https://bit.ly/Sys-Conf

Do udziału w konferencji The Additive Manufacturing Virtual Conference by Stratasys zachęca oficjalny dystrybutor – firma CadXpert.

Paź
28
śr
IDC Polska: IDC Manufacturing Forum 2020
Paź 28@10:00 – 12:30
IDC Polska: IDC Manufacturing Forum 2020

W imieniu IDC Polska oraz Mercedes Benz Manfacturing zapraszamy na cyfrową konferencję IDC Manufacturing Forum, podczas której uczestnicy porozmawiają m.in. o:

  • pozyskiwaniu, przetwarzaniu i analizowaniu danych z procesów produkcyjnych (IIoT, Edge/Cloud, Digital Twin, AI/ML, wizualizacja i symulacja operacji),
  • niezawodności produkcji (bezpieczeństwo IT/OT, Predictive Maintenance, Condition Monitoring),
  • inteligentnym łańcuchu dostaw (Supply Chain Control Tower),
  • automatyzacji produkcji i logistyki (robotyka a coboty, AGV, RTL),
  • nowych modelach biznesowych i ekosystemach, klientocentryźmie.

Część spotkania będzie realizowana w fabryce Mercedesa w Jaworze – będzie mu również towarzyszyło wirtualne otwarcie nowych linii produkcyjnych.

Wśród prelegentów wystąpią m.in. Marek Niziołek – Digital Transformation Director, CIO Śnieżka S.A., Anthony Crawford – Dyrektor Operacyjny Zakładów Produkcyjnych 3M w Polsce, dr Andreas Schenkel – prezes zarządu Mercedes-Benz Manufacturing Poland i wielu innych.

REJESTRACJA: https://www.idc.com/cee/events/67829-idc-manufacturing-forum

Lis
9
pon
Związek Pracodawców Klastry Polskie: VI Kongres Klastrów Polskich
Lis 9 – Lis 10 całodniowy
Związek Pracodawców Klastry Polskie: VI Kongres Klastrów Polskich

VI Kongres Klastrów Polskich „Klastry narzędziem polityki rozwoju regionów i wsparciem realizacji programu Next Generation EU” poświęcony będzie roli klastrów we wspieraniu europejskiej, krajowej i regionalnej polityki rozwoju gospodarczego oraz możliwościom wsparcia konkurencyjności firm.

Komisja Europejska podjęła decyzję o przeznaczeniu 750 mld euro na pomoc przy odbudowie gospodarek krajów Unii Europejskiej po pandemii COVID-19. Program Next Generation EU zakłada zwiększenie znaczenia klastrów w polityce rozwoju UE w latach 2021-2027.

Dwudniowe wydarzenie zostało podzielone na sesje plenarne oraz panelowe, podczas których będą poruszane następujące tematy:

  • Klastry jako skuteczne narzędzie samorządów w rozwoju regionów.
  • Klastry jako skuteczne narzędzie samorządów w rozwoju regionów.
  • Współpraca międzynarodowa klastrów, jako pomost dla firm krajowych, w tym małych i średnich przedsiębiorstw, do budowania międzynarodowych powiązań.
  • Digitalizacja gospodarki.
  • Możliwość uzyskania wsparcia działalności badawczej i rozwojowej w programach europejskich.
  • Ekosystem „zielonej” gospodarki.
  • Finansowe narzędzia wsparcia klastrów i przedsiębiorstw w obliczu obecnej i nowej perspektywy finansowej UE na lata 2021 – 2027.

Udział w wydarzeniu wezmą m.in.:

  • Krzysztof Krystowski – prezes Związku Klastrów Polskich, wiceprezes European Clusters Alliance;
  • Olgierd Geblewicz – marszałek województwa zachodniopomorskiego;
  • Andrzej Soldaty – prezes Platformy Przemysłu Przyszłości;
  • Przedstawiciele Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Silesia Automotive & Advanced Manufacturing Cluster oraz wielu innych.
  • WIĘCEJ: https://6kongres.klastrypolskie.pl/#agenda